Heb via primera een kaart gekocht.. krijg je de code via de mail..quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja die heb ik
Zal morgen even kijken
Ah ok.. wacht wel tot ie goedkoper wordtquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Moet hem nog uitspelen.
heb hem toen met kerst gekocht en paar keer gespeeld best een leuke game door de rpg gameplay hoef je niet te springen enzo dat vind ik wel fijn.
ja volgen smij heb ik nog tegoed op mijn switchquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb via primera een kaart gekocht.. krijg je de code via de mail..
eet smakelijkquote:
thanksquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja volgen smij heb ik nog tegoed op mijn switch
[..]
eet smakelijk
Ja normaal is mario dat platform gedoe toch nu is het zoals in pokemon en final fantasy etc.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Niet springen? Ik haat springen
In alle games
beterquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja normaal is mario dat platform gedoe toch nu is het zoals in pokemon en final fantasy etc.
Ik wil mac. maar ik ga aan de saladequote:
quote:
Middagje vrijnemen een optie? Eerder aan het bierquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:41 schreef Harrie het volgende:
Had ik al gezegd dat vandaag alles tegen zit en ik het helemaal gehad heb
Doe niks meer vandaag gewoon de dag uitzitten tot het 16.30 uur is en ik naar huis kan.
Nee moet afsluiten vanmiddag dus ik blijf wel gewoon een beetje de dag uitzittenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Middagje vrijnemen een optie? Eerder aan het bier
Lekker bolkenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee moet afsluiten vanmiddag dus ik blijf wel gewoon een beetje de dag uitzitten
ik ben zo fucking jaloersquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:47 schreef Harrie het volgende:
zometeen eerst ff een broodje doner kebab scoren
vette bek en bier daar is het vrijdag voorquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:50 schreef Mazikeen het volgende:
ik heb geen zin in mijn salade alleen maar trek in vette shit
Ja ik wil niet naar buiten, anders was ik wat gaan halenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:53 schreef Harrie het volgende:
[..]
vette bek en bier daar is het vrijdag voorals mijn collega eens opschiet kan ik ff wat te vreten gaan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |