Nope, echt niet meer.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, van mij mag je vaker komen, als @:Mazikeen nu beloofd jou te bolken zodat je geen punten krijgt![]()
Nee leuk je moet vaker langskomen gezelllig
Ze bolkt ook hard dat klopt..quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ze er rustig bij zit af te wachten ze bolkt iedereen die een woord bolkt
Yup ik bolk me de tquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat ze er rustig bij zit af te wachten ze bolkt iedereen die een woord bolkt
Middag Dottekequote:
Ik heb alweer teveel getypt met die kudt armquote:
Ik zit me ook rot te zoeken naar alle socialsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb alweer teveel getypt met die kudt arm
ZIt te wachten op de foto's en de beschrijving van de bewoners,
Gaatover BB nu?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik zit me ook rot te zoeken naar alle socials
Maar kan niks vinden... ja alleen ashley en die dilano ofzo
Kijk het niet.quote:
Ik heb ze allemaal wel gevondenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:06 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik zit me ook rot te zoeken naar alle socials
Maar kan niks vinden... ja alleen ashley en die dilano ofzo
Beterquote:
Ik speel mario rpg op de switch.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:04 schreef Lovely het volgende:
Heb de Suika game op mijn switch gezet.. daar zit je welke fruit er na komt.. veel handiger
O er staan er al een paar op BB zag ik. Ze zijn druk aan het zoekenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Beter
nee ik bedoel de social's .... facebook en instagram
Is die leuk. Is alleen wel duurderquote:
ja die heb ikquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:22 schreef Lovely het volgende:
Je kan hem ook op de switch zetten als je die hebt
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
is de leuk? Ik heb hem ook, maar zit nog in de verpakking
Moet hem nog uitspelen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is die leuk. Is alleen wel duurder
Suika game was maar 2,99
Niet springen? Ik haat springenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Moet hem nog uitspelen.
heb hem toen met kerst gekocht en paar keer gespeeld best een leuke game door de rpg gameplay hoef je niet te springen enzo dat vind ik wel fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |