Moet je toch niet aan denken, zoietsquote:Op zondag 14 januari 2024 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als het Warschau was geweest, had ik mezelf Warschauenaar moeten gaan noemen.
Als je per ongeluk Berlijn had aangeklikt had ik je Berlinerbol genoemdquote:Op zondag 14 januari 2024 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als het Warschau was geweest, had ik mezelf Warschauenaar moeten gaan noemen.
Prima stadje hoorquote:Op zondag 14 januari 2024 19:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken, zoiets
goed, wat ik er zo uithaal er is dus 1 bijzonder vreemde campagne geweest waar ophef over was want met kinderen en bepaalde setting (niks met de kinderen, voor hetzelfde geld is het allemaal green screen) , en die is teruggetrokkenquote:
Dat klopt. Maar het maakt verder ook niet uit toch, juist lekker dat je hier niet op uiterlijk beoordeeld wordtquote:Op zondag 14 januari 2024 19:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja je weet nooit toch met internet figuren.
Anders zou het kwekstil zijn hier.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het maakt verder ook niet uit toch, juist lekker dat je hier niet op uiterlijk beoordeeld wordt
Ik beoordeel mensen altijd op hoe ik dénk dat ze eruit zien. Gelukkig ben ik in m'n voorstellingsvermorgen altijd heel optimistisch.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het maakt verder ook niet uit toch, juist lekker dat je hier niet op uiterlijk beoordeeld wordt
Ja als je zo alles achter elkaar zet zijn die lui echt van de pot gerukt daar bij Balenciaga.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik beoordeel mensen altijd op hoe ik dénk dat ze eruit zien. Gelukkig ben ik in m'n voorstellingsvermorgen altijd heel optimistisch.
Straks nog even je benen scheren?quote:
Ja klopt, normaal zwijmelen meisjes weg bij mijn aanblik, hier moet je gewoon werken voor je geld.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is die zwanger?quote:Op zondag 14 januari 2024 19:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, bed. Ben benieuwd hoe m'n dekentje gaat bevallen.
Ik vertrouw mensen die hier pedofilie in zien niet, "zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten"quote:Op zondag 14 januari 2024 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als je zo alles achter elkaar zet zijn die lui echt van de pot gerukt daar bij Balenciaga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |