Ik werk er 1km vandaan, ik ga volgende week ff kijkenquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:27 schreef Isane het volgende:
Nou wie woont er in de buurt? Ben benieuwd hoe het eruit ziet
Ik woon er op 5km afstand ofzo.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:27 schreef Isane het volgende:
Nou wie woont er in de buurt? Ben benieuwd hoe het eruit ziet
Ga je er morgen langs <3 ?quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:53 schreef GM78 het volgende:
[..]
Kom zelf uit de buurt van Heerenveen, maar komt mij zo niet bekend voor.
Wat is het adres?
Foto morgen ?quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik woon er op 5km afstand ofzo.
Ja de heg van de buurman op jouw grond laten levenquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Je zou zeggen, er is dan meer ruimte voor "leven en laten leven"
Zaterdag weer de wekelijkse boodschappen doen in Heerenveen, rij zeker even langs voor een fotoquote:
Ik zie het jaquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:30 schreef Stepperoller het volgende:
Op Google Streetview is de laatste opname van september 2023 en er lijkt al wel materiaal klaar te liggen voor herinrichting van de tuin.
Dit dacht ik dus ook. Die schoonzoon was volgens mij best normaal, maar die zoon was gewoon een lompe boer. Dat gaat sowieso niet leuk worden. Als ik dat jonge stel was had ik de toko gewoon opnieuw te koop gezet. Vond het wel raar dat ze op het einde mbt die grondruil ineens heel stug deden. En ja ik snap dat ze het aanbod al paar keer hadden gedaan, maar toch. Op het moment dat ze dit deden weet je ook: dit komt nooit meer goed.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:27 schreef GM78 het volgende:
Jonge stel kan beter verhuizen.
Die gaan daar geen leven hebben, als die zoon daar komt wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |