Het contact verloopt in zulke gevallen altijd via de griffier van de rechtbank. Je richt je in je brief altijd tot de griffier ("ik stel voor hardhouten palen met een groene schutting") en die legt de inhoud van je brief voor aan de andere partij, welke dan weer via dezelfde griffier reageert op de voorstellen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:28 schreef JJ76 het volgende:
Hoe moeten ze samen een nieuwe schutting regelen, ze hebben een contactverbod..
Uitstand?quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:37 schreef bianconeri het volgende:
Wat een tokkies die twee. Uitstandtrekkers met veel te veel kinderen die nu al kansloos in het leven staan.
Mevrouw nu al 100 kilo te dik en meneer met een tokkie kapsel.
Selda lijkt mij ook best een feeks, maar dat die buren echt voor veel overlast zorgen geloof ik echt direct.
Het was verder wel veel leugen dit leugen dat.
Nou ja is dat ok?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 02:21 schreef Friday12 het volgende:
Zingen is je uitlaatklep en dat is prima maar waarom moet dat met zon karaokeapparaat
Dit. Heeft niks te maken met klussen of dingen er tegen aan zetten.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 01:50 schreef Friday12 het volgende:
Tokkies even daargelaten.
Hoe zie je niet dat die schutting zo rot is als maar kan
Je zag ook duidelijk genoeg aan de bakkes van z'n vrouw dat ze donders goed wist dat 'ie het wel geflikt had.quote:Op donderdag 11 januari 2024 23:05 schreef matthijst het volgende:
sexmetdebuurman.nl Mick kreeg wel een flink rooie kop
quote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef Dutch_view het volgende:
Emmen staat er weer gekleurd op.
Je zou volgens mij in deze wijk prima een nieuwe "Probleemwijken" kunnen draaien
Nou ik denk niet dat zij heel snel iets daar aan doen of iets van zeggen. Sowieso de schutting gaan ze niet repareren en of je wel of niet een schutting hebt kan ze ook weinig interesseren eigenlijk.quote:
Ja, daarom dat ik eerder zei dat ik dat verhaal niet geloof. En waar kun je zo vroeg luiers kopen in Emmen?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:51 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
Snapte iemand dat verhaal over dat kruipende kind in de speeltuin?
Zover ik het begrepen had vond die selda dat kleine kind in een strontluier, heeft die verschoond en toen terug gebracht naar de buren.
Maar als dat de gedachte gang is:
het was half 7 sochtends, ze had geen luiers in huis en is eerst naar de winkel gegaan om die te kopen, heeft dat kind dus alleen gelatne, daarna verschonen en terug naar de buren gebracht..... beeeeetje ongeloofwaardig, ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb.... toch>?
nachtwinkel of tankstation?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, daarom dat ik eerder zei dat ik dat verhaal niet geloof. En waar kun je zo vroeg luiers kopen in Emmen?
Dat geloof ik dan weer welquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:16 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
nachtwinkel of tankstation?
maar ben het wel met je eens, niet geloofwaardig
Dat die vent half dronken de buuv probeerde te versieren geloof ik daardoor ook niet meer, maar dat zou misschien wel waar kunnen zijn
Plek waar het zou kunnen is het tankstation bij de McDonald's maar ik betwijfel of die wel luiers hebben. Nachtwinkels hebben wij niet en dat is de enige tankstation met een 24/7 winkel.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, daarom dat ik eerder zei dat ik dat verhaal niet geloof. En waar kun je zo vroeg luiers kopen in Emmen?
Ik vraag me af waarom moet ze dat zo nodig op camera vertellen. Ook de manier hoe ze vertelde dat dat kind zijn vingertjes onder de poep zaten... Gedver wat valsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Plek waar het zou kunnen is het tankstation bij de McDonald's maar ik betwijfel of die wel luiers hebben. Nachtwinkels hebben wij niet en dat is de enige tankstation met een 24/7 winkel.
Zie mijn edit het kan helemaal niet want tegenwoordig zijn ze dicht 's nachts tot 8 uur in de ochtend.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, ok. Het zou kunnen. Maar waarom moet ze dat zo nodig op camera vertellen. Ook de manier hoe ze vertelde dat dat kind zijn vingertjes onder de poep zaten... Gedver wat vals
Buuf Selda moet echt oppassen met zulke uitspraken, want zoiets kan ouders wel in de shit brengen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie mijn edit het kan helemaal niet want tegenwoordig zijn ze dicht 's nachts tot 8 uur in de ochtend.
Ik heb zelfs supermarkt bij het vakantiepark gecheckt waar ook een woonwijk zit en ook die is pas om 8 uur open dus ja ze lult uit haar nek.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Buuf Selda moet echt oppassen met zulke uitspraken, want zoiets kan ouders wel in de shit brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |