Vroeg ik jou wat?quote:
Verzwaringsdeken.quote:
Krijg je er dan een klein dekentje bij?quote:Op zondag 14 januari 2024 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, bed. Ben benieuwd hoe m'n dekentje gaat bevallen.
Ging jij niet net namens US antwoorden met je tang en varken??quote:Op zondag 14 januari 2024 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat?![]()
Ik had het tegen Cherry
Het is dan ook een filmpje van de Daily Wire.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
goed, wat ik er zo uithaal er is dus 1 bijzonder vreemde campagne geweest waar ophef over was want met kinderen en bepaalde setting (niks met de kinderen, voor hetzelfde geld is het allemaal green screen) , en die is teruggetrokken
storm > glas water imho
Zo kun je het ook bekijken, en werkelijke pedofilie zal het niet zijn. Maar wat is het nut DAN?quote:Op zondag 14 januari 2024 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen die hier pedofilie in zien niet, "zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"
Ja dat dacht ik ook maar beweeg nog net zoveel.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:37 schreef UitStraling het volgende:
Verzwaringsdekens zijn toch voor mensen die dood aan het gaan zijn maar nog iets te beweeglijk zijn?
Vooral een compromis met kerel, die is dol op het gewicht van de twee dekbeddelen bij elkaar, maar da's veel te warm voor mij.quote:
Mensen die dit bovenmatig boeit zijn altijd slachtoffer of dader.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken, en werkelijke pedofilie zal het niet zijn. Maar wat is het nut DAN?
Beetje dingen insinueren. Beetje aandacht krijgen. Beetje dure meuk verkopen.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo kun je het ook bekijken, en werkelijke pedofilie zal het niet zijn. Maar wat is het nut DAN?
dingdongquote:Op zondag 14 januari 2024 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje dingen insinueren. Beetje aandacht krijgen. Beetje dure meuk verkopen.
Heb ik ook, slaapt heerlijkquote:Op zondag 14 januari 2024 19:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb trouwens in een opwelling een verzwaringsdeken gekocht. Echt tyfus zware deken. Maar ligt lekker joh.
Ik vertrouw mensen die dit verzinnen niet.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen die hier pedofilie in zien niet, "zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"
quote:Op zondag 14 januari 2024 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat zijn toch die vreselijk lelijke schoenen?
Mwa sws alleen maar nektasjes (en mijn zusje) die met die troep lopenquote:Op zondag 14 januari 2024 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje dingen insinueren. Beetje aandacht krijgen. Beetje dure meuk verkopen.
Echt fantastisch.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb een trui van Balenciaga, was maar 450 euro.
Rijke tatta hoor.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb een trui van Balenciaga, was maar 450 euro.
Het is zoals ik zeg, leer je nog wel op schoolquote:Op zondag 14 januari 2024 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vertrouw mensen die dit verzinnen niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |