Ik denk dat Mazi dat gewoon op deze manier voor zich ziet:quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Mag ook wel. Iemand volledig in folie wikkelen is nogal wat werk, ben er al snel een half uur mee zoet...
Moet gewoon perfect zijn, dan pas is het naar mijn zin.quote:
Kan op die manier maar ik doe het graag goed. Dus alle ledematen los ingewikkeld en daarna nog een laag erover om alles bij elkaar te houdenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat Mazi dat gewoon op deze manier voor zich ziet:
Je rolt een stuk folie uit, legt daar iemand op, paar keer rollen net als een Wrap, afbinden met ducttape en klaar
jaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik denk dat Mazi dat gewoon op deze manier voor zich ziet:
Je rolt een stuk folie uit, legt daar iemand op, paar keer rollen net als een Wrap, afbinden met ducttape en klaar
Ik snap dat welquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet gewoon perfect zijn, dan pas is het naar mijn zin.
[..]
Kan op die manier maar ik doe het graag goed. Dus alle ledematen los ingewikkeld en daarna nog een laag erover om alles bij elkaar te houdenEn soms doe ik er ook nog bubbeltjesfolie onder, nog meer werk...
maar is dat niet gevaarlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet gewoon perfect zijn, dan pas is het naar mijn zin.
[..]
Kan op die manier maar ik doe het graag goed. Dus alle ledematen los ingewikkeld en daarna nog een laag erover om alles bij elkaar te houdenEn soms doe ik er ook nog bubbeltjesfolie onder, nog meer werk...
weet je wat pas gevaarlijk isquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar is dat niet gevaarlijkDan kan je huid toch niet ademen
Is niet gevaarlijk. Voor even geeft dat echt nietquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar is dat niet gevaarlijkDan kan je huid toch niet ademen
Nou?quote:
2 uur is best lang tochquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Is niet gevaarlijk. Voor even geeft dat echt niet
Mazi bedoeld eigenlijk gewoon dat ze het ook een keer wil proberenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Is niet gevaarlijk. Voor even geeft dat echt niet
Ik heb geen idee daarom vroeg ik het aan jouquote:
No wayquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mazi bedoeld eigenlijk gewoon dat ze het ook een keer wil proberen
[..]
Ik heb geen idee daarom vroeg ik het aan jou
Nee dat soort dingen nietquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:41 schreef Harrie het volgende:
Jouw motto is niet dat je alles een keer moet proberen in het leven
Wil je het zeker weten kun je jezelf natuurlijk ook in folie wikkelen. Niet de gehele ervaring maar wel een idee wat het isquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee dat soort dingen niet
Trekt mij niet sorry
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Wil je het zeker weten kun je jezelf natuurlijk ook in folie wikkelen. Niet de gehele ervaring maar wel een idee wat het is
Harrie!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:41 schreef Harrie het volgende:
Jouw motto is niet dat je alles een keer moet proberen in het leven
Huh.. ik mis wat..quote:
Door @bondage ...?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Of je je wilt inwrappen als een burrito
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Door @:bondage ...?
Hm... interessant.
Mocht al eens wat van het werk zien![]()
Al lijken touwtjes me ook wel kunstig.
Dat wil ik nog wel leren ook![]()
Ik lust wel een Hot & Spicy Burger menu met 12 Hotwings. Gelukkig ga ik dat vanavond ook eten heb ik besloten.quote:
Waarom? Je bolkt als een gek de hele ochtend al.quote:
Ja wel iets meer Spaanse soap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |