Klopt vorig jaar vond ik dat een domper, zo'n mooi land zo weinig van gezienquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:13 schreef Redefine het volgende:
Dit jaar wilden ze wel zoveel mogelijk dingen doen en laten zien die passen bij de gedachten die men heeft over het land. Vorig jaar viel er weinig van te merken dat het in Zuid-Afrika was.
Behalve als Fons de Mol is natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fons hep natuurlijk gewoon gezegd 'de mol pakt de kaarten niet aan' - als je ze dan zelf aanpakt dan pakt de mol ze niet aan
Is wel slim en het makkelijkste.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fons hep natuurlijk gewoon gezegd 'de mol pakt de kaarten niet aan' - als je ze dan zelf aanpakt dan pakt de mol ze niet aan
Ja, ik denk dat Kees hetzelfde deed.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is wel slim en het makkelijkste.
Dan heb je echt nul reden om die kaarten te pakkenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Behalve als Fons de Mol is natuurlijk.
Ik neem aan dat je sowieso af en toe die kant op moet om je contacten in de havens te chanteren?quote:
Precies, zaakjes in de gaten houden, al loopt Ecuador beter tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je sowieso af en toe die kant op moet om je contacten in de havens te chanteren?
Ja maar is wel een omweg en dan moet je ook bij het Panama-kanaal weer mensen omkopenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Precies, zaakjes in de gaten houden, al loopt Ecuador beter tegenwoordig
"Ja maar ik wou de test naar mijn hand zetten"quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb je echt nul reden om die kaarten te pakken
Valt enkel opquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
"Ja maar ik wou de test naar mijn hand zetten"
Nee. Maar dan natuurlijk wel doen alsof het door de mol komt of dat ze heel veel geld hadden kunnen verdienen, maar het niet gedaan hebbenquote:
Juist de beste plek.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
in de arena heb je niets te zoeken als mol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |