Geregeld, alleen dit is pas de eerste waar Humphries van profiteert.quote:
ik dacht dat je homo wasquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik was hier
ik vertel het mijn kleinkinderen
@:tjacka
Huh?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Littler komt in het rijtje van Lebron terecht.
Nou zeg dat. Anders was t gespeeldquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:20 schreef fetX het volgende:
Daar komt Humphries echt heel erg goed weg.
Het is allemaal sowieso veel maakbaarder dan men denkt. Het woordje 'talent' is altijd zo'n nikszeggende dooddoener. Pluk een willekeurige 30-jarige gast met overgewicht van de straat, en met wat tijd en de juiste training kan je hem 100 pijlen laten gooien die alle 100 precies goed zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat ventje dart vanaf zijn derde
Het lijkt wel darts.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh was zomaar 5-2 geweest en een pijl later is het totaal anders.
Mwa. Ik geloof wel in talent als ik eerlijk benquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is allemaal sowieso veel maakbaarder dan men denkt. Het woordje 'talent' is altijd zo'n nikszeggende dooddoener. Pluk een willekeurige 30-jarige gast met overgewicht van de straat, en met wat tijd en de juiste training kan je hem 100 pijlen laten gooien die alle 100 precies goed zijn.
Dat dat in praktijk niet gebeurd, tsja, zo'n beetje elke darter ter wereld heeft een volledig incompetente manager.
Opgegroeid met de dartpijl.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat ventje dart vanaf zijn derde
Meh, niet mee eens.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is allemaal sowieso veel maakbaarder dan men denkt. Het woordje 'talent' is altijd zo'n nikszeggende dooddoener. Pluk een willekeurige 30-jarige gast met overgewicht van de straat, en met wat tijd en de juiste training kan je hem 100 pijlen laten gooien die alle 100 precies goed zijn.
Dat dat in praktijk niet gebeurd, tsja, zo'n beetje elke darter ter wereld heeft een volledig incompetente manager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |