Hahahaha nee nee, vanavond gamen, dus dan ben ik er minderquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:35 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan nu al 140 puntendat worden er wel weer 400 vandaag
Overdag is er bijna niemand in de avond weer wat drukken en in de nacht ook weinig.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahahaha nee nee, vanavond gamen, dus dan ben ik er minder
Ja inderdaad.... in de avond vind k het wel gezelliger. In de nacht is Harrie de baasquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Overdag is er bijna niemand in de avond weer wat drukken en in de nacht ook weinig.
Hopen dat er weer wat nieuwe bijkomen.
Ja die gaat ook lekkerquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja inderdaad.... in de avond vind k het wel gezelliger. In de nacht is Harrie de baas
Ja kijk maar de punten die gehaald worden 400 is zover ik weet nog nooit overdag gehaaldquote:
Ja al schuift het overval gedeelde wel meer naar de achtergrond neemt een beetje spanning weg.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ow maar vergelijkbaar met echte la casa?
407quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kijk maar de punten die gehaald worden 400 is zover ik weet nog nooit overdag gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2024 11:55:33 ]
Hey je bent weer terugquote:
Toch niet alleen "overdag", zoals @Dotteke zei?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:50 schreef Mazikeen het volgende:
Ja kijk maar de punten die gehaald worden 400 is zover ik weet nog nooit overdag gehaald
van 08:00 tot 23:00 uur ofzoquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch niet alleen "overdag", zoals @:Dotteke zei?
Neu.quote:
Overdag toch wel de meeste punten hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch niet alleen "overdag", zoals @:Dotteke zei?
Het is dan ook niet zo gek als er weinig mensen zijn die postenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer, van mij mag je vaker komen, als @Mazikeen nu beloofd jou te bolken zodat je geen punten krijgtquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Neu.
Kreeg een Mention van @:bondage en ik vroeg waarom![]()
Maar dan kan ik het niet laten om de koploper even te bolken![]()
Ik had deze maand al 4 posts staan(geen punten). Omdat ik goed nieuwjaar kwam wensen
Het is ook niet zo dat ze er rustig bij zit af te wachten ze bolkt iedereen die een woord bolktquote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het is dan ook niet zo gek als er weinig mensen zijn die posten
Ja tot vervelends toequote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
Maar ze is er wel constant om iedereen de moeder te bolken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |