Hoe kun je haver nou melkenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit feest wordt u aangeboden door de kebab- en havermelkelite. Wat een genot.
Die 901 is al gebroken nu toch?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
4-3 en Humphries zit al op 15 180'ers genot
Most 180s in a match: 24, Peter Wright (2022 semi-final) and Michael Smith (2022 final)
Most 180s in a tournament (total): 901 in 2023.
Dit gaan we breken
Dit lijkt me een meme.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is allemaal sowieso veel maakbaarder dan men denkt. Het woordje 'talent' is altijd zo'n nikszeggende dooddoener. Pluk een willekeurige 30-jarige gast met overgewicht van de straat, en met wat tijd en de juiste training kan je hem 100 pijlen laten gooien die alle 100 precies goed zijn.
Dat dat in praktijk niet gebeurd, tsja, zo'n beetje elke darter ter wereld heeft een volledig incompetente manager.
Ja geloof van wel. 902 nuquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:22 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Die 901 is al gebroken nu toch?
Geëvenaard nu toch?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:22 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Die 901 is al gebroken nu toch?
Ohquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is een copypasta van een slechte user
breaken?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
4-3 en Humphries zit al op 15 180'ers genot
Most 180s in a match: 24, Peter Wright (2022 semi-final) and Michael Smith (2022 final)
Most 180s in a tournament (total): 901 in 2023.
Dit gaan we breken
Dit is onzin, lieverd. Het spijt me, maar dit is uniek talent. Loop een paar weken alle regionale Eredivisies af en je weet dat dit volkomen niet-maakbaar is.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is allemaal sowieso veel maakbaarder dan men denkt. Het woordje 'talent' is altijd zo'n nikszeggende dooddoener. Pluk een willekeurige 30-jarige gast met overgewicht van de straat, en met wat tijd en de juiste training kan je hem 100 pijlen laten gooien die alle 100 precies goed zijn.
Dat dat in praktijk niet gebeurd, tsja, zo'n beetje elke darter ter wereld heeft een volledig incompetente manager.
Dit lijkt me nietquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat de ‘manager’ het wel weggafquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh
Ik vond het al een bijzonder domme post maar spaarde je een beetje
dart jij eredivisiequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is onzin, lieverd. Het spijt me, maar dit is uniek talent. Loop een paar weken alle regionale Eredivisies af en je weet dat dit volkomen niet-maakbaar is.
Ik weet dat ik in ieder geval totaal geen dart talent heb. Gooi na 10 jaar nog steeds rond 40 gemiddeld. Al mis ik misschien ook heb postuurquote:
Had niet zoveel reactie verwacht (lol)quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is onzin, lieverd. Het spijt me, maar dit is uniek talent. Loop een paar weken alle regionale Eredivisies af en je weet dat dit volkomen niet-maakbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |