SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ Bericht 0% gewijzigd door Ama op 14-01-2024 16:28:08 ]Your beauty never ever scared me.
Dan kun je die plakstrips wel schudden.quote:
Daar gaat de clickbait media weerquote:Op zondag 14 januari 2024 16:08 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/weerber(...)voor-het-laatst.html
Deze blijven niet goed op stof zitten. Begreep dat het voor een vlag was?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.tesa.com/nl-nl/consument/tesa-powerstrips-poster.html
Er staat niet dat het niet kan, maar weet niet of hij je vlag houdt. Dan moet je er zes gebruiken zo
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar gaat de clickbait media weer
Weerplaza zegt dat er een kansje is dat er wat winterse neerslag valt, nu.nl maakt ervan dat we flinke sneeuw krijgen.
dat is niet een kansjequote:vooral de Veluwe, Brabant en Limburg kunnen regionaal best even wit kleuren. Wanneer een treintje met buien voor langere tijd sneeuwval zorgt, is 1-3 cm mogelijk en zeer plaatselijk kan dat zelfs even aandikken naar 3-5 cm.
maar - 5 met 10cm sneeuw IS mooi weerquote:Op zondag 14 januari 2024 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Maak me maar wakker als het mooi weer wordt. Iets anders wil ik gewoon niet meer horen
ja. Maar dat is niet wat er gaat gebeurenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
maar - 5 met 10cm sneeuw IS mooi weer
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
maar - 5 met 10cm sneeuw IS mooi weer
desondanks nog steeds mooi weerquote:Op zondag 14 januari 2024 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. Maar dat is niet wat er gaat gebeuren
Die foto krijgt 5 broodballetjesquote:Op zondag 14 januari 2024 14:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij die 2e dacht ik: @:budapestenaar gaat trots op me zijn![]()
Nou ja, als we van de week vanuit het ziekenhuis een foto plaatsen van een been in tractie, dan zouden we willen dat we in de Thaise zon zaten.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:17 schreef mschol het volgende:
[..]
verbrand jij maar lekker
ik doe graag wat langer met een goeie huid
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die foto krijgt 5 broodballetjes
Denk dat Bal de enige is die foto's van haar been heeft laten maken deze maand.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als we van de week vanuit het ziekenhuis een foto plaatsen van een been in tractie, dan zouden we willen dat we in de Thaise zon zaten.
hoezo?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat Bal de enige is die foto's van haar been heeft laten maken deze maand.
Zou maar zijwieltjes op jouw scooter laten monterenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:23 schreef bitterbal het volgende:
zat een stel die denk ik onderuit waren gegaan met de scootergozer was helemaal in verband. Die vrouw alleen 1 arm en voet dacht ik. Maar die man kon echt niets meer met zijn vakantie
die hebben we hier welquote:Op zondag 14 januari 2024 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou maar zijwieltjes op jouw scooter laten monteren
Neem die maarquote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die hebben we hier wel![]()
[ afbeelding ]
Dat wordt een mooie vakantie voor Los.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Duitser voor ons die wegrijdt laat een portemonnee stampvol poen op de parkeerplaats liggen. Wat te doen.
500 euro aftrekken voor de fiets van je opa en de rest bij de politie afgeven?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Duitser voor ons die wegrijdt laat een portemonnee stampvol poen op de parkeerplaats liggen. Wat te doen.
Van dit soort dingen kan je toch niks anders dan depri worden. Er gaat niks veranderen, die "na mij de zondvloed" mentaliteit van de oudere generatie die alle middelen hebben gaat ons de kop kosten.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef Recce het volgende:
Het gaat lekker met de zeewatertemperatuur. We beginnen dit jaar al goed:
[ afbeelding ]
Hmmm.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die schijnen best gevaarlijk te zijn
Naar die polizeiquote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Mwah, er is ondertussen best veel aan het veranderen hoor. Het is alleen kut dat er overal van die populistische partijen oppoppen die doen alsof er niets aan de hand is.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van dit soort dingen kan je toch niks anders dan depri worden. Er gaat niks veranderen, die "na mij de zondvloed" mentaliteit van de oudere generatie die alle middelen hebben gaat ons de kop kosten.
Volgens mijn telefoon krijgen we hier maandag en dinsdag sneeuw maar zal wel weinig voorstellen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:29 schreef LTVDK het volgende:
Het lijkt wel te beginnen sneeuwen, wel natte sneeuw
Ben je vegan, wat leuk?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van dit soort dingen kan je toch niks anders dan depri worden. Er gaat niks veranderen, die "na mij de zondvloed" mentaliteit van de oudere generatie die alle middelen hebben gaat ons de kop kosten.
Dit vind ik een leuke optie.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
500 euro aftrekken voor de fiets van je opa en de rest bij de politie afgeven?
Ze zijn nu al voor droogte aan het waarschuwen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja lekker, zo zou ik ook sporten en lekker buiten zijn, hier regent het godverdomme weer en de grond is al totaal verzadigd dat maakt MTB hardlopen of iets in die richting gewoon 1,5uur lekker en 2,5uur poetsen
Sta jij niet sowieso al in de min met je karma puntjes?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuke optie.
En zal dat ie karma beīnvloeden? Ik bedoel ze beginnen zelf door Polen binnen te vallen.
En een nieuwe tatt voor @Amaquote:Op zondag 14 januari 2024 16:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie vakantie voor Los.
Werd eens tijdquote:Op zondag 14 januari 2024 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zijn nu al voor droogte aan het waarschuwen.
Ik moest lachenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit vind ik een leuke optie.
En zal dat ie karma beīnvloeden? Ik bedoel ze beginnen zelf door Polen binnen te vallen.
Daar wordt je toch juist een echte vent van?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja lekker, zo zou ik ook sporten en lekker buiten zijn, hier regent het godverdomme weer en de grond is al totaal verzadigd dat maakt MTB hardlopen of iets in die richting gewoon 1,5uur lekker en 2,5uur poetsen
Nee want ik ben in beginsel zeer mensvriendelijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sta jij niet sowieso al in de min met je karma puntjes?
Nee daar gaat ie wasmachine kapot van.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar wordt je toch juist een echte vent van?
Ik dacht dat Gerrit Hiemstra gestopt was? Wie doet dat nu dan?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zijn nu al voor droogte aan het waarschuwen.
Dan moet de vrouw het maar met de hand wassenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee daar gaat ie wasmachine kapot van.
Klopt. het KNMI is opgedoekt.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gerrit Hiemstra gestopt was? Wie doet dat nu dan?
Dat is best bijzonder voor een FOK!ker.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee want ik ben in beginsel zeer mensvriendelijk.
Beetje spuug erop en wat schoonvegen met de mouw.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet de vrouw het maar met de hand wassen
Muah, dit is geen populismeprobleem, dat is hooguit wat rommelen in de marge. Ik ben bijvoorbeeld ook best fel tegen hoe GL dingen wil aanpakken omdat dit de normale mensen disproportioneel hard raakt.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, er is ondertussen best veel aan het veranderen hoor. Het is alleen kut dat er overal van die populistische partijen oppoppen die doen alsof er niets aan de hand is.
Zelfkennis ook en in dat licht moet je zulke posts lezen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is best bijzonder voor een FOK!ker.
Ben altijd blij met mensen die mij de wereld even uitleggen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfkennis ook en in dat licht moet je zulke posts lezen.
Da's een van mijn kwaliteiten. #zelfkennisquote:Op zondag 14 januari 2024 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben altijd blij met mensen die mij de wereld even uitleggen.
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, dit is geen populismeprobleem, dat is hooguit wat rommelen in de marge. Ik ben bijvoorbeeld ook best fel tegen hoe GL dingen wil aanpakken omdat dit de normale mensen disproportioneel hard raakt.
Dit is een VVD + D66 probleem, want de echte oplossing is investeren in dingen die niet meteen geld in het laadje brengen en bedrijven mogelijk kunnen raken.
quote:https://www.vandale.nl/gr(...)nds/betekenis/laadje
Geen resultaat voor 'laadje'
Het woord is verkeerd gespeld of het staat niet in het gratis woordenboek.
Mwah, GL, VVD en D66 willen tenminste iets doen. Populisten zeggen dat er geen probleem is. Dat is nogal een verschil. En iets meer ambitie zou wel fijn zijn inderdaad. Uiteindelijk kun je als economie ook geld verdienen als je eerder meer doet omdat je technologieën ontwikkelt die in de rest van de wereld in de toekomst gebruikt gaan worden.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, dit is geen populismeprobleem, dat is hooguit wat rommelen in de marge. Ik ben bijvoorbeeld ook best fel tegen hoe GL dingen wil aanpakken omdat dit de normale mensen disproportioneel hard raakt.
Dit is een VVD + D66 probleem, want de echte oplossing is investeren in dingen die niet meteen geld in het laadje brengen en bedrijven mogelijk kunnen raken.
Ach, ze kunnen mooi lullen, maar als er dan niets gebeurt, maakt het natuurlijk ook niet echt uit.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Mwah, GL, VVD en D66 willen tenminste iets doen. Populisten zeggen dat er geen probleem is. Dat is nogal een verschil. En iets meer ambitie zou wel fijn zijn inderdaad. Uiteindelijk kun je als economie ook geld verdienen als je eerder meer doet omdat je technologieën ontwikkelt die in de rest van de wereld in de toekomst gebruikt gaan worden.
Ik snap nooit dat mensen zo kunnen spellen.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel handig, zo'n ingebouwde spellingschcker in dit topic.
Jammer de pammer. Wist je dat spellingnazi's één van de meest uitgekotste groepen internetgebruikers zijn?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen zo kunnen spellen.
Dat is alsof je fiets met een K typt.
Gratis theequote:Op zondag 14 januari 2024 16:33 schreef CherryLips het volgende:
Kan van de zomer een kinderbadje op het balkon zetten maar dan moet ik ook even iets aan de schaduw doen, anders kookt dat water vanzelf.
fketsquote:Op zondag 14 januari 2024 16:42 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik snap nooit dat mensen zo kunnen spellen.
Dat is alsof je fiets met een K typt.
En nu? Wil je dat ik wegblijf ofzo?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer de pammer. Wist je dat spellingnazi's één van de meest uitgekotste groepen internetgebruikers zijn?
Sommige mensen zouden dat geen ramp vindenquote:
Nieuwe kabinet gaat het voor ons oplossen. Gezond boerenverstand in plaats van Haagse discussies.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen mooi lullen, maar als er dan niets gebeurt, maakt het natuurlijk ook niet echt uit.
Maar ja, investeren is een heel eng woord in Den Haag. Uitkleden en uitknijpen is het motto.
quote:Op zondag 14 januari 2024 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dames, houden we het even gezellig ?
Mja, er gaat maar één partij in dat rampenkabinet zijn waar ik nog een beetje vertrouwen in heb, en die is waarschijnlijk net te conservatief om er echt wat van te maken. Ik heb weinig vertrouwenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe kabinet gaat het voor ons oplossen. Gezond boerenverstand in plaats van Haagse discussies.
\o/quote:Op zondag 14 januari 2024 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dames, houden we het even gezellig ?
Ik voel me best geliefd, hoor.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jammer de pammer. Wist je dat spellingnazi's één van de meest uitgekotste groepen internetgebruikers zijn?
Zo dan.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sommige mensen zouden dat geen ramp vinden
Gerriequote:
Nee je kan het beter melden bij de politie en niet langsbrengen. Als de eigenaar zich meldt dan weten ze waar het is en als de eigenaar zich niet binnen een jaar meldt mag je het houden.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
500 euro aftrekken voor de fiets van je opa en de rest bij de politie afgeven?
Zo kwam het niet overquote:Op zondag 14 januari 2024 16:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot die groep he
Nepliefde is ook liefde.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je zeker dat men niet doet alsof
Best soupquote:
Hope for the best, prepare for the worst.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe kabinet gaat het voor ons oplossen. Gezond boerenverstand in plaats van Haagse discussies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |