Waarom niet?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Niet om jullie feestje te verknallen, maar waarom is dit nog steeds zo populair?
Heb ook keurig de laatste afleveringen gezien maar een beetje dezelfde indruk als ik al jaren heb: Veel drukke overenthousiaste acteurs, veel slechte hints die geen hints zijn en niemand gaat er tot de laatste aflevering achter komen wie de mol is omdat allerlei andere deelnemers ook 'mollen'.
Nee ze zit echt op Fons. Arme Herman de Schermman, hiervoor heeft hij zijn gezin verlatenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 23:35 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij zat Anna gewoon op dat tafeltje trouwens, maar ze brachten het wat suggestief in beeld
Wel jammer dat Jip eruit is
Jip zat op Justin toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:27 schreef Coolio69 het volgende:
Jip keek heel strak naar Anna tijdens haar uitslag terwijl de rest naar het scherm keek. Zou ze vol op Anna hebben ingezet en haar reactie willen zien? Dan zou Anna dus niet de mol zijn toch?
Ik had het gedaanquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:51 schreef ijs_beer het volgende:
Dat slingeren naar het platform tijdens het klimmen.![]()
Zelfs dat niet, ik krijg het al Spaans benauwd in de Efteling bij de Pagodequote:Op zondag 14 januari 2024 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen het omhoog klimmen had ik gedaan. De rest echt nooit
Heeft gewoon een vriendin, Liesbeth Rasker.quote:Op zondag 14 januari 2024 00:12 schreef TLC het volgende:
Ik dacht dat Fons van de herenliefde was, en dat daarom Anna bij hem op schoot mocht zitten
Ik had er ook wel respect voor dat iedereen toch zonder janken meteen sprong. Mooie psychologie ook wel, je ziet dat als 1 iemand (Anna in dit geval) het voortouw neemt en roept 'hup het moet gewoon' dat mensen dan ook veel makkelijker erachter aan springen.quote:
Maar dat lijkt me los te staan van het ontvangen van een daadwerkelijk onderdeel van het spel, zoals een topito. Voor zo'n afvallershotel hoef je toch maar één ding te doen lijkt me: afvallenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze zolang de opnames duren daar vakantie mogen houden, zodat het thuisfront niets te weten komt bij een vroege thuiskomst.
Watquote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Herman van de Zandt, haar vriend
waarom doe je dat dan wel?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 22:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Niet om jullie feestje te verknallen
Volgens mij zat er toch aardig wat tijd tussen de kandidaten die naar de overkant gingen, in de overzichtshots waren de voorgaande kandidaten en begeleiding niet meer te zien namelijk.quote:Op zondag 14 januari 2024 08:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik had er ook wel respect voor dat iedereen toch zonder janken meteen sprong. Mooie psychologie ook wel, je ziet dat als 1 iemand (Anna in dit geval) het voortouw neemt en roept 'hup het moet gewoon' dat mensen dan ook veel makkelijker erachter aan springen.
In andere gevallen blijven mensen vaak minutenlang bibberen en twijfelen of ze wel durven.
Er wordt inderdaad veel geknipt om de voortgang er in houden gelukkigquote:Op zondag 14 januari 2024 10:54 schreef byah het volgende:
[..]
Volgens mij zat er toch aardig wat tijd tussen de kandidaten die naar de overkant gingen, in de overzichtshots waren de voorgaande kandidaten en begeleiding niet meer te zien namelijk.
En dan hebben we extra veel shots waarin wordt uitgelegd waar we naar kijkenquote:Op zondag 14 januari 2024 11:17 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Er wordt inderdaad veel geknipt om de voortgang er in houden gelukkig
Niet iedereen leest de Telegraaf en Story bagger.quote:
KoffertjesGENOTquote:Op zondag 14 januari 2024 16:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest oprecht even opzoeken wie Annick Boer ook alweer was. Die deed dus vorig jaar mee maar is blijkbaar bij mij totaal niet blijven hangen
quote:Op maandag 15 januari 2024 10:42 schreef Fred_B het volgende:
Er wordt momenteel voor NPO Plus een extra seizoen van WIDM opgenomen, volgens Tina Nijkamp. Met onbekende Nederlanders als deelnemers en Hila Noorzai als presentatrice.
Nicequote:Op maandag 15 januari 2024 10:42 schreef Fred_B het volgende:
Er wordt momenteel voor NPO Plus een extra seizoen van WIDM opgenomen, volgens Tina Nijkamp. Met onbekende Nederlanders als deelnemers en Hila Noorzai als presentatrice.
quote:
quote:NPO Start/Plus versie
Volgens Tina komt dit seizoen waarschijnlijk niet op televisie. "Het seizoen wordt naar mijn idee een NPO Start/Plus versie. Een extra editie voor dit jaar, net als Expeditie Robinson en De Verraders elk jaar een extra Videoland editie krijgen." Aangezien Wie Is de Mol? een zeer succesvol concept is met enorme kijkcijfers, lijkt het vreemd dat de makers kiezen voor een versie met onbekende Nederlanders. Tina concludeert: "Het extra seizoen zou wellicht te maken kunnen hebben met het 25-jarig jubileum van Wie Is de Mol? in Nederland."
Veronica Superguide heeft contact gezocht met AVROTROS. Maar de omroep 'kan nog niets zeggen' over dit gerucht, zo reageert en woordvoerder.
https://www.veronicasuper(...)ders-heel-bijzonder?
Tenzij dit stiekem de aanmelding wasquote:Op maandag 15 januari 2024 11:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel een beetje gek om een seizoen met onbekende Nederlanders te maken en je dan nergens te hebben kunnen inschrijven voor dat seizoen..
Gaaf!!quote:Op maandag 15 januari 2024 10:42 schreef Fred_B het volgende:
De uitverkorenen kregen een telegram.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel een beetje gek om een seizoen met onbekende Nederlanders te maken en je dan nergens te hebben kunnen inschrijven voor dat seizoen..
Dat zou wel een kleine misleiding zijnquote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tenzij dit stiekem de aanmelding was
[ twitter ]
Dat is wel heel goed mogelijk natuurlijk als je dat zo leest.quote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nou nee gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:35 schreef NailQueen het volgende:
Gepresenteerd door Hila Noorzai. Beter hadden ze Chris Zegers gevraagd.
Die is te druk met dirigerenquote:Op maandag 15 januari 2024 13:35 schreef NailQueen het volgende:
Gepresenteerd door Hila Noorzai. Beter hadden ze Chris Zegers gevraagd.
''Ik lees altijd de Prive bij de kapper. Ja, ik neem altijd de Prive mee van huis als ik naar de kapper ga''quote:Op zondag 14 januari 2024 14:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niet iedereen leest de Telegraaf en Story bagger.
dit was het inderdaadquote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |