Heb ik ook gehad met de woningbouw.. Ze vonden het raam niet goed genoeg en dat constateerde ze pas toen ze het erin hadden zitten. Die nieuwe ziet er identiek u itquote:Op donderdag 17 april 2025 21:24 schreef MadMaster het volgende:
4 Maanden voor een steiger om 1 raam te vervangen.
Dat is lang…
Nou het is toch wel redelijk kut dat je je meubels moet verplaatsen en bakken neer moet zetten. Elke keer als je weggaat dat ook moet doen (stel je voor dat het gaat regenen) Dat went niet, of ben je cynischquote:Op donderdag 17 april 2025 22:13 schreef Friday12 het volgende:
Wel knap dat ze zo in paniek raakt na 5 maanden lekkage
Je zou denken dat ze het wel gewend is ondertussen.
Nee dat zeg ik ook niet. Ik heb zelf ook vorig jaar lekkage gehad. Maar ze stond erbij alsof het de eerste keer isquote:Op donderdag 17 april 2025 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het is toch wel redelijk kut dat je je meubels moet verplaatsen en bakken neer moet zetten. Elke keer als je weggaat dat ook moet doen (stel je voor dat het gaat regenen) Dat went niet, of ben je cynisch
Dan is het gewoon een balkon met muren.....en een dak. Dat is meestal zo.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een balkon is vrij hangend, zet je er muren onder dan is het een dak.
Lijkt me vrij logisch toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |