SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 14-01-2024 16:28:08 ]Your beauty never ever scared me.
Dan kun je die plakstrips wel schudden.quote:
Daar gaat de clickbait media weerquote:Op zondag 14 januari 2024 16:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/weerber(...)voor-het-laatst.html
Deze blijven niet goed op stof zitten. Begreep dat het voor een vlag was?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.tesa.com/nl-nl/consument/tesa-powerstrips-poster.html
Er staat niet dat het niet kan, maar weet niet of hij je vlag houdt. Dan moet je er zes gebruiken zo
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar gaat de clickbait media weer
Weerplaza zegt dat er een kansje is dat er wat winterse neerslag valt, nu.nl maakt ervan dat we flinke sneeuw krijgen.
dat is niet een kansjequote:vooral de Veluwe, Brabant en Limburg kunnen regionaal best even wit kleuren. Wanneer een treintje met buien voor langere tijd sneeuwval zorgt, is 1-3 cm mogelijk en zeer plaatselijk kan dat zelfs even aandikken naar 3-5 cm.
maar - 5 met 10cm sneeuw IS mooi weerquote:Op zondag 14 januari 2024 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Maak me maar wakker als het mooi weer wordt. Iets anders wil ik gewoon niet meer horen
ja. Maar dat is niet wat er gaat gebeurenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
maar - 5 met 10cm sneeuw IS mooi weer
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
maar - 5 met 10cm sneeuw IS mooi weer
desondanks nog steeds mooi weerquote:Op zondag 14 januari 2024 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Maar dat is niet wat er gaat gebeuren
Die foto krijgt 5 broodballetjesquote:Op zondag 14 januari 2024 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij die 2e dacht ik: @:budapestenaar gaat trots op me zijn![]()
Nou ja, als we van de week vanuit het ziekenhuis een foto plaatsen van een been in tractie, dan zouden we willen dat we in de Thaise zon zaten.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
verbrand jij maar lekker
ik doe graag wat langer met een goeie huid
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die foto krijgt 5 broodballetjes
Denk dat Bal de enige is die foto's van haar been heeft laten maken deze maand.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als we van de week vanuit het ziekenhuis een foto plaatsen van een been in tractie, dan zouden we willen dat we in de Thaise zon zaten.
hoezo?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat Bal de enige is die foto's van haar been heeft laten maken deze maand.
Zou maar zijwieltjes op jouw scooter laten monterenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:23 schreef bitterbal het volgende:
zat een stel die denk ik onderuit waren gegaan met de scootergozer was helemaal in verband. Die vrouw alleen 1 arm en voet dacht ik. Maar die man kon echt niets meer met zijn vakantie
die hebben we hier welquote:Op zondag 14 januari 2024 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou maar zijwieltjes op jouw scooter laten monteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |