Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2024 09:19:09 ]![]()
Jup, niets verwarmen waar je toch niet bent. Ik zit momenteel op de 300 per maand voor gas en stroom en dat wil ik graag zo houden. Vind dat we het goed doenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ook. Op de gang is het koud terwijl het in de woonkamer en mijn studeerkamer goed warm is.
heeft FOK verlaten![]()
Opzich zou ik de woonkamer ook wat lager kunnen doen. Maar daar hangt de thermostaat. Dan krijg ik het op mijn studeerkamer ook weer koud denk ik. Ik heb wel overal thermostaatkranen behalve in de woonkamer.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, niets verwarmen waar je toch niet bent. Ik zit momenteel op de 300 per maand voor gas en stroom en dat wil ik graag zo houden. Vind dat we het goed doen![]()
Wij hebben in alle woonkamers een thermostaat. Echter een aantal andere kamers zitten daar ook op dus dan krijg je dat probleem ook. Dan is de woonkamer warm en worden de andere kamers niet meer verwarmd waardoor het daar koud wordt.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Opzich zou ik de woonkamer ook wat lager kunnen doen. Maar daar hangt de thermostaat. Dan krijg ik het op mijn studeerkamer ook weer koud denk ik. Ik heb wel overal thermostaatkranen behalve in de woonkamer.
Maar ook daar hebben we een oplossing voor; elektrisch kacheltje. Hebben toch een enorm overschot aan stroom van de zonnepanelen waar we niet zoveel voor terugkrijgen en gebruiken dat dan om bij te stoken waar nodig.heeft FOK verlaten![]()
Klinkt goed! Zonnepanelen heb ik niet helaas.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij hebben in alle woonkamers een thermostaat. Echter een aantal andere kamers zitten daar ook op dus dan krijg je dat probleem ook. Dan is de woonkamer warm en worden de andere kamers niet meer verwarmd waardoor het daar koud wordt.
Maar ook daar hebben we een oplossing voor; elektrisch kacheltje. Hebben toch een enorm overschot aan stroom van de zonnepanelen waar we niet zoveel voor terugkrijgen en gebruiken dat dan om bij te stoken waar nodig.![]()
Als je een warmtepomp/airco en/of een elektrische auto hebt dan kan het wel uit maar anders is het echt verspilling tegenwoordig. Je krijgt voor terugleveren niet heel veel terug en alleen daarvoor doen kan imo niet uit.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zonnepanelen heb ik niet helaas.heeft FOK verlaten![]()
niemandquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Klap op je oog gehad?
Zeg me wie, ik breek em de benen![]()
![]()
wat danquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat gebolk heb ik wel een oplossing voor![]()
![]()
Hahahaa nee is niks voor mijquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat er ook nog bij. Toe maar, jij durft
Ik ben saai![]()
![]()
Dat kan, en dat betekend niet dat je saai bent natuurlijk. Dat is overigens ook niet hoe ik over mensen denk die er niets mee hebben.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahahaa nee is niks voor mij
Ik ben saaiheeft FOK verlaten![]()
Gelukkig maar. Klapje op de billen okequote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat kan, en dat betekend niet dat je saai bent natuurlijk. Dat is overigens ook niet hoe ik over mensen denk die er niets mee hebben.
Maar voor de rest![]()
![]()
Hoppa ga maar staan zijn er vast wat die je een tikje op je billen willen gevenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Klapje op de billen oke
Maar voor de rest
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
hihiquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoppa ga maar staan zijn er vast wat die je een tikje op je billen willen geven![]()
![]()
Tja, ben wat dat betreft zelf ook geen diehard BDSMer... Beetje spelen met touw en folie blijft het wel bij, pijn is niet echt mijn ding. De flogger is zo nu en dan wel leuk maar meer hoeft van mij ook niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Klapje op de billen oke
Maar voor de restheeft FOK verlaten![]()
Nou als je iemand helemaal inwrapped als een burrito....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:52 schreef Mazikeen het volgende:
Nou als je iemand helemaal inwrapped als een burrito....Wat vraag je dat weer netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Sorry maar dat vind ik hoerig. Dus ik draag geen netpantyquote:
Sorry als ik iemand nu beledig
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2024 10:03:38 ]![]()
Is het ook wel een beetjequote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:03 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik hoerig. Dus ik draag geen netpanty
Sorry als ik iemand nu beledigTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik van de Hema.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:05 schreef Mazikeen het volgende:
Ik draag alleen kwaliteit panty's
WolfordWait, wut....?
![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:52 schreef Mazikeen het volgende:
Nou als je iemand helemaal inwrapped als een burrito....Kan wel een gaatje vrijhouden maar hoe wil je dat doen met de benen bij elkaar? Dat is iets wat meestal achteraf plaatsvind, en alleen met mijn vriendin. Als ik anderen inwikkel dan is dat zonder verdere handelingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft FOK verlaten![]()
ja dat is waarquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan wel een gaatje vrijhouden maar hoe wil je dat doen met de benen bij elkaar? Dat is iets wat meestal achteraf plaatsvind, en alleen met mijn vriendin. Als ik anderen inwikkel dan is dat zonder verdere handelingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja dat is waarLigt er beetje aan maar gemiddeld ongeveer 2 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms valt ze in slaap en dan kan het wat langer zijn. En ze is niet de enige die wel eens in slaap valt, heb dat ook bij anderen gehad
![]()
Is natuurlijk ook erg relax dus snap het wel.heeft FOK verlaten![]()
Dat si best langquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan maar gemiddeld ongeveer 2 uurSoms valt ze in slaap en dan kan het wat langer zijn. En ze is niet de enige die wel eens in slaap valt, heb dat ook bij anderen gehad
![]()
Is natuurlijk ook erg relax dus snap het wel.![]()
Mag ook wel. Iemand volledig in folie wikkelen is nogal wat werk, ben er al snel een half uur mee zoet...quote:heeft FOK verlaten![]()
Ja snap ikquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Mag ook wel. Iemand volledig in folie wikkelen is nogal wat werk, ben er al snel een half uur mee zoet...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: