Haag eruit en afwatering op eigen grondquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee. Dat grond van jou is betekent niet dat je ermee kunt doen wat je wilt, zeker niet als je daarmee je buren onderwater zet.
Ja dat is het trieste. Zij zitten met het vooruitzicht van een nieuwe nare buurman van dezelfde stempel, en die Klaas zelf die verzuipt in zijn eigen dramatiek ("Het leven heeft voor mij helemaal afgedaan nu").quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:27 schreef GM78 het volgende:
Jonge stel kan beter verhuizen.
Die gaan daar geen leven hebben, als die zoon daar komt wonen
Ik vond hem eng.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 13:21 schreef GwaiLow het volgende:
Terechte uitspraak. Ze hadden die landruil nooit meerdere keren af moeten wijzen. Het jonge stel heeft natuurlijk gelijk, en ze laten die oudjes echt niet verzuipen. En tja, laat die zoon hier maar komen wonen uiteindelijk. Daar zou ik mij niet door laten wegjagen hoor. Gewoon aanpakken.
quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:05 schreef GM78 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nog niet veel veranderd![]()
Die Frankensteinzoon heeft er natuurlijk voorgelegen. Staat 's nachts dronken in hun tuin te brullen en met mest te smijten.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:05 schreef GM78 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 15:05 schreef GM78 het volgende:
[ link | afbeelding ]
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/xFCV3bLrQpsquote:Selda uit Emmen heeft het aan de stok heeft met haar buren Mick en Anne-Gerda. Die zitten volgens haar altijd aan haar schutting te rommelen, waardoor deze inmiddels op apegapen staat. Als Mr. Visser en Viktor arriveren blijkt de schutting slechts het topje van de ijsberg te zijn en vliegt de schuttingtaal hen om de oren. Kortom, hoogste tijd om aan dit geëmmer een einde te maken.
Niet bekijken voor mij. Dat lijkt mij standaard voor Mr Visser.quote:Op woensdag 10 januari 2024 16:36 schreef Nober het volgende:
SCHUTTINGTAAL
[..]
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/xFCV3bLrQps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |