Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2024 09:19:09 ]![]()
Jup, niets verwarmen waar je toch niet bent. Ik zit momenteel op de 300 per maand voor gas en stroom en dat wil ik graag zo houden. Vind dat we het goed doenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ook. Op de gang is het koud terwijl het in de woonkamer en mijn studeerkamer goed warm is.![]()
![]()
Opzich zou ik de woonkamer ook wat lager kunnen doen. Maar daar hangt de thermostaat. Dan krijg ik het op mijn studeerkamer ook weer koud denk ik. Ik heb wel overal thermostaatkranen behalve in de woonkamer.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, niets verwarmen waar je toch niet bent. Ik zit momenteel op de 300 per maand voor gas en stroom en dat wil ik graag zo houden. Vind dat we het goed doenFractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl![]()
Wij hebben in alle woonkamers een thermostaat. Echter een aantal andere kamers zitten daar ook op dus dan krijg je dat probleem ook. Dan is de woonkamer warm en worden de andere kamers niet meer verwarmd waardoor het daar koud wordt.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Opzich zou ik de woonkamer ook wat lager kunnen doen. Maar daar hangt de thermostaat. Dan krijg ik het op mijn studeerkamer ook weer koud denk ik. Ik heb wel overal thermostaatkranen behalve in de woonkamer.
Maar ook daar hebben we een oplossing voor; elektrisch kacheltje. Hebben toch een enorm overschot aan stroom van de zonnepanelen waar we niet zoveel voor terugkrijgen en gebruiken dat dan om bij te stoken waar nodig.![]()
Klinkt goed! Zonnepanelen heb ik niet helaas.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij hebben in alle woonkamers een thermostaat. Echter een aantal andere kamers zitten daar ook op dus dan krijg je dat probleem ook. Dan is de woonkamer warm en worden de andere kamers niet meer verwarmd waardoor het daar koud wordt.
Maar ook daar hebben we een oplossing voor; elektrisch kacheltje. Hebben toch een enorm overschot aan stroom van de zonnepanelen waar we niet zoveel voor terugkrijgen en gebruiken dat dan om bij te stoken waar nodig.Fractalisme - The Architecture of Reality
Als je een warmtepomp/airco en/of een elektrische auto hebt dan kan het wel uit maar anders is het echt verspilling tegenwoordig. Je krijgt voor terugleveren niet heel veel terug en alleen daarvoor doen kan imo niet uit.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zonnepanelen heb ik niet helaas.![]()
niemandquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Klap op je oog gehad?
Zeg me wie, ik breek em de benen![]()
![]()
wat danquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat gebolk heb ik wel een oplossing voor![]()
![]()
Hahahaa nee is niks voor mijquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat er ook nog bij. Toe maar, jij durft
Ik ben saai![]()
![]()
Dat kan, en dat betekend niet dat je saai bent natuurlijk. Dat is overigens ook niet hoe ik over mensen denk die er niets mee hebben.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahahaa nee is niks voor mij
Ik ben saai![]()
Gelukkig maar. Klapje op de billen okequote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat kan, en dat betekend niet dat je saai bent natuurlijk. Dat is overigens ook niet hoe ik over mensen denk die er niets mee hebben.
Maar voor de rest![]()
![]()
Hoppa ga maar staan zijn er vast wat die je een tikje op je billen willen gevenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Klapje op de billen oke
Maar voor de rest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
hihiquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoppa ga maar staan zijn er vast wat die je een tikje op je billen willen geven![]()
![]()
Tja, ben wat dat betreft zelf ook geen diehard BDSMer... Beetje spelen met touw en folie blijft het wel bij, pijn is niet echt mijn ding. De flogger is zo nu en dan wel leuk maar meer hoeft van mij ook niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Klapje op de billen oke
Maar voor de rest![]()
Nou als je iemand helemaal inwrapped als een burrito....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:52 schreef Mazikeen het volgende:
Nou als je iemand helemaal inwrapped als een burrito....Wat vraag je dat weer netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry maar dat vind ik hoerig. Dus ik draag geen netpantyquote:
Sorry als ik iemand nu beledig
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2024 10:03:38 ]![]()
Is het ook wel een beetjequote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik hoerig. Dus ik draag geen netpanty
Sorry als ik iemand nu beledigTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik van de Hema.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:05 schreef Mazikeen het volgende:
Ik draag alleen kwaliteit panty's
WolfordWait, wut....?
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:52 schreef Mazikeen het volgende:
Nou als je iemand helemaal inwrapped als een burrito....Kan wel een gaatje vrijhouden maar hoe wil je dat doen met de benen bij elkaar? Dat is iets wat meestal achteraf plaatsvind, en alleen met mijn vriendin. Als ik anderen inwikkel dan is dat zonder verdere handelingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja dat is waarquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan wel een gaatje vrijhouden maar hoe wil je dat doen met de benen bij elkaar? Dat is iets wat meestal achteraf plaatsvind, en alleen met mijn vriendin. Als ik anderen inwikkel dan is dat zonder verdere handelingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja dat is waarLigt er beetje aan maar gemiddeld ongeveer 2 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms valt ze in slaap en dan kan het wat langer zijn. En ze is niet de enige die wel eens in slaap valt, heb dat ook bij anderen gehad
![]()
Is natuurlijk ook erg relax dus snap het wel.![]()
Dat si best langquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan maar gemiddeld ongeveer 2 uurSoms valt ze in slaap en dan kan het wat langer zijn. En ze is niet de enige die wel eens in slaap valt, heb dat ook bij anderen gehad
![]()
Is natuurlijk ook erg relax dus snap het wel.![]()
Mag ook wel. Iemand volledig in folie wikkelen is nogal wat werk, ben er al snel een half uur mee zoet...quote:![]()
Ja snap ikquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Mag ook wel. Iemand volledig in folie wikkelen is nogal wat werk, ben er al snel een half uur mee zoet...![]()
![]()
Ik denk dat Mazi dat gewoon op deze manier voor zich ziet:quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Mag ook wel. Iemand volledig in folie wikkelen is nogal wat werk, ben er al snel een half uur mee zoet...
Je rolt een stuk folie uit, legt daar iemand op, paar keer rollen net als een Wrap, afbinden met ducttape en klaar![]()
![]()
Moet gewoon perfect zijn, dan pas is het naar mijn zin.quote:Kan op die manier maar ik doe het graag goed. Dus alle ledematen los ingewikkeld en daarna nog een laag erover om alles bij elkaar te houdenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat Mazi dat gewoon op deze manier voor zich ziet:
Je rolt een stuk folie uit, legt daar iemand op, paar keer rollen net als een Wrap, afbinden met ducttape en klaarEn soms doe ik er ook nog bubbeltjesfolie onder, nog meer werk...
![]()
jaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat Mazi dat gewoon op deze manier voor zich ziet:
Je rolt een stuk folie uit, legt daar iemand op, paar keer rollen net als een Wrap, afbinden met ducttape en klaar![]()
![]()
Ik snap dat welquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet gewoon perfect zijn, dan pas is het naar mijn zin.
[..]
Kan op die manier maar ik doe het graag goed. Dus alle ledematen los ingewikkeld en daarna nog een laag erover om alles bij elkaar te houdenEn soms doe ik er ook nog bubbeltjesfolie onder, nog meer werk...
![]()
![]()
maar is dat niet gevaarlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet gewoon perfect zijn, dan pas is het naar mijn zin.
[..]
Kan op die manier maar ik doe het graag goed. Dus alle ledematen los ingewikkeld en daarna nog een laag erover om alles bij elkaar te houdenEn soms doe ik er ook nog bubbeltjesfolie onder, nog meer werk...
Dan kan je huid toch niet ademen
![]()
![]()
weet je wat pas gevaarlijk isquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar is dat niet gevaarlijkDan kan je huid toch niet ademen
![]()
![]()
Is niet gevaarlijk. Voor even geeft dat echt nietquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar is dat niet gevaarlijkDan kan je huid toch niet ademen
![]()
Nou?quote:2 uur is best lang tochquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Is niet gevaarlijk. Voor even geeft dat echt niet![]()
Mazi bedoeld eigenlijk gewoon dat ze het ook een keer wil proberenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Is niet gevaarlijk. Voor even geeft dat echt nietIk heb geen idee daarom vroeg ik het aan jouquote:![]()
![]()
No wayquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mazi bedoeld eigenlijk gewoon dat ze het ook een keer wil proberen
[..]
Ik heb geen idee daarom vroeg ik het aan jouNiks voor mij, maar vind het wel leuk om er over te vragen
![]()
Nee dat soort dingen nietquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:41 schreef Harrie het volgende:
Jouw motto is niet dat je alles een keer moet proberen in het leven
Trekt mij niet sorry![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wil je het zeker weten kun je jezelf natuurlijk ook in folie wikkelen. Niet de gehele ervaring maar wel een idee wat het isquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen niet
Trekt mij niet sorry![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Wil je het zeker weten kun je jezelf natuurlijk ook in folie wikkelen. Niet de gehele ervaring maar wel een idee wat het is
Haha nee hoor niet nodig.![]()
![]()
Harrie!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:41 schreef Harrie het volgende:
Jouw motto is niet dat je alles een keer moet proberen in het leven
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik had druiven en ik heb nog 2 boterhammen. Ik ga dood vandaagTrotste mama van Ambar
Huh.. ik mis wat..quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Door @bondage ...?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Of je je wilt inwrappen als een burrito
Hm... interessant.
Mocht al eens wat van het werk zien![]()
Al lijken touwtjes me ook wel kunstig.
Dat wil ik nog wel leren ook![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Door @:bondage ...?
Hm... interessant.
Ik vind het niksNou ja, mij lijkt het niks.
![]()
Ik lust wel een Hot & Spicy Burger menu met 12 Hotwings. Gelukkig ga ik dat vanavond ook eten heb ik besloten.quote:
Dus even de hele dag niets eten en straks bunkeren.
Fractalisme - The Architecture of Reality
Waarom? Je bolkt als een gek de hele ochtend al.quote:
Fractalisme - The Architecture of Reality
Ja wel iets meer Spaanse soap.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zo dan nu al 140 puntendat worden er wel weer 400 vandaag
Hahahaha nee nee, vanavond gamen, dus dan ben ik er minderquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan nu al 140 puntendat worden er wel weer 400 vandaag
![]()
Overdag is er bijna niemand in de avond weer wat drukken en in de nacht ook weinig.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahahaha nee nee, vanavond gamen, dus dan ben ik er minder
Hopen dat er weer wat nieuwe bijkomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja inderdaad.... in de avond vind k het wel gezelliger. In de nacht is Harrie de baasquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overdag is er bijna niemand in de avond weer wat drukken en in de nacht ook weinig.
Hopen dat er weer wat nieuwe bijkomen.![]()
![]()
Ja die gaat ook lekkerquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja inderdaad.... in de avond vind k het wel gezelliger. In de nacht is Harrie de baas![]()
het gaat tussen jou en hem, wat gebeurd er als jij op vakantie bent.
Spannende strijd
Ja kijk maar de punten die gehaald worden 400 is zover ik weet nog nooit overdag gehaaldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja al schuift het overval gedeelde wel meer naar de achtergrond neemt een beetje spanning weg.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ow maar vergelijkbaar met echte la casa?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
407quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kijk maar de punten die gehaald worden 400 is zover ik weet nog nooit overdag gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2024 11:55:33 ]![]()
Ik me maar eens aankleden en naar de apotheek.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Bolk hoor.
nu in MyAT
Hey je bent weer terugquote:
Toch niet alleen "overdag", zoals @Dotteke zei?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:50 schreef Mazikeen het volgende:
Ja kijk maar de punten die gehaald worden 400 is zover ik weet nog nooit overdag gehaaldOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
van 08:00 tot 23:00 uur ofzoquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch niet alleen "overdag", zoals @:Dotteke zei?![]()
![]()
Neu.quote:
Kreeg een Mention van @bondage en ik vroeg waarom![]()
Maar dan kan ik het niet laten om de koploper even te bolken![]()
Ik had deze maand al 4 posts staan(geen punten). Omdat ik goed nieuwjaar kwam wensen
Overdag toch wel de meeste punten hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch niet alleen "overdag", zoals @:Dotteke zei?
Maar soms is het in de avond ook wel rustig
Maar ze is er wel constant om iedereen de moeder te bolken
Het is dan ook niet zo gek als er weinig mensen zijn die postenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kijk maar de punten die gehaald worden 400 is zover ik weet nog nooit overdag gehaald"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Jammer, van mij mag je vaker komen, als @Mazikeen nu beloofd jou te bolken zodat je geen punten krijgtquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Neu.
Kreeg een Mention van @:bondage en ik vroeg waarom![]()
Maar dan kan ik het niet laten om de koploper even te bolken![]()
Ik had deze maand al 4 posts staan(geen punten). Omdat ik goed nieuwjaar kwam wensen
![]()
Nee leuk je moet vaker langskomen gezellligWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is ook niet zo dat ze er rustig bij zit af te wachten ze bolkt iedereen die een woord bolktquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is dan ook niet zo gek als er weinig mensen zijn die posten
Ja tot vervelends toequote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Maar ze is er wel constant om iedereen de moeder te bolken![]()
![]()
Goedemiddag Moon en Lovely
💩 💩 💩Ik heb er één en ik ben er trots op
Heb de Suika game op mijn switch gezet.. daar zit je welke fruit er na komt.. veel handiger
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Nope, echt niet meer.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, van mij mag je vaker komen, als @:Mazikeen nu beloofd jou te bolken zodat je geen punten krijgt![]()
Nee leuk je moet vaker langskomen gezelllig
Ze bolkt ook hard dat klopt..quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ze er rustig bij zit af te wachten ze bolkt iedereen die een woord bolkt"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Yup ik bolk me de tquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ze er rustig bij zit af te wachten ze bolkt iedereen die een woord bolkt
En in de tussentijd ook op bb forum
Ow en klantenservice tussen door![]()
![]()
Middag Dottekequote:
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik heb alweer teveel getypt met die kudt armquote:
ZIt te wachten op de foto's en de beschrijving van de bewoners,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit me ook rot te zoeken naar alle socialsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alweer teveel getypt met die kudt arm
ZIt te wachten op de foto's en de beschrijving van de bewoners,
Maar kan niks vinden... ja alleen ashley en die dilano ofzo
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2024 12:07:17 ]![]()
Gaatover BB nu?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik zit me ook rot te zoeken naar alle socials
Maar kan niks vinden... ja alleen ashley en die dilano ofzo
*bolk*
[ Bericht 8% gewijzigd door Sally op 12-01-2024 12:08:49 (edit) ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Kijk het niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik heb ze allemaal wel gevondenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik zit me ook rot te zoeken naar alle socials
Maar kan niks vinden... ja alleen ashley en die dilano ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beterquote:
nee ik bedoel de social's .... facebook en instagram
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2024 12:11:16 ]![]()
Ik speel mario rpg op de switch.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:04 schreef Lovely het volgende:
Heb de Suika game op mijn switch gezet.. daar zit je welke fruit er na komt.. veel handigerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O er staan er al een paar op BB zag ik. Ze zijn druk aan het zoekenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Beter
nee ik bedoel de social's .... facebook en instagram
Is die leuk. Is alleen wel duurderquote:
Suika game was maar 2,99
Je kan hem ook op de switch zetten als je die hebt
ja die heb ikquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:22 schreef Lovely het volgende:
Je kan hem ook op de switch zetten als je die hebt
Zal morgen even kijken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
is de leuk? Ik heb hem ook, maar zit nog in de verpakkingMoet hem nog uitspelen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is die leuk. Is alleen wel duurder
Suika game was maar 2,99
heb hem toen met kerst gekocht en paar keer gespeeld best een leuke game door de rpg gameplay hoef je niet te springen enzo dat vind ik wel fijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet springen? Ik haat springenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Moet hem nog uitspelen.
heb hem toen met kerst gekocht en paar keer gespeeld best een leuke game door de rpg gameplay hoef je niet te springen enzo dat vind ik wel fijn.
In alle games![]()
![]()
Heb via primera een kaart gekocht.. krijg je de code via de mail..quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja die heb ik
Zal morgen even kijken"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ah ok.. wacht wel tot ie goedkoper wordtquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Moet hem nog uitspelen.
heb hem toen met kerst gekocht en paar keer gespeeld best een leuke game door de rpg gameplay hoef je niet te springen enzo dat vind ik wel fijn.
ja volgen smij heb ik nog tegoed op mijn switchquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb via primera een kaart gekocht.. krijg je de code via de mail..eet smakelijkquote:![]()
![]()
thanksquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja volgen smij heb ik nog tegoed op mijn switch
[..]
eet smakelijk![]()
![]()
Ja normaal is mario dat platform gedoe toch nu is het zoals in pokemon en final fantasy etc.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Niet springen? Ik haat springen
In alle gamesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
beterquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja normaal is mario dat platform gedoe toch nu is het zoals in pokemon en final fantasy etc.Misschien van het weekend even spelen
Ik wil mac. maar ik ga aan de saladequote:![]()
quote:
Moet je zelf doen
Had ik al gezegd dat vandaag alles tegen zit en ik het helemaal gehad heb
Doe niks meer vandaag gewoon de dag uitzitten tot het 16.30 uur is en ik naar huis kan.![]()
Middagje vrijnemen een optie? Eerder aan het bierquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:41 schreef Harrie het volgende:
Had ik al gezegd dat vandaag alles tegen zit en ik het helemaal gehad heb
Doe niks meer vandaag gewoon de dag uitzitten tot het 16.30 uur is en ik naar huis kan.![]()
![]()
Nee moet afsluiten vanmiddag dus ik blijf wel gewoon een beetje de dag uitzittenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Middagje vrijnemen een optie? Eerder aan het bier![]()
Lekker bolkenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee moet afsluiten vanmiddag dus ik blijf wel gewoon een beetje de dag uitzitten![]()
![]()
Ik denk dat ik deze middag maar op tijd naar huis ga. Moet mijn fiets ophalen, langs @hemarookworst minus de rookworst en nog langs de supermarktTrotste mama van Ambar
ik ben zo fucking jaloersquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:47 schreef Harrie het volgende:
zometeen eerst ff een broodje doner kebab scoren![]()
Ik heb wel zin in een burger op een broodje
Trotste mama van Ambar
Of visticks op een broodje met coleslaw en cheddar kaas
Trotste mama van Ambar
vette bek en bier daar is het vrijdag voorquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:50 schreef Mazikeen het volgende:
ik heb geen zin in mijn salade alleen maar trek in vette shitals mijn collega eens opschiet kan ik ff wat te vreten gaan halen
![]()
Ja ik wil niet naar buiten, anders was ik wat gaan halenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
vette bek en bier daar is het vrijdag voorals mijn collega eens opschiet kan ik ff wat te vreten gaan halen
![]()
![]()
Had ook maar een simpele broodje met pindakaas"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dat is sowieso irritant, want als je voeten niet warm worden dan blijf je koud
ja dat heb ik nu dus.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:59 schreef Lovely het volgende:
Dat is sowieso irritant, want als je voeten niet warm worden dan blijf je koud![]()
![]()
Even heen en weer lopen?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Graagquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je mag mijn lichaam wel hebben?![]()
![]()
Komt zo nu en dan ook met iets wat op opvliegers lijktquote:Trotste mama van Ambar
Helemaal niet ergquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Komt zo nu en dan ook met iets wat op opvliegers lijkt![]()
![]()
20 graden voelt als tropisch warm en 16 graden is wel lekkerquote:Trotste mama van Ambar
Jup, omdat Maz het maar niets vind dacht ik aan jouquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Door @:bondage ...?
Hm... interessant.
![]()
![]()
![]()
Ik voel me vereerdquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, omdat Maz het maar niets vind dacht ik aan jou
Teleurstelling dat je niet langs mij gaatquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik deze middag maar op tijd naar huis ga. Moet mijn fiets ophalen, langs @:hemarookworst minus de rookworst en nog langs de supermarktUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Of heb jij ook een regenbroek en paraplu te koop?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Teleurstelling dat je niet langs mij gaatTrotste mama van Ambar
Kunnen jullie je koude weer niet bij jullie houden?Volgende week een paar keer -3. Op het randje of ik mijn citroen en vijgenboom moet gaan afdekken
![]()
![]()
Paraplu heb ik wel, maar geen regenbroekquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of heb jij ook een regenbroek en paraplu te koop?Uw ADH vitamine Worst
De luxe?!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:19 schreef devzero het volgende:
Kunnen jullie je koude weer niet bij jullie houden?Volgende week een paar keer -3. Op het randje of ik mijn citroen en vijgenboom moet gaan afdekken
NEINquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:19 schreef devzero het volgende:
![]()
Regenbroeken vind ik uitermate onhandig, op de fiets gebruik ik een ponchoquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Paraplu heb ik wel, maar geen regenbroek![]()
Ik zal mijn ijskoude liefde bij mij houden danquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:19 schreef devzero het volgende:
Trotste mama van Ambar
In het verleden een poncho gehad, maar daar waait het vaak te hard voor toch wel. Dan ben je uiteindelijk toch nat.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Regenbroeken vind ik uitermate onhandig, op de fiets gebruik ik een ponchoTrotste mama van Ambar
Het is overdag dan wel weer bijna 10, maar her voelde deze week al bijna als lente. Nu komt de winter toch langs.quote:
Probleem met die vijgenboom is dat ik die pas vorig jaar heb gepland en er al overal knopjes op zitten.![]()
Vind die op de fiets toch uitermate onhandig ja... met wandelen is het beter te doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het verleden een poncho gehad, maar daar waait het vaak te hard voor toch wel. Dan ben je uiteindelijk toch nat.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik kan het wel overdekken met een warme dekenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal mijn ijskoude liefde bij mij houden dan![]()
![]()
Je had m in de planning zitten...?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is overdag dan wel weer bijna 10, maar her voelde deze week al bijna als lente. Nu komt de winter toch langs.
Probleem met die vijgenboom is dat ik die pas vorig jaar heb gepland en er al overal knopjes op zitten.
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan het wel overdekken met een warme deken![]()
Kom maar hier dan!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Een regenbroek is effectiever, maar ik vond het altijd zo onhandig en ik ging er zo van zwetenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het verleden een poncho gehad, maar daar waait het vaak te hard voor toch wel. Dan ben je uiteindelijk toch nat.![]()
Ik houd wel van dekentjesquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan het wel overdekken met een warme deken
Trotste mama van Ambar
Jep!quote:![]()
Was mn werk
Je was vast iedereens favoriete collegaquote:Trotste mama van Ambar
Nou eh, was voor een uitgeverijquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je was vast iedereens favoriete collega![]()
Dus ja
En hier op FOK! ook nog Spel(ling)(s)checker geweest, net als maily![]()
Voor FOK!sport
Dankzij autocorrect heb je waarschijnlijk veel meer werk nu.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou eh, was voor een uitgeverij![]()
Dus ja
En hier op FOK! ook nog Spel(ling)(s)checker geweest, net als maily![]()
Voor FOK!sport![]()
Nog steeds koud, op je werk?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Denk het niet hoor, aangezien het professoren en hoogleraren waren die teksten aanleverden voor in boeken, websites en cd-romsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Dankzij autocorrect heb je waarschijnlijk veel meer werk nu.![]()
Dankzij de Autocorrect van Word wrs een stuk minder
Oooh jaaaahhh. dat effect...quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik blijf koude voeten houden. Dus dan blijft de rest ook koudOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Harrie bij haar uit de buurt houden voor ze die ook gaat scoren!quote:
(Ken die hele film overigens alleen maar van titel!)
![]()
Luv joe!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Harrie bij haar uit de buurt houden voor ze die ook gaat scoren!
[ afbeelding ]
(Ken die hele film overigens alleen maar van titel!)
Ik ga straks ook zittenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:42 schreef Mazikeen het volgende:
Zo ik zit weer![]()
Bolken op een laptop gaat beterUw ADH vitamine Worst
Ik wil vooral naar huis. Werken op vrijdag zou verboden moeten wordenTrotste mama van Ambar
Heb halve vrijdag genot, dus nu weekendquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil vooral naar huis. Werken op vrijdag zou verboden moeten wordenUw ADH vitamine Worst
En ook nog geen 22/22.30 uurquote:
Hoop ik te slapen en niets meer te voelenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
owwwwwwwwwwww .quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop ik te slapen en niets meer te voelen
Ja dat is logisch. Kan je nu niet slapen? Of wacht je nog op de persfoto's?![]()
jaloers welquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
Dat was een goede soepele zitting![]()
I’ll be waiting.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:51 schreef Mazikeen het volgende:
nee denk dat ik vandaag pas 1 uur naar bed ga![]()
Heb gisteren rode kool en Chinese kool gegeten, dat helpt welquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
I’ll be waiting.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb gister een zelfgemaakte spicy chickenburger gegeten. ik had wel een explosie verwacht vandaagquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb gisteren rode kool en Chinese kool gegeten, dat helpt wel![]()
Wil niet overdag slapen dan slaap ik in de nacht nietquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
owwwwwwwwwwww .
Ja dat is logisch. Kan je nu niet slapen? Of wacht je nog op de persfoto's?
En ja ik wacht er nog steeds op, hoop dat degene die ze binnen krijgt niet een dagje weg is
Bij mij werkt dat alleen met veel vezelsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Ik heb gister een zelfgemaakte spicy chickenburger gegeten. ik had wel een explosie verwacht vandaagUw ADH vitamine Worst
zou niet slim zijn, want het is elk jaar dezelfde volgorde tochquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil niet overdag slapen dan slaap ik in de nacht niet
En ja ik wacht er nog steeds op, hoop dat degene die ze binnen krijgt niet een dagje weg is
Moet je bovenop zitten![]()
![]()
Pot tot aan de wc-bril vol.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat alleen met veel vezels
Geen idee, volgens mij hebben we dit jaar heel lang moeten wachtenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:04 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
zou niet slim zijn, want het is elk jaar dezelfde volgorde toch
Moet je bovenop zitten
En mensen hebben een leven en werk en kunnen niet altijd 24 uur per dag beschikbaar zijn natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
volgens mij een beetje hetzelfde release schema toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij hebben we dit jaar heel lang moeten wachten
En mensen hebben een leven en werk en kunnen niet altijd 24 uur per dag beschikbaar zijn natuurlijk.![]()
Door autocorrectie krijg je soms verkeerde, maar wel goed gespelde, woorden. Bijvoorbeeld, een beetje te vergelijken zijn maar liefst drie jaar geleden dat we de verkeerde richting het zuiden is de kansquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:31 schreef Sally het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, aangezien het professoren en hoogleraren waren die teksten aanleverden voor in boeken, websites en cd-roms![]()
Dankzij de Autocorrect van Word wrs een stuk minder![]()
En ik moet nog beginnen aan de werkdagquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil vooral naar huis. Werken op vrijdag zou verboden moeten worden![]()
![]()
ja jullie maken mij allemaal lekker met dat lekker etenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:18 schreef bondage het volgende:
Zojuist een berenhap naar binnen gewerkt, dat wordt vanavond weer gassen...![]()
![]()
Ik snapte wat je bedoelde, maar ik dacht niet dat de profs en hoogleraren hun stukken tekst in hun telefoon gingen schrijvenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Door autocorrectie krijg je soms verkeerde, maar wel goed gespelde, woorden. Bijvoorbeeld, een beetje te vergelijken zijn maar liefst drie jaar geleden dat we de verkeerde richting het zuiden is de kans![]()
Telefoon misschien niet, maar ik zie toch redelijk wat ipads met een los toetsenbord. Dat is eigenlijk ook gewoon een grote telefoonquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik snapte wat je bedoelde, maar ik dacht niet dat de profs en hoogleraren hun stukken tekst in hun telefoon gingen schrijven![]()
![]()
Ga halen danquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja jullie maken mij allemaal lekker met dat lekker eten![]()
Of een lekkere burrito![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Ga halen dan![]()
Of een lekkere burritoIk werk tot 17
![]()
En ik eet erwtensoep vanavodn![]()
![]()
Nog maar paar uurtjes, nog even volhoudenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]Ik werk tot 17
![]()
En ik eet erwtensoep vanavodn![]()
En snert is ook lekker, gisteren nog gehad![]()
![]()
ja wel van unoxquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Nog maar paar uurtjes, nog even volhouden![]()
En snert is ook lekker, gisteren nog gehad
Geen tijd voor eckte![]()
Stroopwafel en thee
Deze was gemaakt door de moeder van vriendin met een Hema rookworst erin. Was ook een goede want de lepel bleef rechtop staanquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja wel van unox
Geen tijd voor eckte![]()
![]()
ja die zijn het lekkerstquote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze was gemaakt door de moeder van vriendin met een Hema rookworst erin. Was ook een goede want de lepel bleef rechtop staan![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-01-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 2684 / +336 / +210 / 3215 / 3893
2. Harrie / 1586 / +187 / +146 / 792 / 1284
3. Mickytjuh / 644 / +53 / +9 / 563 / 786
4. KillemWieft / 521 / +13 / +34 / 229 / 418
5. mario390 / 374 / +34 / +47 / 365 / 601
6. _UserName_ / 344 / +8 / +0 / 133 / 230
7. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
8. chufi / 300 / +38 / +20 / 119 / 221
9. devzero / 282 / +52 / +9 / 366 / 513
10. hemarookworst / 253 / +14 / +2 / 450 / 642
11. kree / 187 / +0 / +0 / 232 / 337
12. ToT / 186 / +19 / +0 / 448 / 604
13. DerRabbit / 170 / +28 / +0 / 474 / 563
14. Dr.Mikey / 161 / +15 / +5 / 147 / 242
15. DJMO / 156 / +13 / +1 / 270 / 365
16. Ply_ / 144 / +0 / +0 / 181 / 243
17. KoningWouter / 134 / +56 / +14 / 110 / 179
18. Fogel / 120 / +7 / +0 / 225 / 339
19. ieniminimuis / 114 / +17 / +17 / 369 / 458
20. bondage / 107 / +9 / +94 / 36 / 60SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-01-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 2684 / +336 / +210 / 3215 / 3893
2. Harrie / 1586 / +187 / +146 / 792 / 1284
3. Mickytjuh / 644 / +53 / +9 / 563 / 786
4. KillemWieft / 521 / +13 / +34 / 229 / 418
5. mario390 / 374 / +34 / +47 / 365 / 601
6. _UserName_ / 344 / +8 / +0 / 133 / 230
7. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
8. chufi / 300 / +38 / +20 / 119 / 221
9. devzero / 282 / +52 / +9 / 366 / 513
10. hemarookworst / 253 / +14 / +2 / 450 / 642
11. kree / 187 / +0 / +0 / 232 / 337
12. ToT / 186 / +19 / +0 / 448 / 604
13. DerRabbit / 170 / +28 / +0 / 474 / 563
14. Dr.Mikey / 161 / +15 / +5 / 147 / 242
15. DJMO / 156 / +13 / +1 / 270 / 365
16. Ply_ / 144 / +0 / +0 / 181 / 243
17. KoningWouter / 134 / +56 / +14 / 110 / 179
18. Fogel / 120 / +7 / +0 / 225 / 339
19. ieniminimuis / 114 / +17 / +17 / 369 / 458
20. bondage / 107 / +9 / +94 / 36 / 60THXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I don''t mind!quote:![]()
I don't give a f*ck anyway![]()
Maar sta nu op 8 puntjes zag ik.Dus ga weer aftaaien hier ;0
Sorry @Dotteke !
Ik had ook nog een plaatje waarin Stephanie Forrester behoorlijk boos naar Sally keek, maar die was helaas nog slechter van kwaliteit dan deze!![]()
![]()
Nou ja zeg, steek ik daar dan al die seconden in met painten?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:33 schreef Sally het volgende:
[..]
I don''t mind!![]()
Sorry @:Dotteke !![]()
![]()
ja maar blijf toch gewoon, het is hier best gezellig toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:33 schreef Sally het volgende:
[..]
I don''t mind!![]()
Sorry @:Dotteke !
Allemaal oude mensjes zoals @ToT![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ja zeg, steek ik daar dan al die seconden in met painten?
Ben nog geeneens 50!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja maar blijf toch gewoon, het is hier best gezellig toch?
Allemaal oude mensjes zoals @:ToT![]()
![]()
Foto's staanquote:![]()
Taak weer voldaanga ik zo de laptop weer uitzetten, te veel achter gezeten vandaag
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Foto's staan![]()
Taak weer voldaanga ik zo de laptop weer uitzetten, te veel achter gezeten vandaag
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: