SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
TV:
Viaplay
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2023 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sky Sports Darts besprak al na Gilding v Littler zijn mogelijke route naar de finale. Dat is gewoon totaal idioot.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 22:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoe Sky al voor kerst de mogelijke route van Littler naar de finale besprak, is van een uiterst debiel niveau. Dat mag je met geen enkele mogelijkheid goedpraten.
nee dat nietquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En moeten wij daar blij mee zijn?
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:28 schreef Caland het volgende: [..] Is hij vies dik of is dat een retorische vraag met die voornaam
sommige van die gasten worden op late leeftijd pas heel goedquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:29 schreef WheeledWarrior het volgende: [..] Met veel trainen krik je je niveau echt wel snel significant omhoog, maar om een echte topdarter te worden zul je ook wel vroeg moeten beginnen waarschijnlijk. En wat natuurlijk talent nodig hebben.
Also also alsoquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sinti en Roma op de trein ermee.
Okee danquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is allebei correct ouwe reus.
https://onzetaal.nl/uploads/nieuwsbrieven/Taalpost1944.pdf
Ik heb nog kansquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sommige van die gasten worden op late leeftijd pas heel goed
Denk het niet, Humphries speelt extreem wisselvallig, kan echt nog alle kanten op.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:30 schreef Shreyas het volgende:
Oh Humphries is eindelijk ook begonnen aan de wedstrijd.
Koekoekquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sinti en Roma op de trein ermee.
Hij is op afspraakquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:30 schreef Shreyas het volgende:
Wij zijn tegen bodyshaming.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:31 schreef monkyyy het volgende:
wedstrijdgemiddelden
Dikke 100.69
dunne 104.15
ik ook. Laat het nou maar gebeuren ook.quote:
Bespaar me de details.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:30 schreef Shreyas het volgende:
Want?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:32 schreef PSVCL het volgende:
lange format is in het voordeel van humprhies
LITTLER ARMY!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook. Laat het nou maar gebeuren ook.
In dat geval trek ik een pak stroopwafels openquote:
John Henderson tegen John Michael tegen John O'Shea.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:03 schreef Doevelaer het volgende:
Ryan Searle tegen Ryan Meikle tegen Ryan Joyce
Volgend jaar een finale met 3 spelers
Wellicht dat je stream achterloopt.quote:
Hij wordt vrijdag 16 (lol) en is kerngezond. Ware het dat ik vanaf morgen in Spanje ben, want we moeten vrijdag tegen zijn team.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:28 schreef Caland het volgende: [..] Is hij vies dik of is dat een retorische vraag met die voornaam
De horeca in de zaal.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:33 schreef Doevelaer het volgende:
Wie hoopt er allemaal op een 7-6? *Ongeacht in het voordeel van wie
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:33 schreef Paul het volgende:
[..]
LITTLER ARMY!LITTLER ARMY!
LITTLER ARMY!
LITTLER ARMY!
deze twee met Luke Woodhousequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
John Henderson tegen John Michael tegen John O'Shea.
Op een extra verstevigd podium.
Daar heeft zijn tegenstander geen last van.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Luke wil nog weleens bezwijken bij tegenslag.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wellicht dat je stream achterloopt.
ARMY is alleen toegestaan bij BARNEYquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:33 schreef Paul het volgende:
[..]
LITTLER ARMY!LITTLER ARMY!
LITTLER ARMY!
LITTLER ARMY!
Ik ook makker!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
30 is het nieuwe 20
dit zeg ik mijzelf altijd
Stel je voor dat je hier een note krijgt als je vGerwen een krijsende downie noemt (lol)quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar oh wee als je iets kritisch over Max zegt. Dan krijg je direct een note.
Is hij er volgende week ook bij? En zo ja, is dit darter waar je wat van verwacht?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij wordt vrijdag 16 (lol) en is kerngezond. Ware het dat ik vanaf morgen in Spanje ben, want we moeten vrijdag tegen zijn team.
Hij lijkt ook 30quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij wordt vrijdag 16 (lol) en is kerngezond. Ware het dat ik vanaf morgen in Spanje ben, want we moeten vrijdag tegen zijn team.
Stel je voor dat je hier een note krijgt als je Max Verstappen een krijsende downie noemtquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stel je voor dat je hier een note krijgt als je vGerwen een krijsende downie noemt (lol)
Tijd voor een redbulletjequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef BB-King het volgende:
Littler is moe aan het worden?
Bijna bedtijd natuurlijk.
Heeft vast weer ergens op ingezet waardoor hij 2,50 had kunnen winnen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Staat @:capuchon_jongen al in de fabriek?
*Eg mooi.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jerry gooit vannacht nog brandbommen bij FatVinnie naar binnen. Erg mooi.
Welke fabriek?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
De F1 circle jerk onder aanvoering van die smerige hont. We zijn er bekend mee.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
#highrollerquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft vast weer ergens op ingezet waardoor hij 2,50 had kunnen winnen.
Max Verstappen is een krijsende downie.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Stel je voor dat je hier een note krijgt als je Max Verstappen een krijsende downie noemt
#Teambedtijd vindt van niet hoorquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef BB-King het volgende:
Littler is moe aan het worden?
Bijna bedtijd natuurlijk.
Eensquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Max Verstappen is een krijsende downie.
@:nattekat
Echt een lieve jongenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laatste waarschuwing.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Stel je voor dat je hier een note krijgt als je Max Verstappen een krijsende downie noemt
OK ik ga kijken, tot zoquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:34 schreef Zipportal het volgende:
Zijn die hoeken bij de Galgenwaard al dicht? @:paul
Fiets er maar even heen.
@Cocoquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Eens
En Ferrari > Red Bull
@:nattekat
Ik heb een note omdat ik de term 'Osama bin Russell' gebruiktequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Pallets sorteren?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Niet weten wie RPM isquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een note omdat ik de term 'Osama bin Russell' gebruikte
Koud bad.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:33 schreef KingRoland het volgende:
Humph gaat dit denk ik wel winnen zo
Ik hoop dat ie middagdienst heeft.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo heet hij toch? Ik heb dat zelf op joetoep gezienquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Koud bad.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Koud bad.
Pallets sorteren genot.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Huurvrij.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er komt eens wat zinnigs uit je, chapeau. Like gegeven.
Jij bent toch nergens goed inquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:38 schreef Tjacka het volgende:
Waarom zijn eigenlijk zoveel domme mensen goed in sport?
Littler, Max, MvG
sowquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent toch nergens goed in
SOWquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd tegen hemquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Fil mieterde Ray er in 2009 met 7-1 van af met 110.94 gemiddeld.
Stroll is geen autocoureur.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mag Stroll dan wel inbred, windowlicker of spastic genoemd worden?
Ik ben dan ook niet domquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En of zien deerntjen al een abortus heeft gehad.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ben zo benieuwd hoeveel kilo’s Littler volgend jaar in de plus zit ten opzichte van vandaag. En hoeveel tattoo’s hij op zijn arm heeft.
Fietsen is geen sport.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
Het F1 subforum lijkt mij een verschrikkelijk koud bad.
Nog kouder dan dat enge WLR.
En dan hebben we nog POL en NWSquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
Neequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit kan dan ook gewoon echt niet hé.
Geen ideequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Mag Stroll dan wel inbred, windowlicker of spastic genoemd worden?
DRT en WLR genotquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
Je hebt wel een olifantenhuid nodig in F1 ja.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
@DombohetOlifantje1quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hebt wel een olifantenhuid nodig in F1 ja.
Er is één reden dat ik daar zo min mogelijk komquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
FENOMEENquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:43 schreef The_Undertone het volgende:
Waarom zijn die gozers allemaal voor Littler
Nattekat?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Er is één reden dat ik daar zo min mogelijk kom
Stukje pedofiliequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:43 schreef The_Undertone het volgende:
Komt door skysports.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:43 schreef The_Undertone het volgende:
Het warme travestietenbad van ESF daarentegenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
16 jaar dit en dat.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:43 schreef The_Undertone het volgende:
WLR is helemaal niet koudquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
Het is winter, het is zeker wel koud buiten op een fiets.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:37 schreef spleeh het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij dat terwijl hij zelf nog binnen staat.
Unglaublich.quote:
Of 5-7 zodat ik definitief de beste DRT-voorspeller ben en jullie mij allemaal heel serieus moeten nemenquote:
Ook al heb ik dit zelf al verpest vanaf mijn eerste moment hier door mijn usernamequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of 5-7 zodat ik definitief de beste DRT-voorspeller ben en jullie mij allemaal heel serieus moeten nemen
Pallets sorteren.quote:
Ik hoopte dat Slobeend zou happen maar dat doet hij niet.quote:
Hoe kwam je daar toch bij?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook al heb ik dit zelf al verpest vanaf mijn eerste moment hier door mijn username
Bewust onbekwaam genotquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook al heb ik dit zelf al verpest vanaf mijn eerste moment hier door mijn username
Aangezien er behoorlijk wat Chinezen goed in zijn kijken daar een paar honderd miljoen mensen naar.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Luke Littler dieet kebab is. Maar ik doelde eigenlijk op de persoon die het postte. Blijkbaar een snooker speler? Daar kijkt toch niemand naar
je dikke moeder op een plankquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met @:dr_flash het bed in. Die is een uur geleden al afgetaaid
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met @:dr_flash het bed in. Die is een uur geleden al afgetaaid
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme laat zoiets dan een keer vallen
Je bent wakker.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme laat zoiets dan een keer vallen
Af en toe een beetje metsfiksingquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Aangezien er behoorlijk wat Chinezen goed in zijn kijken daar een paar honderd miljoen mensen naar.
Ik lurkte hier al langer en ik zag dat het sentiment tov Gurney erg negatief wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |