Ik hoopte dat Slobeend zou happen maar dat doet hij niet.quote:
Hoe kwam je daar toch bij?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook al heb ik dit zelf al verpest vanaf mijn eerste moment hier door mijn username
Bewust onbekwaam genotquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook al heb ik dit zelf al verpest vanaf mijn eerste moment hier door mijn username
Aangezien er behoorlijk wat Chinezen goed in zijn kijken daar een paar honderd miljoen mensen naar.quote:Op woensdag 3 januari 2024 19:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Luke Littler dieet kebab is. Maar ik doelde eigenlijk op de persoon die het postte. Blijkbaar een snooker speler? Daar kijkt toch niemand naar
je dikke moeder op een plankquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met @:dr_flash het bed in. Die is een uur geleden al afgetaaid
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met @:dr_flash het bed in. Die is een uur geleden al afgetaaid
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme laat zoiets dan een keer vallen
Je bent wakker.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Godverdomme laat zoiets dan een keer vallen
Af en toe een beetje metsfiksingquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Aangezien er behoorlijk wat Chinezen goed in zijn kijken daar een paar honderd miljoen mensen naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |