Hij wordt vrijdag 16 (lol) en is kerngezond. Ware het dat ik vanaf morgen in Spanje ben, want we moeten vrijdag tegen zijn team.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:28 schreef Caland het volgende: [..] Is hij vies dik of is dat een retorische vraag met die voornaam
De horeca in de zaal.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:33 schreef Doevelaer het volgende:
Wie hoopt er allemaal op een 7-6? *Ongeacht in het voordeel van wie
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:33 schreef Paul het volgende:
[..]
LITTLER ARMY!LITTLER ARMY!
LITTLER ARMY!
LITTLER ARMY!
deze twee met Luke Woodhousequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
John Henderson tegen John Michael tegen John O'Shea.
Op een extra verstevigd podium.
Daar heeft zijn tegenstander geen last van.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Luke wil nog weleens bezwijken bij tegenslag.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wellicht dat je stream achterloopt.
ARMY is alleen toegestaan bij BARNEYquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:33 schreef Paul het volgende:
[..]
LITTLER ARMY!LITTLER ARMY!
LITTLER ARMY!
LITTLER ARMY!
Ik ook makker!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
30 is het nieuwe 20
dit zeg ik mijzelf altijd
Stel je voor dat je hier een note krijgt als je vGerwen een krijsende downie noemt (lol)quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar oh wee als je iets kritisch over Max zegt. Dan krijg je direct een note.
Is hij er volgende week ook bij? En zo ja, is dit darter waar je wat van verwacht?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij wordt vrijdag 16 (lol) en is kerngezond. Ware het dat ik vanaf morgen in Spanje ben, want we moeten vrijdag tegen zijn team.
Hij lijkt ook 30quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij wordt vrijdag 16 (lol) en is kerngezond. Ware het dat ik vanaf morgen in Spanje ben, want we moeten vrijdag tegen zijn team.
Stel je voor dat je hier een note krijgt als je Max Verstappen een krijsende downie noemtquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stel je voor dat je hier een note krijgt als je vGerwen een krijsende downie noemt (lol)
Tijd voor een redbulletjequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef BB-King het volgende:
Littler is moe aan het worden?
Bijna bedtijd natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |