SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou zeggen, er is dan meer ruimte voor "leven en laten leven"quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken![]()
Het gaat over de erfafscheiding hè![]()
Beetje hard, maar het klopt wel.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
De beste man is 87; het probleem lost zich vanzelf op.
Dit dus, dit is een prima heg voor de privacy.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:44 schreef Inca het volgende:
Heg eruit heeft die ouwe nog meer te loeren![]()
Kom zelf uit de buurt van Heerenveen, maar komt mij zo niet bekend voor.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:50 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb de locatie zelf alvast even opgezocht met een luchtfoto en een kadastrale laag
Die man van het jonge stel had het over de Leeuwarderstraatweg en ik kom bij 186 en 184 uit.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Kom zelf uit de buurt van Heerenveen, maar komt mij zo niet bekend voor.
Wat is het adres?
Achter nummer 136 heb ik mijn kettingzaagzaagcursus en een maand geleden de opfriscursus gehadquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die man van het jonge stel had het over de Leeuwarderstraatweg en ik kom bij 186 en 184 uit.
Ach dat is wel heel hard al heb je een punt. Die oude man is echt obsessief. Hij kan zomaar een hartstilstand krijgen. Alleenmaar van de zenuwen.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:56 schreef Dutch_view het volgende:
Die man kan beter alvast gaan liggen in de greppel. Grond erover , probleem opgelost
Thanksquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die man van het jonge stel had het over de Leeuwarderstraatweg en ik kom bij 186 en 184 uit.
Komt tot nu toe wel overeen met de bevindingen van het Kadaster in het veldquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:50 schreef Stepperoller het volgende:
Ik heb de locatie zelf alvast even opgezocht met een luchtfoto en een kadastrale laag
En het is niet arrogant om zonder goede afspraken afhankelijk te zijn van landjepik van de buren voor je afwatering?quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:07 schreef Leandra het volgende:
Wat een arrogante pubers... denken dat ze met "hun grond" kunnen doen omdat het "hun grond" is.
Even los van de vraag of het kadastraal wel of niet hun grond is, maar dat ze dachten het zelf wel even uit te kunnen meten geeft me weinig vertrouwen in de "oplossing" die ze voor het dempen van die greppel in gedachten hebben.
Die "pubers'' hebben groot gelijk.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:07 schreef Leandra het volgende:
Wat een arrogante pubers... denken dat ze met "hun grond" kunnen doen omdat het "hun grond" is.
Even los van de vraag of het kadastraal wel of niet hun grond is, maar dat ze dachten het zelf wel even uit te kunnen meten geeft me weinig vertrouwen in de "oplossing" die ze voor het dempen van die greppel in gedachten hebben.
Ik ga toch voor het jonge stel.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:08 schreef Dutch_view het volgende:
Hebben de dames spreekverbod? Die dame van het jonge stel had wel een zuinig mondje.
Ook ietwat arrogant, ik kan geen kant kiezen.
Dat kan destijds wel correct zijn geweest want de kans is groot dat de woningstichting ook van de gemeente was.quote:
op die fietsquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan destijds wel correct zijn geweest want de kans is groot dat de woningstichting ook van de gemeente was.
Hier noemt de oude generatie in een sociale huurwoning het ook nog steeds "de gemeente bellen" als ze de woningstichting moeten bellen.
Het was oorspronkelijk een sloot, dat was de afwatering, ik geloof best dat hij daar >50 jaar geleden afspraken over gemaakt heeft.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:08 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En het is niet arrogant om zonder goede afspraken afhankelijk te zijn van landjepik van de buren voor je afwatering?
Nou nee. Dat grond van jou is betekent niet dat je ermee kunt doen wat je wilt, zeker niet als je daarmee je buren onderwater zet.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die "pubers'' hebben groot gelijk.
Er is zojuist een oplossing aangeboden voor de reclame maar meneer wilt dat niet, nee zoek het dan maar lekker uit, ik had zonder dit tv programma alles er met de kraan uit getrokkenquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee. Dat grond van jou is betekent niet dat je ermee kunt doen wat je wilt, zeker niet als je daarmee je buren onderwater zet.
Blijkbaar geen goede geactualiseerde afspraken gemaakt nadat hij het kocht, want kadastraal gezien is daar blijkbaar niks over vastgelegd terwijl het wel een mogelijkheid is een bepaald recht op die strook grond te hebben. Neem ik voor nu even aan, omdat anders één van de partijen er vast al aan had gerefereerd.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was oorspronkelijk een sloot, dat was de afwatering, ik geloof best dat hij daar >50 jaar geleden afspraken over gemaakt heeft.
Nee klopt, dat is het vervelende eraan.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:20 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Blijkbaar geen goede geactualiseerde afspraken gemaakt nadat hij het kocht, want kadastraal gezien is daar blijkbaar niks over vastgelegd terwijl het wel een mogelijkheid is een bepaald recht op die strook grond te hebben. Neem ik voor nu even aan, omdat anders één van de partijen er vast al aan had gerefereerd.
En al die tijd heeft hij blijkbaar ook niks geregeld om alsnog op zijn eigen perceel iets goed te regelen. Teren op afhankelijkheid van de grond van een ander was blijkbaar prima.
Ik werk er 1km vandaan, ik ga volgende week ff kijkenquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:27 schreef Isane het volgende:
Nou wie woont er in de buurt? Ben benieuwd hoe het eruit ziet
Ik woon er op 5km afstand ofzo.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:27 schreef Isane het volgende:
Nou wie woont er in de buurt? Ben benieuwd hoe het eruit ziet
Ga je er morgen langs <3 ?quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Kom zelf uit de buurt van Heerenveen, maar komt mij zo niet bekend voor.
Wat is het adres?
Foto morgen ?quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik woon er op 5km afstand ofzo.
Ja de heg van de buurman op jouw grond laten levenquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Je zou zeggen, er is dan meer ruimte voor "leven en laten leven"
Zaterdag weer de wekelijkse boodschappen doen in Heerenveen, rij zeker even langs voor een fotoquote:
Ik zie het jaquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:30 schreef Stepperoller het volgende:
Op Google Streetview is de laatste opname van september 2023 en er lijkt al wel materiaal klaar te liggen voor herinrichting van de tuin.
Dit dacht ik dus ook. Die schoonzoon was volgens mij best normaal, maar die zoon was gewoon een lompe boer. Dat gaat sowieso niet leuk worden. Als ik dat jonge stel was had ik de toko gewoon opnieuw te koop gezet. Vond het wel raar dat ze op het einde mbt die grondruil ineens heel stug deden. En ja ik snap dat ze het aanbod al paar keer hadden gedaan, maar toch. Op het moment dat ze dit deden weet je ook: dit komt nooit meer goed.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:27 schreef GM78 het volgende:
Jonge stel kan beter verhuizen.
Die gaan daar geen leven hebben, als die zoon daar komt wonen
Leeuwarderstraatweg 186 Heerenveen.quote:
Haag eruit en afwatering op eigen grondquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee. Dat grond van jou is betekent niet dat je ermee kunt doen wat je wilt, zeker niet als je daarmee je buren onderwater zet.
Ja dat is het trieste. Zij zitten met het vooruitzicht van een nieuwe nare buurman van dezelfde stempel, en die Klaas zelf die verzuipt in zijn eigen dramatiek ("Het leven heeft voor mij helemaal afgedaan nu").quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:27 schreef GM78 het volgende:
Jonge stel kan beter verhuizen.
Die gaan daar geen leven hebben, als die zoon daar komt wonen
Ik vond hem eng.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:21 schreef GwaiLow het volgende:
Terechte uitspraak. Ze hadden die landruil nooit meerdere keren af moeten wijzen. Het jonge stel heeft natuurlijk gelijk, en ze laten die oudjes echt niet verzuipen. En tja, laat die zoon hier maar komen wonen uiteindelijk. Daar zou ik mij niet door laten wegjagen hoor. Gewoon aanpakken.
quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:05 schreef GM78 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog niet veel veranderd![]()
Die Frankensteinzoon heeft er natuurlijk voorgelegen. Staat 's nachts dronken in hun tuin te brullen en met mest te smijten.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:05 schreef GM78 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:05 schreef GM78 het volgende:
[ link | afbeelding ]
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/xFCV3bLrQpsquote:Selda uit Emmen heeft het aan de stok heeft met haar buren Mick en Anne-Gerda. Die zitten volgens haar altijd aan haar schutting te rommelen, waardoor deze inmiddels op apegapen staat. Als Mr. Visser en Viktor arriveren blijkt de schutting slechts het topje van de ijsberg te zijn en vliegt de schuttingtaal hen om de oren. Kortom, hoogste tijd om aan dit geëmmer een einde te maken.
Niet bekijken voor mij. Dat lijkt mij standaard voor Mr Visser.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:36 schreef Nober het volgende:
SCHUTTINGTAAL
[..]
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/xFCV3bLrQps
Stuur dat idee door aan John de Molquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef Dutch_view het volgende:
Emmen staat er weer gekleurd op.
Je zou volgens mij in deze wijk prima een nieuwe "Probleemwijken" kunnen draaien
Ja.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:01 schreef superniger het volgende:
Is het 1 rechtszaak per aflevering of 2?
Een echte tokkie kan niet zonder een karaokeboemboempartyboxquote:
Ziektes die hij bij zich draagt.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:04 schreef InstortendeSter het volgende:
Zelda wil niet met de buurman wippen, omdat ze niet weet hoe groot hij geschapen is??
Volgens mij bedoelde ze met bij zich dragen dat hij misschien enge ziektes heeftquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:04 schreef InstortendeSter het volgende:
Zelda wil niet met de buurman wippen, omdat ze niet weet hoe groot hij geschapen is??
Aha. Klinkt logischer, voor zover er enige logica te vinden is tussen deze partijen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ziektes die hij bij zich draagt.
Vies he en die buren zijn dan tokkiesquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:02 schreef GerryDV het volgende:
Waarom zou je door het leven gaan zonder 1 voortand? Dat laat je toch koste wat kost en binnen een paar dagen fixen, al dan niet tijdelijk? :’)
Idd. Maar wil ze het al hij soa-vrij-verklaring heeft wel dan?quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:06 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze met bij zich dragen dat hij misschien enge ziektes heeft
Heb in zo'n buurt gewoond, en verderop zong 'Johan' liedjes als 'daar bij de waterkant' in zijn karaoke set. En hij werd woest als wij dan aan het einde 'boe boe' gingen roepen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:03 schreef GM78 het volgende:
[..]
Een echte tokkie kan niet zonder een karaokeboemboempartybox![]()
Die dingen zijn volgens mij verantwoordelijk voor 50% van alle burenruzies in Nederland
quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:09 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Heb in zo'n buurt gewoond, en verderop zong 'Johan' liedjes als 'daar bij de waterkant' in zijn karaoke set. En hij werd woest als wij dan aan het einde 'boe boe' gingen roepen.
Yep dat denk ik ook.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:10 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik geloof wel dat het gezinnetje voor veel overlast zorgt.
Heb jij nog verkiezingen gevolgd in de laatste 15 jaar?quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:24 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat wonen er veel tokkies in Nederland
Communicatie via advocatenquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:28 schreef JJ76 het volgende:
Hoe moeten ze samen een nieuwe schutting regelen, ze hebben een contactverbod..
Woningbouwquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:28 schreef JJ76 het volgende:
Is ze met dat kind luiers gaan kopen, of hoe dan?quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:55 schreef StephanL het volgende:
Lol andermans kind verschonen. Beetje raar
Het contact verloopt in zulke gevallen altijd via de griffier van de rechtbank. Je richt je in je brief altijd tot de griffier ("ik stel voor hardhouten palen met een groene schutting") en die legt de inhoud van je brief voor aan de andere partij, welke dan weer via dezelfde griffier reageert op de voorstellen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:28 schreef JJ76 het volgende:
Uitstand?quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:37 schreef bianconeri het volgende:
Wat een tokkies die twee. Uitstandtrekkers met veel te veel kinderen die nu al kansloos in het leven staan.
Mevrouw nu al 100 kilo te dik en meneer met een tokkie kapsel.
Selda lijkt mij ook best een feeks, maar dat die buren echt voor veel overlast zorgen geloof ik echt direct.
Het was verder wel veel leugen dit leugen dat.
Nou ja is dat ok?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 02:21 schreef Friday12 het volgende:
Zingen is je uitlaatklep en dat is prima maar waarom moet dat met zon karaokeapparaat
Dit. Heeft niks te maken met klussen of dingen er tegen aan zetten.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 01:50 schreef Friday12 het volgende:
Tokkies even daargelaten.
Hoe zie je niet dat die schutting zo rot is als maar kan
Je zag ook duidelijk genoeg aan de bakkes van z'n vrouw dat ze donders goed wist dat 'ie het wel geflikt had.quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:05 schreef matthijst het volgende:
sexmetdebuurman.nl Mick kreeg wel een flink rooie kop
quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef Dutch_view het volgende:
Emmen staat er weer gekleurd op.
Je zou volgens mij in deze wijk prima een nieuwe "Probleemwijken" kunnen draaien
Nou ik denk niet dat zij heel snel iets daar aan doen of iets van zeggen. Sowieso de schutting gaan ze niet repareren en of je wel of niet een schutting hebt kan ze ook weinig interesseren eigenlijk.quote:
Ja, daarom dat ik eerder zei dat ik dat verhaal niet geloof. En waar kun je zo vroeg luiers kopen in Emmen?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:51 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Snapte iemand dat verhaal over dat kruipende kind in de speeltuin?
Zover ik het begrepen had vond die selda dat kleine kind in een strontluier, heeft die verschoond en toen terug gebracht naar de buren.
Maar als dat de gedachte gang is:
het was half 7 sochtends, ze had geen luiers in huis en is eerst naar de winkel gegaan om die te kopen, heeft dat kind dus alleen gelatne, daarna verschonen en terug naar de buren gebracht..... beeeeetje ongeloofwaardig, ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb.... toch>?
nachtwinkel of tankstation?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, daarom dat ik eerder zei dat ik dat verhaal niet geloof. En waar kun je zo vroeg luiers kopen in Emmen?
Dat geloof ik dan weer welquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:16 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
nachtwinkel of tankstation?
maar ben het wel met je eens, niet geloofwaardig
Dat die vent half dronken de buuv probeerde te versieren geloof ik daardoor ook niet meer, maar dat zou misschien wel waar kunnen zijn
Plek waar het zou kunnen is het tankstation bij de McDonald's maar ik betwijfel of die wel luiers hebben. Nachtwinkels hebben wij niet en dat is de enige tankstation met een 24/7 winkel.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, daarom dat ik eerder zei dat ik dat verhaal niet geloof. En waar kun je zo vroeg luiers kopen in Emmen?
Ik vraag me af waarom moet ze dat zo nodig op camera vertellen. Ook de manier hoe ze vertelde dat dat kind zijn vingertjes onder de poep zaten... Gedver wat valsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Plek waar het zou kunnen is het tankstation bij de McDonald's maar ik betwijfel of die wel luiers hebben. Nachtwinkels hebben wij niet en dat is de enige tankstation met een 24/7 winkel.
Zie mijn edit het kan helemaal niet want tegenwoordig zijn ze dicht 's nachts tot 8 uur in de ochtend.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, ok. Het zou kunnen. Maar waarom moet ze dat zo nodig op camera vertellen. Ook de manier hoe ze vertelde dat dat kind zijn vingertjes onder de poep zaten... Gedver wat vals
Buuf Selda moet echt oppassen met zulke uitspraken, want zoiets kan ouders wel in de shit brengen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie mijn edit het kan helemaal niet want tegenwoordig zijn ze dicht 's nachts tot 8 uur in de ochtend.
Ik heb zelfs supermarkt bij het vakantiepark gecheckt waar ook een woonwijk zit en ook die is pas om 8 uur open dus ja ze lult uit haar nek.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Buuf Selda moet echt oppassen met zulke uitspraken, want zoiets kan ouders wel in de shit brengen.
Dan vind ik dat het stel nog vrij rustig bleef toen ze het hoorde. Vind ik best knap.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb zelfs supermarkt bij het vakantiepark gecheckt waar ook een woonwijk zit en ook die is pas om 8 uur open dus ja ze lult uit haar nek.
Het zou kunnen dat die tankstation toen nog 24/7 open was (toen ik er vlakbij woonde was dat wel zo namelijk maar dan hebben we het wel over jaren geleden) maar ik weet dat er geen andere plek was of is waar je zo vroeg hier in Emmen luiers kan halen (als ze dat hebben maar denk het wel voor mensen die onderweg zijn en in nood zitten met een baby).quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dan vind ik dat het stel nog vrij rustig bleef toen ze het hoorde. Vind ik best knap.
Stel dat er wel iets open was had ik het nog niet gelooft. Vaak verkopen ze bij tankstations en nachtwinkels A merk spullen tegen de hoofdprijs. Je gaat mij niet vertellen dat ze een duur pak pampers heeft gekocht om één luier te kunnen verschonen. Als ze heel erg lief en betrokken zou zijn zou dat natuurlijk kunnen, maar zo kwam ze absoluut niet op me over.
Dit zijn mensen waarvan je je af moet vragen of ze wel onbegeleid mogen wonen. Als dat naast je komt wonen, dan kun je beter gaan verhuizen want er is geen normaal gesprek mee te voeren en de overlast gaat maar door.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:05 schreef Friday12 het volgende:
Maar tevens wel een goede showcase dat mensen eigenlijk een soor geschiktheid test moeten doen voor ze kinderen krijgen
Maatje van me had er zo een naast zijn koophuisquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dit zijn mensen waarvan je je af moet vragen of ze wel onbegeleid mogen wonen. Als dat naast je komt wonen, dan kun je beter gaan verhuizen want er is geen normaal gesprek mee te voeren en de overlast gaat maar door.
Yep...collega van me heeft uit wanhoop de tent verkocht, die had aan twee kanten dit soort toestanden. Ze zit nu gedeeltelijk in de ziektewet op een vakantiepark bij te komen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 14:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maatje van me had er zo een naast zijn koophuis
Burnout en huis verkocht om er vanaf te komen
Vinden zij dat ook?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:14 schreef Ama het volgende:
Ik woon ook aan deze slechte kant van de wijk maar godzijdank heb ik allemaal chille buren.
Geen idee. Ze zei dat ze heen en weer is geweest, dus zal wel met kind zijn geweest. Of iemand was thuis met kind.quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Is ze met dat kind luiers gaan kopen, of hoe dan?
Er zijn woningbouw stichtingen die het wel doen, dan huur je de schutting mee, wel een oer lelijke , je betaald er iedere maand dan extra voor, maar de meeste doen het nietquote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:47 schreef Ama het volgende:
Maar waar was de woningcorporatie in dit verhaal? Ze vervangen niet die schutting voor ze maar ze doen wel iets met klachten.
Deze doet dat niet hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:10 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Er zijn woningbouw stichtingen die het wel doen, dan huur je de schutting mee, wel een oer lelijke , je betaald er iedere maand dan extra voor, maar de meeste doen het niet
Dus je ziet een kind van de buren onder de poep.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 15:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee. Ze zei dat ze heen en weer is geweest, dus zal wel met kind zijn geweest. Of iemand was thuis met kind.
Nee. Dat stel deed het ook af als onzin. Waarheid zal wel ergens in het midden liggen, maar blijft raarquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:11 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dus je ziet een kind van de buren onder de poep.
En in plaats het kind naar de ouders te brengen gaat Selda allemaal capriolen uithalen om het kind te verschonen en daarna het kind weer terug te brengen.
Hier zit toch geen enkele logica in?
De zoon zei eerlijk dat hij ook niet altijd makkelijk was in zijn jeugd.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:01 schreef NoCigar het volgende:
Die zoon kwam wel beschaafd over maar zag er ook vreemd uit.
Het was weer een prima aflevering voor SBS.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 08:19 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat een heerlijke tokkie aflevering! Zo zie ik ze graag.
Hopelijk loog de buurvrouw over dat kindje op straat. Hoe komt die om 6:30 buiten? Die ouders zie ik er niet voor aan dat ze bezig zijn met het ontbijt om die tijd.
Die Selda is gemeen, een pestkop. Dat stel dom en luidruchtig.
Pure laster is het.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb zelfs supermarkt bij het vakantiepark gecheckt waar ook een woonwijk zit en ook die is pas om 8 uur open dus ja ze lult uit haar nek.
Pro tip: het is sbs dan kun je dit verwachten die framen de hele bende bij elkaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:29 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het toch wel aardig hoe ze telkens met je verwachting weten te spelen. In eerste instantie leek me dat stel vreselijk, en ik zou er nog steeds niet langs willen wonen, maar toen ik die Selda in de confrontaties tekeer hoorde gaan i.c.m met dat rare verhaal over dat ontsnapte kind denk ik dat die minstens even erg is als dat stel.
En dat doen ze dus wel vaker, en ik blijf er in trappen.
Ja ik kijk dit natuurlijk niet omdat ik genuanceerde kleinburgerlijke portretten wil zien onder de sussende leiding van Victorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:29 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind het toch wel aardig hoe ze telkens met je verwachting weten te spelen. In eerste instantie leek me dat stel vreselijk, en ik zou er nog steeds niet langs willen wonen, maar toen ik die Selda in de confrontaties tekeer hoorde gaan i.c.m met dat rare verhaal over dat ontsnapte kind denk ik dat die minstens even erg is als dat stel.
En dat doen ze dus wel vaker, en ik blijf er in trappen.
Zo te horen weer in Friesland.quote:
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/TiBxuqnjCyvquote:Het woongenot van Ricardo en Corinda wordt zwaar verstoord door het constante geblaf uit de tuin van hun achterburen en daar wordt het stel hondsmoe van.
De achterburen in kwestie, Jan en Sandra, zeggen dat hun trouwe viervoeters onwijs braaf zijn en helemaal niet uit zichzelf blaffen. Sterker nog, het zijn de buren die de gebeten hond zijn met hun geschreeuw. Hoogste tijd dat Mr. Visser en Viktor afreizen naar Wolvega om een einde te maken aan dit geblaf.
Heerlijk, je weet nu al dat ze er straks ineens achter komen dat er al wekenlang geluidsmetingen zijn gedaan vlak nadat ze met droge ogen hebben beweerd dat hun honden heul niet blaffenquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:00 schreef Nober het volgende:
Seizoen 8, aflevering 15
[..]
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/TiBxuqnjCyv
Ben je gigalo?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ik herken meteen de straat, ik heb een klant daar.
Ik heb het denk ik nog nooit gezienquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:34 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Hoe krijgt ze dat in die broek gestouwd
Mag hopen dat ze die honden wel uit latenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Zoveel honden in zo’n klein tuintje kan echt niet.
Is vlakbij de Action toch?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ik herken meteen de straat, ik heb een klant daar.
Dat doen ze blijkbaar dus niet.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze sie honden wel uit laten
'Zit' werkt nog wel eens, dus het valt te proberenquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:36 schreef R-woud93 het volgende:
Schreeuwen naar de honden, ja dat helpt vast wel
Ja hoor het. Dan moet je een schoothondje nemen en geen Haagsche Windhondquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat doen ze blijkbaar dus niet.
Toch nog een kruk!quote:
Straks, als Mr. Visser ook verschijnt. Was in de teaser al even te zienquote:
goedkoop voerquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:39 schreef Dutch_view het volgende:
wat vreten die honten, vieze diaree schijt
Dat misschien wel, "hou je bek" snappen ze denk ik nietquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:38 schreef H_T het volgende:
[..]
'Zit' werkt nog wel eens, dus het valt te proberen
Hij ziet er nu niet meer kreupel uit als hij loopt.quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Straks, als Mr. Visser ook verschijnt. Was in de teaser al even te zien
Fair enoughquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:49 schreef Remco het volgende:
[..]
Die vrouw ook, ik gok dat ze geen fulltime baan hebben.
Past wel bij een boze Friesquote:
Ah ja, Haagse windhonden natuurlijk. 'Bek hâhwe' is dan duidelijkerquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat misschien wel, "hou je bek" snappen ze denk ik niet
Dit jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:58 schreef Solotovski het volgende:
Zulke honden hebben gewoon veel beweging nodig. Heb het idee dat die honden zelden uit de tuin komen.
Team roodhemd
Dat idee heb ik ook jaquote:Op donderdag 18 januari 2024 20:58 schreef Solotovski het volgende:
Zulke honden hebben gewoon veel beweging nodig. Heb het idee dat die honden zelden uit de tuin komen.
Team roodhemd
Moderatorquote:Op donderdag 18 januari 2024 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en waarschijnlijk een FOK!account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |