De F1 circle jerk onder aanvoering van die smerige hont. We zijn er bekend mee.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar oh wee als je iets kritisch over Max zegt. Dan krijg je direct een note.
#highrollerquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft vast weer ergens op ingezet waardoor hij 2,50 had kunnen winnen.
Max Verstappen is een krijsende downie.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Stel je voor dat je hier een note krijgt als je Max Verstappen een krijsende downie noemt
#Teambedtijd vindt van niet hoorquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef BB-King het volgende:
Littler is moe aan het worden?
Bijna bedtijd natuurlijk.
Eensquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Max Verstappen is een krijsende downie.
@:nattekat
Echt een lieve jongenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Staat @:capuchon_jongen al in de fabriek?
Laatste waarschuwing.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Stel je voor dat je hier een note krijgt als je Max Verstappen een krijsende downie noemt
OK ik ga kijken, tot zoquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:34 schreef Zipportal het volgende:
Zijn die hoeken bij de Galgenwaard al dicht? @:paul
Fiets er maar even heen.
@Cocoquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:37 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Eens
En Ferrari > Red Bull
@:nattekat
Ik heb een note omdat ik de term 'Osama bin Russell' gebruiktequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar oh wee als je iets kritisch over Max zegt. Dan krijg je direct een note.
Pallets sorteren?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Staat @:capuchon_jongen al in de fabriek?
Niet weten wie RPM isquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een note omdat ik de term 'Osama bin Russell' gebruikte
Koud bad.
Die zit vast weer een winkelcentrum onder te schijtenquote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:33 schreef KingRoland het volgende:
Humph gaat dit denk ik wel winnen zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |