Paraplu heb ik wel, maar geen regenbroekquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of heb jij ook een regenbroek en paraplu te koop?
De luxe?!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:19 schreef devzero het volgende:
Kunnen jullie je koude weer niet bij jullie houden?Volgende week een paar keer -3. Op het randje of ik mijn citroen en vijgenboom moet gaan afdekken
NEINquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:19 schreef devzero het volgende:
Kunnen jullie je koude weer niet bij jullie houden?Volgende week een paar keer -3. Op het randje of ik mijn citroen en vijgenboom moet gaan afdekken
Regenbroeken vind ik uitermate onhandig, op de fiets gebruik ik een ponchoquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Paraplu heb ik wel, maar geen regenbroek
Ik zal mijn ijskoude liefde bij mij houden danquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:19 schreef devzero het volgende:
In het verleden een poncho gehad, maar daar waait het vaak te hard voor toch wel. Dan ben je uiteindelijk toch nat.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Regenbroeken vind ik uitermate onhandig, op de fiets gebruik ik een poncho
Het is overdag dan wel weer bijna 10, maar her voelde deze week al bijna als lente. Nu komt de winter toch langs.quote:
Vind die op de fiets toch uitermate onhandig ja... met wandelen is het beter te doen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het verleden een poncho gehad, maar daar waait het vaak te hard voor toch wel. Dan ben je uiteindelijk toch nat.
Ik kan het wel overdekken met een warme dekenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal mijn ijskoude liefde bij mij houden dan
Je had m in de planning zitten...?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is overdag dan wel weer bijna 10, maar her voelde deze week al bijna als lente. Nu komt de winter toch langs.
Probleem met die vijgenboom is dat ik die pas vorig jaar heb gepland en er al overal knopjes op zitten.
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan het wel overdekken met een warme deken
Een regenbroek is effectiever, maar ik vond het altijd zo onhandig en ik ging er zo van zwetenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In het verleden een poncho gehad, maar daar waait het vaak te hard voor toch wel. Dan ben je uiteindelijk toch nat.
Ik houd wel van dekentjesquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan het wel overdekken met een warme deken
Jep!quote:
Je was vast iedereens favoriete collegaquote:
Nou eh, was voor een uitgeverijquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je was vast iedereens favoriete collega
Dankzij autocorrect heb je waarschijnlijk veel meer werk nu.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou eh, was voor een uitgeverij![]()
Dus ja
En hier op FOK! ook nog Spel(ling)(s)checker geweest, net als maily![]()
Voor FOK!sport
Nog steeds koud, op je werk?quote:
Denk het niet hoor, aangezien het professoren en hoogleraren waren die teksten aanleverden voor in boeken, websites en cd-romsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Dankzij autocorrect heb je waarschijnlijk veel meer werk nu.
Oooh jaaaahhh. dat effect...quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik blijf koude voeten houden. Dus dan blijft de rest ook koud
Harrie bij haar uit de buurt houden voor ze die ook gaat scoren!quote:
Luv joe!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Harrie bij haar uit de buurt houden voor ze die ook gaat scoren!
[ afbeelding ]
(Ken die hele film overigens alleen maar van titel!)
Ik ga straks ook zittenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:42 schreef Mazikeen het volgende:
Zo ik zit weer![]()
Bolken op een laptop gaat beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |