Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2024 09:19:09 ]![]()
Jup, niets verwarmen waar je toch niet bent. Ik zit momenteel op de 300 per maand voor gas en stroom en dat wil ik graag zo houden. Vind dat we het goed doenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ook. Op de gang is het koud terwijl het in de woonkamer en mijn studeerkamer goed warm is.![]()
![]()
Opzich zou ik de woonkamer ook wat lager kunnen doen. Maar daar hangt de thermostaat. Dan krijg ik het op mijn studeerkamer ook weer koud denk ik. Ik heb wel overal thermostaatkranen behalve in de woonkamer.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, niets verwarmen waar je toch niet bent. Ik zit momenteel op de 300 per maand voor gas en stroom en dat wil ik graag zo houden. Vind dat we het goed doenFractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl![]()
Wij hebben in alle woonkamers een thermostaat. Echter een aantal andere kamers zitten daar ook op dus dan krijg je dat probleem ook. Dan is de woonkamer warm en worden de andere kamers niet meer verwarmd waardoor het daar koud wordt.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Opzich zou ik de woonkamer ook wat lager kunnen doen. Maar daar hangt de thermostaat. Dan krijg ik het op mijn studeerkamer ook weer koud denk ik. Ik heb wel overal thermostaatkranen behalve in de woonkamer.
Maar ook daar hebben we een oplossing voor; elektrisch kacheltje. Hebben toch een enorm overschot aan stroom van de zonnepanelen waar we niet zoveel voor terugkrijgen en gebruiken dat dan om bij te stoken waar nodig.![]()
Klinkt goed! Zonnepanelen heb ik niet helaas.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Wij hebben in alle woonkamers een thermostaat. Echter een aantal andere kamers zitten daar ook op dus dan krijg je dat probleem ook. Dan is de woonkamer warm en worden de andere kamers niet meer verwarmd waardoor het daar koud wordt.
Maar ook daar hebben we een oplossing voor; elektrisch kacheltje. Hebben toch een enorm overschot aan stroom van de zonnepanelen waar we niet zoveel voor terugkrijgen en gebruiken dat dan om bij te stoken waar nodig.Fractalisme - The Architecture of Reality
https://fractalisme.nl![]()
Als je een warmtepomp/airco en/of een elektrische auto hebt dan kan het wel uit maar anders is het echt verspilling tegenwoordig. Je krijgt voor terugleveren niet heel veel terug en alleen daarvoor doen kan imo niet uit.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klinkt goed! Zonnepanelen heb ik niet helaas.![]()
niemandquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Klap op je oog gehad?
Zeg me wie, ik breek em de benen![]()
![]()
wat danquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat gebolk heb ik wel een oplossing voor![]()
![]()
Hahahaa nee is niks voor mijquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat er ook nog bij. Toe maar, jij durft
Ik ben saai![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: