Bedankt, ik ben weer voorzien!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je een stream zoekt gewoon naar Twitch.
Leidenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In onze Leidse regio is het qua vloeiendheid én kwaliteit Bradley van der Velden denk ik.
En dat dit weekend het EK schaatsen al is!quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wisten jullie al dat het volgende week SCHAATSWEER wordt?
Excuses geaccepteerd.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ik wil graag mijn excuses aanbieden.
Daar is niks mis mee maat, ik gooi ongeveer net zo goed als Toon Greebe nu doetquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had niet zoveel reactie verwacht (lol)
Ik dart graag maar kom zelf nauwelijks boven de 30 gemiddeld uit dus mij hoef je niks uit te leggen
Dan ben ik wel benieuwd naar dat onderzoekquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Daar is onderzoek naar gedaan en klopt wel. (met nuance)
Lekkend gezwel in het warme badquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:27 schreef Paul het volgende:
Hi fans, ik ben hier door @:schakeltopia en @:Mickytjuh
Is hij vies dik of is dat een retorische vraag met die voornaamquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In onze Leidse regio is het qua vloeiendheid én kwaliteit Bradley van der Velden denk ik.
En moeten wij daar blij mee zijn?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:27 schreef Paul het volgende:
Hi fans, ik ben hier door @:schakeltopia en @:Mickytjuh
Hij is een amateurdarter dus ik denk het niet, die zijn doorgaans nogal dunquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Is hij vies dik of is dat een retorische vraag met die voornaam
Met veel trainen krik je je niveau echt wel snel significant omhoog, maar om een echte topdarter te worden zul je ook wel vroeg moeten beginnen waarschijnlijk. En wat natuurlijk talent nodig hebben.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had niet zoveel reactie verwacht (lol)
Ik dart graag maar kom zelf nauwelijks boven de 30 gemiddeld uit dus mij hoef je niks uit te leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |