DRT en WLR genotquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
Het F1 subforum lijkt mij een verschrikkelijk koud bad.
Nog kouder dan dat enge WLR.
Je hebt wel een olifantenhuid nodig in F1 ja.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
@DombohetOlifantje1quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hebt wel een olifantenhuid nodig in F1 ja.
Er is één reden dat ik daar zo min mogelijk komquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
FENOMEENquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:43 schreef The_Undertone het volgende:
Waarom zijn die gozers allemaal voor Littler
Nattekat?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Er is één reden dat ik daar zo min mogelijk kom
Stukje pedofiliequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:43 schreef The_Undertone het volgende:
Komt door skysports.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:43 schreef The_Undertone het volgende:
Het warme travestietenbad van ESF daarentegenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
16 jaar dit en dat.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:43 schreef The_Undertone het volgende:
WLR is helemaal niet koudquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:41 schreef De_Kraam het volgende:
Het is winter, het is zeker wel koud buiten op een fiets.quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:37 schreef spleeh het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij dat terwijl hij zelf nog binnen staat.
Unglaublich.quote:
Of 5-7 zodat ik definitief de beste DRT-voorspeller ben en jullie mij allemaal heel serieus moeten nemenquote:
Ook al heb ik dit zelf al verpest vanaf mijn eerste moment hier door mijn usernamequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of 5-7 zodat ik definitief de beste DRT-voorspeller ben en jullie mij allemaal heel serieus moeten nemen
Pallets sorteren.quote:
Ik hoopte dat Slobeend zou happen maar dat doet hij niet.quote:
Hoe kwam je daar toch bij?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook al heb ik dit zelf al verpest vanaf mijn eerste moment hier door mijn username
Bewust onbekwaam genotquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook al heb ik dit zelf al verpest vanaf mijn eerste moment hier door mijn username
Aangezien er behoorlijk wat Chinezen goed in zijn kijken daar een paar honderd miljoen mensen naar.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Luke Littler dieet kebab is. Maar ik doelde eigenlijk op de persoon die het postte. Blijkbaar een snooker speler? Daar kijkt toch niemand naar
je dikke moeder op een plankquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met @:dr_flash het bed in. Die is een uur geleden al afgetaaid
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met @:dr_flash het bed in. Die is een uur geleden al afgetaaid
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme laat zoiets dan een keer vallen
Je bent wakker.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme laat zoiets dan een keer vallen
Af en toe een beetje metsfiksingquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Aangezien er behoorlijk wat Chinezen goed in zijn kijken daar een paar honderd miljoen mensen naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |