Afstraffing voor het gebruik van 'me'.quote:
Maar dat was ook wel een sensationele ontknoping!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
'You need it in the future' dit is namelijk je uitnodiging voor de slotaflevering a la het seizoen in Albanië
Kan zijn dat ze zolang de opnames duren daar vakantie mogen houden, zodat het thuisfront niets te weten komt bij een vroege thuiskomst.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Krijgt zij ook een boodschap en een topito?
EDIT Ja dus
Dat viel me ook op ja! Echt in de ogen staren was het.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:27 schreef Coolio69 het volgende:
Jip keek heel strak naar Anna tijdens haar uitslag terwijl de rest naar het scherm keek. Zou ze vol op Anna hebben ingezet en haar reactie willen zien? Dan zou Anna dus niet de mol zijn toch?
Daarom doen ze nog een poging. Misschien dat het dit keer wel lukt om de hype waar te maken.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar dat was ook wel een sensationele ontknoping!
Zeggen wij ook al 2 afleveringen. Althans "kan vanalles zijn, ook gewoon de uitnodiging voor de laatste aflevering"quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
'You need it in the future' dit is namelijk je uitnodiging voor de slotaflevering a la het seizoen in Albanië
Vorig jaar hadden ze een afvallershotel. Dat zullen ze denk ik altijd wel gaan doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze zolang de opnames duren daar vakantie mogen houden, zodat het thuisfront niets te weten komt bij een vroege thuiskomst.
Uiteraard. Dat is standaard inmiddels. Dat ze niet terug naar huis vliegen dan.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze zolang de opnames duren daar vakantie mogen houden, zodat het thuisfront niets te weten komt bij een vroege thuiskomst.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze een afvallershotel. Dat zullen ze denk ik altijd wel gaan doen.
Victor Reinier?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is die man?![]()
Die heb ik kennelijk uit mijn geheugen gewist..
En ik bedoel niet Splinter.
Rianne riep wel meteen dat ze die manicure wilde en schoof Tooske meteen naar voren voor de massage...quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:39 schreef TLC het volgende:
Tooske wilde steeds gaan zitten, dus voor mij valt ze een beetje af.
Wellicht heeft de mol een pedicure gehad ?
Rian had toch "last van haar voet"?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rianne riep wel meteen dat ze die manicure wilde en schoof Tooske meteen naar voren voor de massage...
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
Dat slingeren naar het platform tijdens het klimmen.![]()
Kreeg het gewoon helemaal warm joh tijdens het kijkenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
Ik voor geen goud............quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
Doeiquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Niet om jullie feestje te verknallen, maar waarom is dit nog steeds zo populair?
Heb ook keurig de laatste afleveringen gezien maar een beetje dezelfde indruk als ik al jaren heb: Veel drukke overenthousiaste acteurs, veel slechte hints die geen hints zijn en niemand gaat er tot de laatste aflevering achter komen wie de mol is omdat allerlei andere deelnemers ook 'mollen'.
Het interactieve element, psychologische elementen, karakterontwikkeling van de deelnemers, het mysterie en de onvoorspelbaarheid, de productiewaarde.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Niet om jullie feestje te verknallen, maar waarom is dit nog steeds zo populair?
Heb ook keurig de laatste afleveringen gezien maar een beetje dezelfde indruk als ik al jaren heb: Veel drukke overenthousiaste acteurs, veel slechte hints die geen hints zijn en niemand gaat er tot de laatste aflevering achter komen wie de mol is omdat allerlei andere deelnemers ook 'mollen'.
Wat zou Herman daar van vinden?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Die Anna zat wel goed die Fons te rijden op schoot in dat hotel zeg. Nice.
Dat heeft Fons goed voor elkaar.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
Die Anna zat wel goed die Fons te rijden op schoot in dat hotel zeg. Nice.
Toch veel te oud voor haar. Fons is zelfde leeftijd.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Herman van de Zandt, haar vriend
Oh serieus, wist ik niet. Die zullen wel een open relatie hebben denk ik. Sowieso in Hilversum neukt iedereen met iedereen. Walgelijk gewoon! Walgelijk lekker!!!!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nee ze zit echt op Fons. Arme Herman de Schermman, hiervoor heeft hij zijn gezin verlatenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:35 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij zat Anna gewoon op dat tafeltje trouwens, maar ze brachten het wat suggestief in beeld
Wel jammer dat Jip eruit is
Jip zat op Justin toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:27 schreef Coolio69 het volgende:
Jip keek heel strak naar Anna tijdens haar uitslag terwijl de rest naar het scherm keek. Zou ze vol op Anna hebben ingezet en haar reactie willen zien? Dan zou Anna dus niet de mol zijn toch?
Ik had het gedaanquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
Zelfs dat niet, ik krijg het al Spaans benauwd in de Efteling bij de Pagodequote:Op zondag 14 januari 2024 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen het omhoog klimmen had ik gedaan. De rest echt nooit
Heeft gewoon een vriendin, Liesbeth Rasker.quote:Op zondag 14 januari 2024 00:12 schreef TLC het volgende:
Ik dacht dat Fons van de herenliefde was, en dat daarom Anna bij hem op schoot mocht zitten
Ik had er ook wel respect voor dat iedereen toch zonder janken meteen sprong. Mooie psychologie ook wel, je ziet dat als 1 iemand (Anna in dit geval) het voortouw neemt en roept 'hup het moet gewoon' dat mensen dan ook veel makkelijker erachter aan springen.quote:
Maar dat lijkt me los te staan van het ontvangen van een daadwerkelijk onderdeel van het spel, zoals een topito. Voor zo'n afvallershotel hoef je toch maar één ding te doen lijkt me: afvallenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Watquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
waarom doe je dat dan wel?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Niet om jullie feestje te verknallen
Volgens mij zat er toch aardig wat tijd tussen de kandidaten die naar de overkant gingen, in de overzichtshots waren de voorgaande kandidaten en begeleiding niet meer te zien namelijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 08:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik had er ook wel respect voor dat iedereen toch zonder janken meteen sprong. Mooie psychologie ook wel, je ziet dat als 1 iemand (Anna in dit geval) het voortouw neemt en roept 'hup het moet gewoon' dat mensen dan ook veel makkelijker erachter aan springen.
In andere gevallen blijven mensen vaak minutenlang bibberen en twijfelen of ze wel durven.
Er wordt inderdaad veel geknipt om de voortgang er in houden gelukkigquote:Op zondag 14 januari 2024 10:54 schreef byah het volgende:
[..]
Volgens mij zat er toch aardig wat tijd tussen de kandidaten die naar de overkant gingen, in de overzichtshots waren de voorgaande kandidaten en begeleiding niet meer te zien namelijk.
En dan hebben we extra veel shots waarin wordt uitgelegd waar we naar kijkenquote:Op zondag 14 januari 2024 11:17 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad veel geknipt om de voortgang er in houden gelukkig
Niet iedereen leest de Telegraaf en Story bagger.quote:
KoffertjesGENOTquote:Op zondag 14 januari 2024 16:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest oprecht even opzoeken wie Annick Boer ook alweer was. Die deed dus vorig jaar mee maar is blijkbaar bij mij totaal niet blijven hangen
quote:Op maandag 15 januari 2024 10:42 schreef Fred_B het volgende:
Er wordt momenteel voor NPO Plus een extra seizoen van WIDM opgenomen, volgens Tina Nijkamp. Met onbekende Nederlanders als deelnemers en Hila Noorzai als presentatrice.
Nicequote:Op maandag 15 januari 2024 10:42 schreef Fred_B het volgende:
Er wordt momenteel voor NPO Plus een extra seizoen van WIDM opgenomen, volgens Tina Nijkamp. Met onbekende Nederlanders als deelnemers en Hila Noorzai als presentatrice.
quote:
quote:NPO Start/Plus versie
Volgens Tina komt dit seizoen waarschijnlijk niet op televisie. "Het seizoen wordt naar mijn idee een NPO Start/Plus versie. Een extra editie voor dit jaar, net als Expeditie Robinson en De Verraders elk jaar een extra Videoland editie krijgen." Aangezien Wie Is de Mol? een zeer succesvol concept is met enorme kijkcijfers, lijkt het vreemd dat de makers kiezen voor een versie met onbekende Nederlanders. Tina concludeert: "Het extra seizoen zou wellicht te maken kunnen hebben met het 25-jarig jubileum van Wie Is de Mol? in Nederland."
Veronica Superguide heeft contact gezocht met AVROTROS. Maar de omroep 'kan nog niets zeggen' over dit gerucht, zo reageert en woordvoerder.
https://www.veronicasuper(...)ders-heel-bijzonder?
Tenzij dit stiekem de aanmelding wasquote:Op maandag 15 januari 2024 11:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel een beetje gek om een seizoen met onbekende Nederlanders te maken en je dan nergens te hebben kunnen inschrijven voor dat seizoen..
Gaaf!!quote:Op maandag 15 januari 2024 10:42 schreef Fred_B het volgende:
De uitverkorenen kregen een telegram.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel een beetje gek om een seizoen met onbekende Nederlanders te maken en je dan nergens te hebben kunnen inschrijven voor dat seizoen..
Dat zou wel een kleine misleiding zijnquote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tenzij dit stiekem de aanmelding was
[ twitter ]
Dat is wel heel goed mogelijk natuurlijk als je dat zo leest.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nou nee gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:35 schreef NailQueen het volgende:
Gepresenteerd door Hila Noorzai. Beter hadden ze Chris Zegers gevraagd.
Die is te druk met dirigerenquote:Op maandag 15 januari 2024 13:35 schreef NailQueen het volgende:
Gepresenteerd door Hila Noorzai. Beter hadden ze Chris Zegers gevraagd.
''Ik lees altijd de Prive bij de kapper. Ja, ik neem altijd de Prive mee van huis als ik naar de kapper ga''quote:Op zondag 14 januari 2024 14:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niet iedereen leest de Telegraaf en Story bagger.
dit was het inderdaadquote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hoi!quote:
Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, er kan weer geld worden verloren.
Ik heb geen probleem met mingeld, maar een opdracht waar je de halve pot leeg kunt spelen is nooit leuk.quote:
Dit is inderdaad niet zo erg. Dat hoort er wel een beetje bij i.t.t. een halve/hele pot die kan verdwijnen zonder dat dit dan volledig op het conto van de mol geschreven kan worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met mingeld, maar een opdracht waar je de halve pot leeg kunt spelen is nooit leuk.
Dit valt me wel mee
Dit valt ook nog wel mee ja, kandidaten hebben ook gewoon belang er bij om geld te scoren.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met mingeld, maar een opdracht waar je de halve pot leeg kunt spelen is nooit leuk.
Dit valt me wel mee
quote:
Dat lijkt mij correct en tevens juist.quote:
Guantanamera is toch gewoon van Frank en Mirella?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:38 schreef Strani het volgende:
Tuurlijk is het Cuba, Guantanamo is toch Cuba.
Jaaa het origineel wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Guantanamera is toch gewoon van Frank en Mirella?
Het gaat om de antwoorden, niet de vragen!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:41 schreef ZaZoe het volgende:
Tooske was toch VJ, die moet deze vragen zo uit de mouw schudden
Alsof ze deze gedateerde meuk ooit op TMF draaidenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:41 schreef ZaZoe het volgende:
Tooske was toch VJ, die moet deze vragen zo uit de mouw schudden
Dat lijkt wel het mini addertje te zijn ja. Wat Justin wel al gelijk zei.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet dus beide vragen goed hebben en dan is het 400 euro, maar anders is het hopeloos?
Ach ja, dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat om de antwoorden, niet de vragen!
Dat maakt het wel makkelijker te mollen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt wel het mini addertje te zijn ja. Wat Justin wel al gelijk zei.
Wacht wat is desperado danquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
Desperado is niet wanhopig, dat is desesperado.
Wanhopigequote:
archaïsch Spaans voor bandiet, outlaw, struikrover (letterlijk is een desperado een "wanhopige")quote:
Is dat geen Strani?quote:
De meeste seizoenen vonden ze het geen enkel probleem om duizenden euro's weg te gooien. Dan is dit peanuts ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was maar 200 euro per keer joh
In totaal ook nog 400 euro verdiend.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
De meeste seizoenen vonden ze het geen enkel probleem om duizenden euro's weg te gooien. Dan is dit peanuts ja.
Die had deze opdracht net zo goed niet mee kunnen doen. Al was ze misschien vooral aan het observeren.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rian zit er maar beteuterd bij.
Wat zijn smakpoten?quote:
Haha schat ik reageer dus op een post die zegt dat het dat niet is omdat dat desesperando isquote:
Dat is toch een Wagner pizza?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Tooske zei Picolino, en dat wordt dus goedgekeurd.
Ja dat laatste dacht ik dus ook, vandaar dat ik nog nooit van ‘desesperado’ gehoord had.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
archaïsch Spaans voor bandiet, outlaw, struikrover (letterlijk is een desperado een "wanhopige")
Gebakken door Prigozjin?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch een Wagner pizza?
Nou, Tooske mag er nog best zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch een Wagner pizza?
Volgens mij zei ze Igorinoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Tooske zei Picolino, en dat wordt dus goedgekeurd.
Hoe dan ook, als mol zou je wat verder van de werkelijkheid gaan zitten, lijkt me.quote:
Ik denk dat dat lastig te achterhalen is. In elk geval is het juiste woord voor wanhopige in het huidige Spaans desesperado, van het werkwoord desesperar (wanhopen)quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja dat laatste dacht ik dus ook, vandaar dat ik nog nooit van ‘desesperado’ gehoord had.
Maar wellicht omdat het eerste een andere betekenis is gaan verkrijgen, is het tweede in het leven geroepen om ‘wanhopige’ te omschrijven?
Van wat ik nog wel meekreeg is het de bedoeling om het antwoord te krijgen 'welke plaats, is het verste van Amsterdam'. Maar hoe je daar dan komt...quote:
Daarom zit Ellie natuurlijk Moltalk.quote:
Dit is niet te volgen inderdaad. Zelfs zonder mol.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:02 schreef Redefine het volgende:
Dit is alweer zo chaotisch dat je pas bij een tweede keer kijken een beetje kan bedenken wie er echt molt. Maar nog een keer kijken heb dan weer geen zin in.
Door verschillende redactieleden bedacht. De een wilde wat met geografie, de ander iets met een porto, de ander dat ze door de stad liepen in groepjes, de ander iets met een puzzel. De eindredacteur, weet je wat, we doen gewoon alles.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:02 schreef Felagund het volgende:
O ja, ze hebben ook nog de puzzel die ze moeten oplossen.
Dit is bedacht door een dronken redactie.
Ja. Terwijl het uiteindelijk helemaal nergens op slaatquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:05 schreef Felagund het volgende:
Rik doet alsof het volkomen logisch was.
Meerdere mensen met het gelijk aantal goede antwoorden moeten worstelen met elkaar om uit te maken wie naar huis moet?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gingen toch nog worstelen vandaag?
Ik ook niet echt. Maar dat heb ik al een paar jaar. Op zich nog steeds wel leuke dingen, maar ik zou denk ik niet meer kijken als er geen discussie omheen zou zitten met vrienden en/of hier.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:07 schreef Salina het volgende:
Ik voel "het" nog niet zo dit jaar met WidM helaas.
Vage opdrachten, saaie kandidaten.
Ik wacht (hoop) nog even op leuke locaties (Mexico staat op mijn to go-lijst) maar kan niet echt zeggen dat ik er echt de aandacht bij heb.
Plottwist?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:08 schreef TLC het volgende:
Nu al de test ? hebben we haast vandaag ?
Dat vond hij niet erg.quote:
Allemaal tegen elkaar, als degene met het rode scherm wint, hoeft die niet naar huis.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
We gingen toch nog worstelen vandaag?
Daar zullen ze het van gejat hebben. Maar WIDM deed het vorig seizoen ook al.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:10 schreef Koen66 het volgende:
Ze zijn wel vaak met de toekomst bezig, de Belgen ook al vorig seizoen
Ik vind het ook erg lastig om te bepalen wie de Mol zou kunnen zijn omdat de laatste jaren bijna iedereen wel zit te mollen of zit te klunzen soms.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. Maar dat heb ik al een paar jaar. Op zich nog steeds wel leuke dingen, maar ik zou denk ik niet meer kijken als er geen discussie omheen zou zitten met vrienden en/of hier.
Ja, apart.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:13 schreef Redefine het volgende:
Dit jaar wilden ze wel zoveel mogelijk dingen doen en laten zien die passen bij de gedachten die men heeft over het land. Vorig jaar viel er weinig van te merken dat het in Zuid-Afrika was.
Het is vooral nauwelijks meer te zien wie de mol is, omdat het programma al jaren zo wordt uitgeplozen dat het voor de makers onmogelijk is om echte hints erin te stoppen. Zodra ze dat wel doen, dan wordt het al snel geraden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg lastig om te bepalen wie de Mol zou kunnen zijn omdat de laatste jaren bijna iedereen wel zit te mollen of zit te klunzen soms.
Dan blijft over het kijken naar de spelletjes zelf. En de locaties. Daar kijk ik nog wel naar uit.
Voorgaande jaren keek ik het nog wel terug om hints te zoeken, maar dat heb ik dit jaar nog niet gedaan.
Klopt vorig jaar vond ik dat een domper, zo'n mooi land zo weinig van gezienquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:13 schreef Redefine het volgende:
Dit jaar wilden ze wel zoveel mogelijk dingen doen en laten zien die passen bij de gedachten die men heeft over het land. Vorig jaar viel er weinig van te merken dat het in Zuid-Afrika was.
Behalve als Fons de Mol is natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fons hep natuurlijk gewoon gezegd 'de mol pakt de kaarten niet aan' - als je ze dan zelf aanpakt dan pakt de mol ze niet aan
Is wel slim en het makkelijkste.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fons hep natuurlijk gewoon gezegd 'de mol pakt de kaarten niet aan' - als je ze dan zelf aanpakt dan pakt de mol ze niet aan
Ja, ik denk dat Kees hetzelfde deed.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is wel slim en het makkelijkste.
Dan heb je echt nul reden om die kaarten te pakkenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Behalve als Fons de Mol is natuurlijk.
Ik neem aan dat je sowieso af en toe die kant op moet om je contacten in de havens te chanteren?quote:
Precies, zaakjes in de gaten houden, al loopt Ecuador beter tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je sowieso af en toe die kant op moet om je contacten in de havens te chanteren?
Ja maar is wel een omweg en dan moet je ook bij het Panama-kanaal weer mensen omkopenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Precies, zaakjes in de gaten houden, al loopt Ecuador beter tegenwoordig
"Ja maar ik wou de test naar mijn hand zetten"quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb je echt nul reden om die kaarten te pakken
Valt enkel opquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
"Ja maar ik wou de test naar mijn hand zetten"
Nee. Maar dan natuurlijk wel doen alsof het door de mol komt of dat ze heel veel geld hadden kunnen verdienen, maar het niet gedaan hebbenquote:
Juist de beste plek.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
in de arena heb je niets te zoeken als mol
Lekker de foto’s verpestenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, dit zagen we wel aankomen he.
De laatste jaren doen ze dat wel een keertje per seizoen.quote:
Ja, terwijl negen van de tien opdrachten zonder mol ook wel zouden falen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
aan het einde weer bij de terugblik oh wat heeft de Mol het toch goed gedaan, zoveel geld uit de pot gehouden
Klopt. Dat de laatste er uit gaat is zeldzamerquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
De laatste jaren doen ze dat wel een keertje per seizoen.
Mwah, elk jaar zit er wel een aflevering tussen waarbij het tussen de laatste twee kandidaten gaat, dus nee dat klopt niet.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt. Dat de laatste er uit gaat is zeldzamer
Als er niet veel meer inzitten inderdaadquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mwah, elk jaar zit er wel een aflevering tussen waarbij het tussen de laatste twee kandidaten gaat, dus nee dat klopt niet.
Hoezo niet? Alleen maar foute foto’s insturen en geen enkel setje kan worden goedgekeurdquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
in de arena heb je niets te zoeken als mol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |