dart jij eredivisiequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is onzin, lieverd. Het spijt me, maar dit is uniek talent. Loop een paar weken alle regionale Eredivisies af en je weet dat dit volkomen niet-maakbaar is.
Ik weet dat ik in ieder geval totaal geen dart talent heb. Gooi na 10 jaar nog steeds rond 40 gemiddeld. Al mis ik misschien ook heb postuurquote:
Had niet zoveel reactie verwacht (lol)quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is onzin, lieverd. Het spijt me, maar dit is uniek talent. Loop een paar weken alle regionale Eredivisies af en je weet dat dit volkomen niet-maakbaar is.
Als je een stream zoekt gewoon naar Twitch.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een ongelooflijke vage stream weer.
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is allemaal sowieso veel maakbaarder dan men denkt. Het woordje 'talent' is altijd zo'n nikszeggende dooddoener. Pluk een willekeurige 30-jarige gast met overgewicht van de straat, en met wat tijd en de juiste training kan je hem 100 pijlen laten gooien die alle 100 precies goed zijn.
Dat dat in praktijk niet gebeurd, tsja, zo'n beetje elke darter ter wereld heeft een volledig incompetente manager.
Prostaatmelken moet weer leuk worden - Harry Mensedquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAaa
902 prostaten genot
PLOPPERDEPLOPPERDEPLOPquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je een stream zoekt gewoon naar Twitch.
Leuk gebbetje.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had niet zoveel reactie verwacht (lol)
Ik dart graag maar kom zelf nauwelijks boven de 30 gemiddeld uit dus mij hoef je niks uit te leggen
Is dat net zoiets als de pole-trofee in Formule 1?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef Doevelaer het volgende:
Die 180 trofee kan Humphries echt gestolen worden
Nou ja dit is dus wel geluktquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
In onze Leidse regio is het qua vloeiendheid én kwaliteit Bradley van der Velden denk ik.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had niet zoveel reactie verwacht (lol)
Ik dart graag maar kom zelf nauwelijks boven de 30 gemiddeld uit dus mij hoef je niks uit te leggen
Hier is Viaplay ook redelijk kut.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:25 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een ongelooflijke vage stream weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |