Stuur dat idee door aan John de Molquote:Op donderdag 11 januari 2024 20:57 schreef Dutch_view het volgende:
Emmen staat er weer gekleurd op.
Je zou volgens mij in deze wijk prima een nieuwe "Probleemwijken" kunnen draaien
Ja.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:01 schreef superniger het volgende:
Is het 1 rechtszaak per aflevering of 2?
Een echte tokkie kan niet zonder een karaokeboemboempartyboxquote:
Ziektes die hij bij zich draagt.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:04 schreef InstortendeSter het volgende:
Zelda wil niet met de buurman wippen, omdat ze niet weet hoe groot hij geschapen is??
Volgens mij bedoelde ze met bij zich dragen dat hij misschien enge ziektes heeftquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:04 schreef InstortendeSter het volgende:
Zelda wil niet met de buurman wippen, omdat ze niet weet hoe groot hij geschapen is??
Aha. Klinkt logischer, voor zover er enige logica te vinden is tussen deze partijen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ziektes die hij bij zich draagt.
Vies he en die buren zijn dan tokkiesquote:Op donderdag 11 januari 2024 21:02 schreef GerryDV het volgende:
Waarom zou je door het leven gaan zonder 1 voortand? Dat laat je toch koste wat kost en binnen een paar dagen fixen, al dan niet tijdelijk? :’)
Idd. Maar wil ze het al hij soa-vrij-verklaring heeft wel dan?quote:Op donderdag 11 januari 2024 21:06 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze met bij zich dragen dat hij misschien enge ziektes heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |