Ellie Lust zit er in dus dan laat ik het even aan staan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:36 schreef Moira het volgende:
MolTalk voor het eerst op NPO1, blijven mensen kijken?
Ik al wel, vorige week verjaardag dus vergeten in te zettenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog steeds geen punten kwijt, dus dat moment komt steeds dichterbij.
Ik ga het proberen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:36 schreef Moira het volgende:
MolTalk voor het eerst op NPO1, blijven mensen kijken?
Oei.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik al wel, vorige week verjaardag dus vergeten in te zetten
Ze is wit geworrequote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ellie Lust zit er in dus dan laat ik het even aan staan.
Nee, extreme overacting.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:33 schreef Felagund het volgende:
Moltalk is toch niet leuk? Of moet ik blijven kijken?
Daarom had ik nu ook wat meer verwacht.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:40 schreef Moira het volgende:
Topito’s waren 1/3e toch? Dus dan zou er nu 1 ‘topo’ compleet moeten zijn met de eerste 3 afvallers.
Volgende week verwacht ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:43 schreef svann het volgende:
[..]
Daarom had ik nu ook wat meer verwacht.
Ik heb ook al zitten zoeken maar zonder succes.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vast al ergens gevraagd maar welke actrice is de Mexicaanse waarzegster? Ik vraag dit voor een vriend.
Ik was juist uitermate content met de 3 afvallers tot nu toe. Van mij hoeven ze niet terug.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:47 schreef svann het volgende:
[..]
Dan moet ik denken aan die hoopvolle herintreders die het telkens niet redden. Sneu wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop