Nogal zeg, Tot drie keer toe: 'mijn moeder zei altijd….' .Dat ze haar eens een poosje in die kooi opsluitenquote:Op donderdag 21 december 2023 21:06 schreef Mrmime het volgende:
Wat een vervelend wijf die buurvrouw met die rare wenkies
Het zag er inderdaad netjes en verzorgd uit. Kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen. Zelfs de dakpannen waren gereinigd. Die staken heel mooi af tegen die van de rest van de rij.quote:
Uh naja elkaar negerenquote:Op donderdag 28 december 2023 21:24 schreef Inca het volgende:
Contact verbod hoe dan je woont naast elkaar
Je mag elkaar niet groeten, niks tegen elkaar zeggen en dus doen alsof de ander lucht is.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:24 schreef Inca het volgende:
Contact verbod hoe dan je woont naast elkaar
Klinkt relaxed.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:30 schreef JanGroen het volgende:
[..]
Je mag elkaar niet groeten, niks tegen elkaar zeggen en dus doen alsof de ander lucht is.
Mocht je moeten communiceren met de ander (bijvoorbeeld over een gemeenschappelijk iets als een schutting, recht van overpad of vragen of je de haag mag knippen) dan moet dat via de griffier / gerechtssecretaris van de rechtbank.
Zoveel gekwetter hoor ik hier 's zomers ook als de zon opkomt. Maar dan zijn het gewoon wilde vogels.quote:Op donderdag 21 december 2023 21:21 schreef Isane het volgende:
KWART VOOR 5. gast doe normaal. Weg met die vogels. allemaal
Dit. Dat getreiter over en weer is dan nog tot daaraan toe, maar een rouwkaart retour afzender sturen is echt wel zo onder de gordel! En dan met een onschuldig gezicht zeggen dat je het op de wettelijke manier wilde doen. Sorry, maar dat doe je niet.quote:
Ja dat klopt, haar eigen vaderquote:Op vrijdag 29 december 2023 09:16 schreef JanGroen het volgende:
Nog even over die rouwkaart: begreep ik goed dat het een rouwkaart van haar eigen vader was?
En hoe weet Tatiana dat haar buurvrouw de rouwkaart 3 km verderop in een brievenbus heeft gestopt retour afzender? Brievenbussen staan er veel meer in een stad. Bovendien komt zo’n poststuk dan niet 5 weken later pas op het juiste adres aan lijkt me.
Ja, ik zou graag een vervolg zien om de talloze vragen beantwoord te krijgen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:16 schreef JanGroen het volgende:
Nog even over die rouwkaart: begreep ik goed dat het een rouwkaart van haar eigen vader was?
En hoe weet Tatiana dat haar buurvrouw de rouwkaart 3 km verderop in een brievenbus heeft gestopt retour afzender? Brievenbussen staan er veel meer in een stad. Bovendien komt zo’n poststuk dan niet 5 weken later pas op het juiste adres aan lijkt me.
De buurvrouw zelf stond er bij toen de beschuldiging werd geuit, en sprak het niet tegen. Het retour sturen gaf ze zelfs toe, volgens haar was dat de "officiële procedure". Nou, wijs mij maar aan waar in de wet staat dat je post voor de buren die per abuis bij jou bezorgd wordt, niet gewoon in de bus van de buren zou mogen gooien. Of ze 'm nou retour heeft gestuurd via een oranje bus die 3 km verderop stond of dat die bus op 200 meter afstand stond, dat doet er niet zoveel toe. Het was een zeer lage en achterbakse streek. In het begin had de op het oog wat beschaafdere buurvrouw mijn sympathie, maar dat veranderde naarmate de uitzending vorderde. Volgens mij was ze geen haar beter dat die ordinaire Nel Veerkamp-achtige die naast haar woonde.quote:Op vrijdag 29 december 2023 09:16 schreef JanGroen het volgende:
Ik heb het idee dat ze weinig keuze meer hebben qua aanmeldingen. Misschien dat de bodem bereikt is?quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:44 schreef DrDentz het volgende:
Wat was nou precies het probleem? De materiële schade was verwaarloosbaar en ze wilden allebei een contactverbod. Dan kun je toch zelf ook geen contact zoeken met elkaar ipv dat Meester Visser dat voor je bepaalt..
Misschien hadden ze deze casus beter door kunnen spelen naar Bonje met de buren, dat Patty Brard of de vrouw van René Froger even met de dames gaat praten en dan samen naar de Intratuin voor een nieuwe heg en een bakkie koffie ofzo.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:12 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze weinig keuze meer hebben qua aanmeldingen. Misschien dat de bodem bereikt is?
https://www.kijk.nl/progr(...)itspraak/m8NP8OK3Zz9quote:Het jonge stel Anco (24) en Fenna (26) wil dolgraag de beukenhaag tussen hen en de buren verwijderen, maar daar willen de buren niks van weten.
De buren in kwestie, Klaas (87) en Annie (82) die hebben de beukenhaag veertig jaar geleden eigenhandig geplant en vinden dat de buren er gewoon met hun tengels vanaf blijven moeten blijven!
Kortom, hoogste tijd dat Mr. Visser en Viktor afreizen naar Heerenveen om te voorkomen dat de beuk erin gaat tussen deze buren.
Wat heeft dat ermee te makenquote:Op donderdag 4 januari 2024 20:31 schreef Dutch_view het volgende:
Ja hoorrrr weer een kwestie over een heg terwijl je een zee aan ruimte hebt met vrijstaande woningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |