Je hebt het over Humphries zekerquote:
Dat is wel meer dan een dubbele bouncerquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heb je het nu over de voorkant van Clemens?
Ik vind het maar vreemd dat ze dit niet bijna allemaal gewoon kunnen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:15 schreef StephanL het volgende:
Littler kan echt rekenen, niet normaal
Mag ook wel met zo'n groot hoofd.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:15 schreef StephanL het volgende:
Littler kan echt rekenen, niet normaal
Ja is ook weer zo. Soms twijfelen ze echt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd dat ze dit niet bijna allemaal gewoon kunnen.
Het is ook geen rekenen, ze kennen gewoon alle optiesquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het maar vreemd dat ze dit niet bijna allemaal gewoon kunnen.
Van zijn ouders?quote:
Dat is nog knapquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook geen rekenen, ze kennen gewoon alle opties
Jij nietquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:18 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon uit je hoofd leren
Inderdaadquote:
Combinatie van beiden. Goede rekenvaardigheden helpen enorm bij het onthouden.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook geen rekenen, ze kennen gewoon alle opties
Littler zit niet aan de roidsquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Littler komt in het rijtje van Lebron terecht.
Kon die ook darten?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:18 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |