abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211904658

Over minder dan een maand is het alweer zover, HET wereldkampioenschap der wereldkampioenschappen staat voor de deur. Op vrijdag 15 december trappen we af met onder meer titelverdediger Michael Smith in actie. Een kleine drie weken later, op woensdag 3 januari staat de finale op het program en weten we wie zijn opvolger is.

Plaats van handeling is ook dit jaar de gezegende dartstempel bovenop de heuvel: Alexandra Palace. Ze hebben daar tribunes en zitplaatsen aan tafels en daar schijnt ook een liedje over te zijn. De ORANJE penen zijn ongetwijfeld ook weer van de partij, maar wellicht sneeuwt het tegen die tijd en blijft ons dat bespaard. Uiteraard kunt u ook rekenen op kale mannen die een groen shirt aantrekken en op Michael van Gerwen denken te lijken, gezang over de gebroeders Touré, mannen van middelbare leeftijd die een dagje bevrijd zijn van moeder de vrouw en zichzelf een Peter Wright-hanenkam cadeau gedaan hebben en meer van zulke leuke rubrieken.

Helaas geen licht ordinaire Bob Greaves in het publiek, omdat de best dartende vrouw op de planeet, Beau Greaves niet mee mag doen van de PDC. Ook de voorganger van Beau Greaves, Lisa Ashton, is ditzelfde lot beschoren en daarom vormen Fallon Sherrock en Mikuru Suzuki de afvaardiging van het vrouwelijk geslacht.

Favorieten voor de titel zijn zij echter niet. Wie dan wel? Gerwyn Price is sterk bezig, Michael Smith verdedigt zijn titel en is een hele nare tegenstander om tegen te spelen, als het draait, Peter Wright heeft zijn pijlen volledig op dit toernooi gericht, Gary Anderson heeft zijn beste vorm in jaren te pakken en kan altijd wat extra's op het WK en Rob Cross heeft vorm en de ervaring van een eerdere titel. Kunnen de coming men als Josh Rock, Luke Humphries en Chris Dobey de immense druk weerstaan? Dan heb je nog een Wade, een Aspinall, een Clayton, een Chisnall, een Cullen: kunnen zij meerdere wedstrijden lang hun topniveau halen en een run neerzetten? Kan Dimitri van den Bergh zijn magere jaar goedmaken op het WK? Kan Gabriel Clemens zijn stunt van vorig jaar herhalen. Enfin: grote namen genoeg dus, zonder uitgesproken favoriet. Alle ingrediënten voor een spectaculair WK.

Dan heb je ook nog de ongeplaatste spelers. Daar zit ERVARING als Ian White en Simon Whitlock tussen, maar als je naar namen kijkt die je als seed wilt vermijden dan kijk je eerder naar Ricardo Pietreczko, Jim Williams en Luke Littler. Ook eeuwige veldvulling als Steve Beaton, Mickey Mansell, Steve Lennon, Ritchie Edhouse, Marko Kantele en Prakash Jiwa zit er weer tussen. Opdoeken, weg die club. Devon Petersen, Diogo Portela en Paul Lim blijven ons gelukkig bespaard.

Maar, maar er doen toch ook NEDERLANDERS mee? Ja, natuurlijk. Een hele hoop zelfs. Michael van Gerwen hoort uiteraard bij de grootste favorieten. Daarachter is het even afwachten, daar Dirk van Duijvenbode en Danny Noppert niet bepaald in grootste vorm zijn. Heeft Raymond van Barneveld de ideale setup nu écht gevonden? Richard Veenstra is een gevaarlijke klant, als het draait. Dat geldt ook voor Christian Kist, die de afgelopen tijd een kleine renaissance heeft beleefd. Gian van Veen is echter de Nederlander die misschien wel het gevaarlijkst is buiten Michael van Gerwen, dit talent is de ongeplaatste speler die iedereen wil vermijden in de loting. Dan hebben we nog Kevin Doets, Jermaine Wattimena, Niels Zonneveld en Wessel Nijman, ja, wat moet je ermee? En Berry van Peer, altijd in voor een lolletje met het publiek. Alsof dat nog niet genoeg is hebben we met Jules van Dongen en Jeffrey de Graaf nog twee reserve-Nederlanders!

Bracket:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schedule of Play:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo:

TV:
Viaplay

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_211904728
hup humpries
pi_211904793
U MAD?
pi_211904853
Wasbak vullen. @de_boswachter
pi_211904939
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft iemand gisteravond een 10-darter gegooid? :?

Nodig voor de Nostra :)
Je blijft maar mooi wakker voortaan
pi_211904946
quote:
SPEEL JE SOMS HONKBAL
pi_211904951
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:00 schreef PSVCL het volgende:
hup humpries
Wie
pi_211905172
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:21 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Wie
Lukeinho
pi_211905180
twitter

quote:
Littler & Humphries: Finalists Unlikely Journeys

It is a photo which speaks a thousand words. Luke Littler and Luke Humphries, our unlikely pair of finalists, pictured in 2019 after playing off in a local competition. Littler, 12 at the time, is markedly younger and without the facial hair that dons his face now. His time might come, but surely not for a while.

And yet Humphries has also changed. Back then, his well-publicised issues with anxiety were still in the rear-view mirror, as ‘Cool Hand’ tried to rebuild his confidence and love for the game. He was already a World Championship quarter-finalist, but he had so far to go yet. The road that the two have travelled since cannot be underestimated.

And so emerges a final which is in so many ways a triumph against adversity and the odds, but also possesses the highest of stakes. Luke Littler has overcome all before him, but he is yet to face a player who could truly be regarded as a tournament favourite. Tonight, that changes.

But for Humphries, the proposition is equally as tough. He no doubt expected his world final debut, should it come off, to be one in which he faces the scrutiny and limelight of expectation. But instead his narrative, however equally as enticing, must play second fiddle.

Had Humphries not delivered one of the all-time great semi-final performances yesterday evening, his claim on a maiden World Championship would have looked much weaker. But instead the pair look aptly placed to go hammer and tongs for the Sid Waddell trophy. And whereas Littler has had an almost seamless route to this stage, Humphries has twice clawed back from the verge of defeat against both Ricardo Pietreczko and Joe Cullen. The battle-weary on the one hand, versus the unscarred on the other.

Luke Littler can perhaps look to the man he vanquished in the semi-finals, Rob Cross, as evidence that the fairytale need not stop yet. In 2018, when he went on an unlikely run to the world final also on debut, he produced the biggest giant-killing of them all over Phil Taylor.

Cross’s skill in that World Championship was to not allow his focus to escape or be affected by the rising press clamour and intrigue. Until he nailed the final double to deny Taylor a happy fairytale departure, it was all business. And however much a world final at 16-years-old is a cause for adulation, if Littler wants to win, he must do the same.

There is every reason to believe he will retain that focus, given how cool and calm he looked in despatching Rob Cross yesterday. But like most finals, it will be one defined by those glimmers of opportunity and chinks in the armour. They have earned their spots, but who will be the last man standing?

https://dartsworld50.com/(...)s-unlikely-journeys/
pi_211905181
Ik spring voor luuk
  woensdag 3 januari 2024 @ 16:44:35 #11
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211905221
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:40 schreef PSVCL het volgende:
Ik spring voor luuk
Wie is Luuk?
pi_211905230
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:20 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Je blijft maar mooi wakker voortaan
Vanavond nog, dan zit het er weer op *O*
pi_211905249
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vanavond nog, dan zit het er weer op *O*
Wat staat er dan op je agenda?
pi_211905267
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Wat staat er dan op je agenda?
Slapen, wat denk jij dan.
pi_211905272
quote:
6s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Slapen, wat denk jij dan.
En daarna airfryeren?
pi_211905293
pi_211905310
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Wie is Luuk?
Welke Luuk?
pi_211905325
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Maandag wacht alweer de beruchte Qualifying School. Week daarop denderen we verder met Bahrain Darts Masters genot. Eind januari Dutch Dart Masters. 1 februari trappen we af met Premier League.
wimderon in DRT / Dutch Open 2023 - Met Marcel Maijer

De Premier League wordt niet erkend.
pi_211905461
Kwissen!

Bij minder dan 10/10 mag u DRT verlaten.
pi_211905470
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
En daarna airfryeren?
:Y

En dan weer slapen :z
pi_211905481
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:05 schreef wimderon het volgende:
Kwissen!

Mooi, mag blijven :s)
pi_211905502
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ja, maar de wereld bestaat langer dan het laatste WK he :s)
Ja maar kijkcijfers zijn de afgelopen jaren alleen maar aan het dalen, mensen kijken minder TV. Dus als we Engelse halve finale cijfers willen gaan vergelijken met Nederlandse kijkcijfers dan kijk ik toch echt naar de laatste grote toernooien voor een vergelijking.
  woensdag 3 januari 2024 @ 17:16:20 #24
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_211905540
quote:
Erg mooi

Eerste worp gelijk een hartverzwakking voor Pisschroaper en Zjak.
RED ONS HENNIEGOD
pi_211905571
quote:
9s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Erg mooi

Eerste worp gelijk een hartverzwakking voor Pisschroaper en Zjak.
Bart Nolles zou ook een hartverzakking krijgen. Iemand die concentratie en tijd nodig heeft voor een worp, dat zou niet mogen.
  woensdag 3 januari 2024 @ 17:23:02 #26
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_211905584
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Bart Nolles zou ook een hartverzakking krijgen. Iemand die concentratie en tijd nodig heeft voor een worp, dat zou niet mogen.
Alleen bij een vlaggetje uiteraard.
RED ONS HENNIEGOD
pi_211905612
Geniet deze avond nog even van de onbevangen 16 jarige. Hij moet toch vast ook druk gaan voelen komende jaren en minder gaan presteren.
pi_211905696
Vanavond laatste potje van het jaar kijken

en dan weer kijken over een maandje of 12 :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 17:42:43 #29
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_211905723
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:

Inderdaad, ik bind dit de dnife toernooi die ik kan kijken. De andere lukt het me zo moeilijk
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_211905813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:54 schreef wimderon het volgende:

[..]
wimderon in DRT / Dutch Open 2023 - Met Marcel Maijer

De Premier League wordt niet erkend.
We weten morgen 17:00 wel welke jonge hertjes komend jaar verslonden gaan worden door de Premier League.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 januari 2024 @ 17:52:38 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211905817
quote:
Kwissen!

Big fish wordt niet meer zo vaak genoemd, Zjak is z'n hype een beetje verloren. Hij zit nu wel volle bak op de 'de rode pit!'-hypetrain.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 januari 2024 @ 17:53:39 #32
284411 crew  heywoodu
pi_211905828
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:

Lekker alles tot aan de kwartfinales overslaan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  woensdag 3 januari 2024 @ 17:56:08 #33
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_211905854
Ik haal nu kebab en een sinas
Makkelijk eerste
  woensdag 3 januari 2024 @ 17:56:46 #34
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211905862
quote:
Kwissen!

Werkt voor geen meter bij mij ivm cookies. Applaus.
  woensdag 3 januari 2024 @ 17:56:50 #35
474254 GurneyIsBestOke
pi_211905863
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Inderdaad, ik bind dit de dnife toernooi die ik kan kijken. De andere lukt het me zo moeilijk
ik bind dit de dnife
Makkelijk eerste
  Redactie Sport woensdag 3 januari 2024 @ 17:57:13 #36
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_211905867
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:26 schreef Mansjester het volgende:
Geniet deze avond nog even van de onbevangen 16 jarige. Hij moet toch vast ook druk gaan voelen komende jaren en minder gaan presteren.
Daarom heb ik liever dat Humphries wint, Littler heeft nog tijd zat en ben bang dat ie misschien na het WK kapotgemaakt wordt (door de media, sponsoren, whatever)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_211905887
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:57 schreef DeLuna het volgende:

[..]
Daarom heb ik liever dat Humphries wint, Littler heeft nog tijd zat en ben bang dat ie misschien na het WK kapotgemaakt wordt (door de media, sponsoren, whatever)
Ik vrees dat het kwaad al geschied is en hij sowieso in de Premier League komt. Die jongen gaat zijn eerste professionele jaar in en zal dan maar twee dagen, of misschien één thuis zijn. Dat is op zo'n leeftijd ongehoord.
pi_211905889
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:57 schreef DeLuna het volgende:

[..]
Nou ik heb persoonlijk niks met Littler dus bang ben ik daar niet voor. That said, zal toch wel gebeuren, of ie de finale nou wint of niet.
pi_211905949
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ja maar kijkcijfers zijn de afgelopen jaren alleen maar aan het dalen, mensen kijken minder TV. Dus als we Engelse halve finale cijfers willen gaan vergelijken met Nederlandse kijkcijfers dan kijk ik toch echt naar de laatste grote toernooien voor een vergelijking.
Dat is wel selectief shoppen met een toernooi dat 's nachts/'s ochtends plaatsvond. In 2014, 2010, 2006 en 2002 was het steeds bijna het dubbele. Het aantal tv-kijkers neemt dan weliswaar af, maar niet met 50% in die periode.

Hetzelfde geldt voor het WK voetbal dat in een volgens de SKO (nu NMO) minder aantrekkelijke periode plaatsvond dan normaal wat vergelijken met eerdere toernooien vrij zinloos maakt.
pi_211905990
quote:
Vriendin van dartsfenomeen Luke Littler onder vuur voor leeftijdsverschil, mama is woest: “Zijn geld en roem boeien haar niet!”

Luke Littler zet de dartswereld in vuur en vlam. Op amper 16-jarige leeftijd staat ‘The Nuke’ in de finale van het WK. Aan zijn zijde staat Eloise Milburn, ook actief in het darten én vijf jaar ouder. Het leverde de Britse plots de nodige kritiek op, tot frustratie van mama Amanda.

Je kon er nauwelijks naast kijken de voorbije weken. De entourage van Littler kwam veelvuldig in beeld tijdens zijn exploten in het Londense Alexandra Palace. Na elke overwinning kreeg vriendin Eloise telkens een dikke kus en een innige knuffel. Het leverde telkens mooie beelden op.

Maar Eloise Milburn staat plots in het oog van de storm. Het feit dat ze als 21-jarige een relatie heeft met een 16-jarige stuit sommigen blijkbaar tegen de borst. Ze wordt ook verweten een ‘gold digger’ te zijn omdat ze zou willen profiteren van het succes van Littler. Haar profielen op sociale media werden dan ook overstelpt met haatberichten. Gevolg: weg Instagram-pagina.

Haar mama Amanda is niet opgezet met de stroom aan kritiek. “Er zijn online veel verschrikkelijke dingen gezegd over mijn dochter”, klinkt het bij The Daily Mail. “Mijn man Phil en ik zijn daar heel boos over. Eloise is van allerlei dingen beschuldigd, onder andere dat ze alleen maar bij Luke is voor zijn geld en de roem. Dat zijn alleen maar leugens en is walgelijk. Ze is niet om die redenen bij hem. Zijn geld en roem boeien haar niet, ze is samen met hem omdat ze hem leuk vindt. Zo simpel is het.”

“Het doet echt pijn wanneer we deze reacties lezen, veelal van zogenaamde dartfans. Mijn dochter is geen van de dingen die deze gemene mensen verzinnen. Ze is een lief jong meisje dat een nieuwe relatie heeft en mensen moeten hen de kans geven om verder te gaan”, aldus nog Amanda Milburn.

Prille liefde

Boodschap begrepen. Eloise Milburn leerde Littler overigens enkele weken geleden kennen via het populaire videospel EA Sports FC, wat beiden spelen op hun Xbox samen met vrienden. Ze delen dan ook een passie voor voetbal. Hij is fan van Manchester United, zij van Crystal Palace. Milburn is schoonheidsconsulente en speelt darts in haar vrije tijd. Ze was ook regelmatig aanwezig op de Development Tour (de opstapklasse voor darters tot 24 jaar). In dat circuit was ‘The Nuke’ het voorbije jaar actief. Met succes, want Littler won vijf manches en eindigde als tweede na het Nederlandse talent Gian van Veen.

Milburn kwam er ook de gebroeders Viani en Xanti Van den Bergh tegen. “We hebben haar een paar keer gezien en best wel wat afgelachen”, aldus Xanti, die vooral naar zijn oudere broer verwijst. “Klopt, al is ‘kennen’ een groot woord. Ik heb er een paar keer mee gesproken en zo. Het is belachelijk wat ze nu zeggen over haar. Zoals ik ze ken, is ze wel een leuke, lieve, sociale en aangename dame.”

De liefde van de twee is groot, want Luke en Eloise leven aan verschillende kanten van het land. Littler is afkomstig uit Warrington, vlakbij Manchester, terwijl Milburn in Surrey nabij Londen woont. Met de auto ben je al snel bijna vier uur kwijt. Geen wonder dus dat Littler zijn mogelijk toekomstige schoonouders nog niet ontmoet heeft.

“Eloise heeft duidelijk gemaakt dat ze niet wil dat we al mee naar het WK gaan”, klinkt het. “Omdat ze denkt dat de relatie tussen haar en Luke nog in een te vroeg stadium zit. Ze hebben dan ook een groeiende relatie, die nog niet erg serieus. Dat kan natuurlijk nog komen. Ik heb haar om kaartjes gevraagd omdat Phil en ik Luke graag in actie wilden zien, maar Eloise zei: ‘Mama, alsjeblieft, ik wil niet dat je hem al ontmoet, het is te vroeg.’ Ik ben nog nooit naar het WK geweest en je zou denken dat ik een kaartje zou kunnen bemachtigen nu mijn dochter een relatie heeft met Luke, maar dat is helaas niet het geval.”

Volgens verschillende Britse media moest Milburn - die relatief mooi zou kunnen zingen en fan is van Adele - recent nog onder het mes om een tumor in haar been te verwijderen. Het is dus al wat geweest voor de twee tortelduifjes. Ze hebben sowieso al een vakantie gepland na het WK.

“Ze zullen wat privacy nodig hebben als dit allemaal voorbij is”, stelt Amanda Milburn. “Maar bovenal wil ik dat mensen stoppen met het zeggen van vreselijke dingen, zodat ze verder kunnen gaan met hun relatie.”
  woensdag 3 januari 2024 @ 18:11:28 #41
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_211906023
de gebroeders Viani en Xanti Van den Bergh

:') Belged
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_211906036
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:11 schreef Szura het volgende:

Dat je Dimitri heet en dan de minst erge kampernaam van de familie hebt _O_
pi_211906042
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:08 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wat geef je haar voor score op de schaal van plamuur / Antwannette?
Jack does it in real time...
pi_211906082
quote:

dit suggereert dat er aan een heel alfabet gewerkt wordt :{
pi_211906116
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:12 schreef DeeBee het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Wat geef je haar voor score op de schaal van plamuur / Antwannette?
Op de schaal van verhullende filters in ieder geval erg hoog.
  woensdag 3 januari 2024 @ 18:20:36 #46
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_211906120

Dimitri, Viani, Xanti en Beli

TOKKIED
pi_211906137
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:12 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Dat je Dimitri heet en dan de minst erge kampernaam van de familie hebt _O_
Er is ook nog een Beli!
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 18:23:45 #48
Belg
pi_211906181
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
ik bind dit de dnife
Jezus wat heb ik daar getypt?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_211906185
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:21 schreef wimderon het volgende:

[..]
Er is ook nog een Beli!
Verwekt na een fles Baileys zeker
pi_211906187
quote:
RECTIFICATIE: BERICHTGEVING OVER QUOTES VAN DIMITRI VAN DEN BERGH OVER MICHAEL VAN GERWEN IS VOLLEDIG ONJUIST

Woensdagochtend hadden wij een artikel geplaatst waarin te lezen was dat Dimitri van den Bergh bepaalde dingen over Michael van Gerwen had gezegd tijdens zijn optreden als commentator bij VTM 2. Deze berichtgeving was volledig onjuist.

De redactie heeft besloten dit artikel te verwijderen, omdat het is verschenen op basis van onjuiste informatie. Via deze weg maakt Dartsnieuws ook excuses aan Van den Bergh voor de publicatie van het onjuiste artikel.
Fakenewsed.
  woensdag 3 januari 2024 @ 18:24:12 #51
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_211906192
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:23 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Jezus wat heb ik daar getypt?
Hoe was t in de fabriek maat
pi_211906194
quote:
Kwissen!

Shanghai :'). Dat klopt natuurlijk niet
KLB en DRT is een topcombinatie
pi_211906272
In de maanden voor het teleurstellend verlopen WK werd Van Duijvenbode achtervolgd door een slepende blessure. Inmiddels gaat het iets beter, zegt hij. 'Voor dit jaar is mijn doel om mijn plek in de top-zestien te handhaven. Ik kijk verder niet omhoog', aldus de darter uit het Westland.
  woensdag 3 januari 2024 @ 18:28:01 #54
474254 GurneyIsBestOke
pi_211906284
quote:

Viani en Xanti, klinken wel als goede pornonamen.
Makkelijk eerste
  woensdag 3 januari 2024 @ 18:28:03 #55
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_211906285
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In de maanden voor het teleurstellend verlopen WK werd Van Duijvenbode achtervolgd door een slepende blessure. Inmiddels gaat het iets beter, zegt hij. 'Voor dit jaar is mijn doel om mijn plek in de top-zestien te handhaven. Ik kijk verder niet omhoog', aldus de darter uit het Westland.
Einde tijdperk Dirk
pi_211906338
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:24 schreef spleeh het volgende:

[..]
Shanghai :'). Dat klopt natuurlijk niet
Wieso nicht?
pi_211906376
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:28 schreef Szura het volgende:

[..]
Einde tijdperk Dirk
Nee, joh. Ga me pas zorgen maken als hij zijn beschermde status op de Pro Tour in gevaar laat brengen. Dat is waar het eerste halfjaar toch mee bezaaid is.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 januari 2024 @ 18:36:12 #58
284411 crew  heywoodu
pi_211906407
quote:
Kwissen!

Ik had Shanghai bij wat een Robin Hood was, omdat ik het niet goed zag :(
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 18:36:53 #59
Belg
pi_211906414
Zelfs ik had een 10/10
pi_211906430
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:28 schreef Szura het volgende:

[..]
Einde tijdperk Dirk
Choke rommel.
pi_211906452
Champagne breakfast, wtf
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 3 januari 2024 @ 18:40:45 #62
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_211906461
Zelfs met mijn jarenlange Dartservaring heb ik nog nooit van die Champagne-troep gehoord. Dat benoemen ze nooit op TV.
pi_211906474
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:39 schreef DeeBee het volgende:
Champagne breakfast, wtf
Bed & breakfast is die allemaal single :P
  woensdag 3 januari 2024 @ 18:43:34 #64
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_211906491
quote:
7s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:40 schreef Pino112 het volgende:
Zelfs met mijn jarenlange Dartservaring heb ik nog nooit van die Champagne-troep gehoord. Dat benoemen ze nooit op TV.
Ik kende hem wel, maar erg vaak hoor je hem niet inderdaad. Geen idee waarom het zo heet ook.

Maar wat klopt er nou niet aan die Shanghai?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_211906514
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik kende hem wel, maar erg vaak hoor je hem niet inderdaad. Geen idee waarom het zo heet ook.

Maar wat klopt er nou niet aan die Shanghai?
Is Shanghai 20.
Je kunt ook T16 D16 16 hebben wat dan een Shanghai 16 is.
KLB en DRT is een topcombinatie
  woensdag 3 januari 2024 @ 18:48:40 #66
346939 Janneke141
pi_211906536
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:46 schreef spleeh het volgende:

[..]
Is Shanghai 20.
Je kunt ook T16 D16 16 hebben wat dan een Shanghai 16 is.
Beetje flauw, de term Shanghai klopt gewoon.

Bovendien ben je wel een enorme koekenbakker als je 96 probeert uit te gooien via T16-16-D16 :P
  woensdag 3 januari 2024 @ 18:49:18 #67
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_211906543
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Stukje legaal blind
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 18:49:54 #68
Belg
pi_211906551
Wie heeft die termen zoals een Shanghai en champaigne breakfast uitgevonden _O-
pi_211906561
quote:
7s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:40 schreef Pino112 het volgende:
Dit
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 18:51:37 #70
Belg
pi_211906578
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Beetje flauw, de term Shanghai klopt gewoon.

Bovendien ben je wel een enorme koekenbakker als je 96 probeert uit te gooien via T16-16-D16 :P
Wat is de beste route? T20 D18?
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 18:52:39 #71
Belg
pi_211906582
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:50 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Dit
Gisteren kog op vtm2 _O-
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 3 januari 2024 @ 18:53:05 #72
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_211906587
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Gisteren kog op vtm2 _O-
Daar kijkt echt niemand naar.
  woensdag 3 januari 2024 @ 18:54:27 #73
346939 Janneke141
pi_211906600
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:51 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Wat is de beste route? T20 D18?
Ja, dat lijkt me wel. Een tweedarts finish lijkt me altijd te prefereren boven drie (behalve als de tweedarter op de bull zou eindigen). En als je de T20 mist en 20 gooit heb je nog steeds T20-D8 als prima alternatief. En zelfs als je een 1 of een 5 gooit heb je nog steeds een route.

Beginnen op de 16 levert gewoon geen voordeel op ten opzichte van de 20-route, maar scheelt je een dart op een dubbel.
  woensdag 3 januari 2024 @ 18:57:36 #74
474254 GurneyIsBestOke
pi_211906629
Zolang ik Jerry Hendriks maar nooit ‘champagne’ hoef te horen uitspreken
Makkelijk eerste
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 18:59:33 #75
Belg
pi_211906645
Is er eigenlijk een website met de beste routes? Vanaf 170 tot 2 kan je uitgooien

Maar dacht dat er getallen zijn onder de 170 niet kan uit gooien
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:01:27 #76
346939 Janneke141
pi_211906664
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er eigenlijk een website met de beste routes? Vanaf 170 tot 2 kan je uitgooien

169, 168, 166, 165, 163, 162 en 159 kunnen niet uit.
pi_211906667
quote:

woensdag 3 januari 2024 @ 19:02:00 #78
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_211906668
¤5 ingezet op Luke @Zipportal
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_211906678
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:01 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
169, 168, 166, 165, 163, 162 en 159 kunnen niet uit.
En het hoogste aantal waarvandaan je "no score" kunt gooien is

SPOILER
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:03:47 #80
346939 Janneke141
pi_211906690
quote:
3s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

SPOILER
Niet waar. Ik kan vanaf 501 ook no score gooien hoor.
pi_211906694
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Niet waar. Ik kan vanaf 501 ook no score gooien hoor.
_O- :D
pi_211906702
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Onzin plaatje waren erg duidelijk, tenzij je mokerscheel bent
No bitch to me
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:05:39 #83
474254 GurneyIsBestOke
pi_211906704
Nog één avond het warme bad in. Ik doe er ALLES aan om wakker te blijven.

Morgen 5:45 op ;(
Makkelijk eerste
pi_211906707
quote:
3s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

SPOILER
Van Duijvenbode god.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:07:23 #85
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_211906715
Jezus 21:15, wat een goddeloos tijdstip.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_211906738
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:06 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Van Duijvenbode god.
pi_211906777
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:02 schreef monkyyy het volgende:
¤5 ingezet op Luke @:zipportal
Er zijn twee Luke's. Hier trap ik niet in.
pi_211906780
Co Stompé bij Boulevard :') :+
SOONY
pi_211906783
quote:
100 kilo geleden.
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:14:39 #90
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_211906789
quote:
Gokken is voor tokkies.
pi_211906852
There have also been rumours Littler could be given the chance to compete in the Darts Premier League, though Littler has suggested that may be a step too far at this stage.

"I've seen what the Premier League does [for your profile]," he said.

"You have Monday, Tuesday pro tours, and then Wednesday is the Euro qualifiers and you've got the Premier League. The weekend is the Euro Tour.

"I think the PDC are going to keep me out of it, because that will just be gruelling like everyone has said."

https://www.bbc.com/sport/darts/67861277
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:21:54 #92
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211906872
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
There have also been rumours Littler could be given the chance to compete in the Darts Premier League, though Littler has suggested that may be a step too far at this stage.

"You have Monday, Tuesday pro tours, and then Wednesday is the Euro qualifiers and you've got the Premier League. The weekend is the Euro Tour.

"I think the PDC are going to keep me out of it, because that will just be gruelling like everyone has said."

Verstandige jongen die al ver is gekomen
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:23:08 #93
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_211906885
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:07 schreef Mani89 het volgende:
7-6 genot
  Redactie Sport woensdag 3 januari 2024 @ 19:23:59 #94
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211906893
Hoeveel mensen hebben al gezegd dat Luke vanavond gaat winnen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:24:43 #95
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_211906905
Cool hand gaat winnen
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:25:52 #96
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_211906917
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:13 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Er zijn twee Luke's. Hier trap ik niet in.
Humfries
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_211906924
quote:

Heb je ooit wel eens een set pijlen in je handen gehad?
U MAD?
pi_211906930
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:07 schreef Mani89 het volgende:
@Dr_Flash kan na hooguit twee setjes naar bed.
U MAD?
pi_211906933
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Mag alleen onder toezicht.
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:27:54 #100
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211906941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
@:dr_flash kan na hooguit twee setjes naar bed.
Kusje :)
pi_211906952
quote:
4s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Mag alleen onder toezicht.
Belgen staan vaak onder toezicht heb ik het idee. Ik kan overigens geen handvol ‘normale’ Belgen opnoemen :@
U MAD?
pi_211906976
quote:

Berrie melkt dit gewoon uit.
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:33:49 #103
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_211907016
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:25 schreef monkyyy het volgende:

[..]
Humfries
Wie?
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 19:35:17 #104
Belg
pi_211907037
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja hoor, maar ben geen dartsheld.
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:35:56 #105
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_211907047
quote:
Dat gaat verdienen worden!
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:42:01 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211907137
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Belgen staan vaak onder toezicht heb ik het idee. Ik kan overigens geen handvol ‘normale’ Belgen opnoemen :@
Toezicht in de kelder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:43:21 #107
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_211907158
quote:
En dat is? :?
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:45:07 #108
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_211907181
quote:
7s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]
En dat is? :?
Frietje kots en een kale burger :{
pi_211907205
quote:

Wat kan je niet uitgooien?

Met 1 pijl
1,3,5,7,9,11,13,15,17,19,21,23,25,27,29,31,33,35,37,39,41,42,43,44,45,46,47,48,49,51

Met 2 pijlen
99,102,103,105,106,108,109,111

Met drie pijlen
159,162,163,165,166,168,169,171
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:47:15 #110
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211907218
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:46 schreef Nober het volgende:

[..]

Met 1 pijl
1,3,5,7,9,11,13,15,17,19,21,23,25,27,29,31,33,35,37,39,41,42,43,44,45,46,47,48,49,51

Met 2 pijlen
99,102,103,105,106,107,108,109,111

Met drie pijlen
@Janneke141 denkt dat dit lijstje niet compleet is. Ik ook trouwens :P
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:48:38 #111
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211907232
gauw 107 weggehaald he (T19 Bull)
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:49:12 #112
pi_211907243
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nog één avond het warme bad in. Ik doe er ALLES aan om wakker te blijven.

Morgen 5:45 op ;(
Stukje plofkraak
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_211907248
Top 100 voor reeks "2024 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2023 t/m 03-01-2024

nr / aantal posts / gebruiker
01 1782 Szura
02 1661 fetX
03 1536 Zipportal
04 1519 Dr_Flash
05 1430 Bezsen
06 1363 GurneyIsBestOke
07 1346 Frozen-assassin
08 1157 Doevelaer
09 1079 Kopiko
10 1057 Alaphilippe_
11 0771 WheeledWarrior
12 0753 de_boswachter
13 0722 WAvanBuren
14 0629 Coco
15 0614 leolinedance
16 0575 Pino112
17 0473 The_Undertone
18 0441 engine
19 0431 wimderon
20 0403 Wereldgozer
21 0402 Mani89
22 0401 AllesKaputt
23 0400 Scorpion_17
24 0399 BB-King
25 0372 De_Kraam
26 0368 Nober
27 0354 monkyyy
28 0332 maxi-mus
29 0307 SlechteWoordgrappen
30 0281 Stoorzendert
31 0276 Zorro
32 0239 Gehrman
33 0221 Slobeend
34 0200 StephanL
35 0197 Immerdebestebob
36 0194 capuchon_jongen
37 0193 Mexicanobakker
38 0164 onlogisch
38 0164 Wertha
40 0160 heywoodu
41 0153 DombohetOlifantje1
42 0150 Van_Poppel
43 0145 KingRoland
44 0144 PowerLoungen
45 0142 Rnie
46 0139 klaasweetalles
47 0135 Tagliano
48 0122 DeeBee
49 0120 Anneloos
49 0120 Grifte
51 0106 Janneke141
SPOILER
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:51:02 #114
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211907271
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2024 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2023 t/m 03-01-2024

01 1782 Szura
02 1661 fetX
03 1536 Zipportal
04 1519 Dr_Flash
05 1430 Bezsen
06 1363 GurneyIsBestOke
07 1346 Frozen-assassin
08 1157 Doevelaer
09 1079 Kopiko
10 1057 Alaphilippe_
11 0771 WheeledWarrior
12 0753 de_boswachter
13 0722 WAvanBuren
14 0629 Coco
15 0614 leolinedance
16 0575 Pino112
17 0473 The_Undertone
18 0441 engine
19 0431 wimderon
20 0403 Wereldgozer
21 0402 Mani89
22 0401 AllesKaputt
23 0400 Scorpion_17
24 0399 BB-King
25 0372 De_Kraam
26 0368 Nober
27 0354 monkyyy
28 0332 maxi-mus
30 0281 Stoorzendert
31 0276 Zorro
32 0239 Gehrman
33 0221 Slobeend
34 0200 StephanL
35 0197 Immerdebestebob
36 0194 capuchon_jongen
37 0193 Mexicanobakker
38 0164 onlogisch
38 0164 Wertha
40 0160 heywoodu
42 0150 Van_Poppel
43 0145 KingRoland
44 0144 PowerLoungen
45 0142 Rnie
46 0139 klaasweetalles
47 0135 Tagliano
48 0122 DeeBee
49 0120 Anneloos
49 0120 Grifte
51 0106 Janneke141
SPOILER
Verkeerde periode weer

FLOP
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:51:22 #115
pi_211907279
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:45 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Frietje kots en een kale burger :{
Ik dacht dat het Luke Littler dieet kebab is. Maar ik doelde eigenlijk op de persoon die het postte. Blijkbaar een snooker speler? Daar kijkt toch niemand naar :')
pi_211907286
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Verkeerde periode weer

FLOP
Je bent zelf een verkeerde periode.
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:53:18 #117
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_211907311
quote:
7s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]
Ik dacht dat het Luke Littler dieet kebab is. Maar ik doelde eigenlijk op de persoon die het postte. Blijkbaar een snooker speler? Daar kijkt toch niemand naar :')
Dat interesseert echt niemand iets nee.
  woensdag 3 januari 2024 @ 19:53:29 #118
474254 GurneyIsBestOke
pi_211907319
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:29 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Zodra je Belgen Engels hoort praten klinken ze gelijk een stuk normaler moet ik zeggen.

Behalve Dimitri maar die is gewoon ontzettend raar.
Makkelijk eerste
pi_211907352
twitter

Deze al gepost? @klaasweetalles
  Redactie Sport woensdag 3 januari 2024 @ 19:57:11 #120
pi_211907373
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:13 schreef DKUp het volgende:
Co Stompé bij Boulevard :') :+
Ook al bij Tiet voor Max (lol)
  Redactie Sport woensdag 3 januari 2024 @ 19:57:59 #121
pi_211907385
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:46 schreef Nober het volgende:

[..]

Met 1 pijl

Met 2 pijlen
99,102,103,105,106,108,109,111

Met drie pijlen
1 kan je ook met 2 of 3 pijlen niet uitgooien ;)
pi_211907417
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:00:43 #123
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211907420
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
1 kan je ook met 2 of 3 pijlen niet uitgooien ;)
Wel met een halve pijl denk ik.
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:01:17 #124
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211907425
IK VERVEEL ME DE TERING :(
pi_211907432

Bakkutjes @de_boswachter
pi_211907433
quote:
8s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
IK VERVEEL ME DE TERING :(
Blijven doneren.
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:01:58 #127
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211907438
Het lijkt godverdomme oudjaarsavond wel. UUUUUREN wachten en pas na twaalven naar bed :P
  Redactie Sport woensdag 3 januari 2024 @ 20:03:02 #128
pi_211907452
Hoe laat beginnen ze vanavond?
pi_211907461
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat beginnen ze vanavond?
21:15
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:04:21 #130
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211907463
pi_211907482
Wasbak vullen.
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 20:16:04 #132
Belg
pi_211907643
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2024 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2023 t/m 03-01-2024

01 1782 Szura
02 1661 fetX
03 1536 Zipportal
04 1519 Dr_Flash
05 1430 Bezsen
06 1363 GurneyIsBestOke
07 1346 Frozen-assassin
08 1157 Doevelaer
09 1079 Kopiko
10 1057 Alaphilippe_
11 0771 WheeledWarrior
12 0753 de_boswachter
13 0722 WAvanBuren
14 0629 Coco
15 0614 leolinedance
16 0575 Pino112
17 0473 The_Undertone
18 0441 engine
19 0431 wimderon
20 0403 Wereldgozer
21 0402 Mani89
22 0401 AllesKaputt
23 0400 Scorpion_17
24 0399 BB-King
25 0372 De_Kraam
26 0368 Nober
27 0354 monkyyy
28 0332 maxi-mus
30 0281 Stoorzendert
31 0276 Zorro
32 0239 Gehrman
33 0221 Slobeend
34 0200 StephanL
35 0197 Immerdebestebob
36 0194 capuchon_jongen
37 0193 Mexicanobakker
38 0164 onlogisch
38 0164 Wertha
40 0160 heywoodu
42 0150 Van_Poppel
43 0145 KingRoland
44 0144 PowerLoungen
45 0142 Rnie
46 0139 klaasweetalles
47 0135 Tagliano
48 0122 DeeBee
49 0120 Anneloos
49 0120 Grifte
51 0106 Janneke141
SPOILER
We duiken de top 40 binnen, netjes.
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:18:02 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211907681
precies 100 verschillende users in deze reeks gepost tijdens het WK :o
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 20:18:46 #134
Belg
pi_211907689
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Het lijkt godverdomme oudjaarsavond wel. UUUUUREN wachten en pas na twaalven naar bed :P
Ik hoop stiekem dat ze tegen 23u gedaan hebben. Want de fabriek wacht.
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:19:05 #135
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_211907693
quote:
Kwissen!

10/10 *O*
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 20:20:35 #136
Belg
pi_211907710
First to 7 in de finale? :@
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:21:29 #137
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_211907717
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee de finale spelen ze in legs
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 20:21:40 #138
Belg
pi_211907720
Ik eis toch wel dat we de 100 topics halen in deze reeks.

Hiervoor zijn we samen verantwoordelijk.
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 20:22:03 #139
Belg
pi_211907725
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:21 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Ja :o
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:22:09 #140
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211907726
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:21 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Best of 3, net als News of the World altijd.
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 20:25:05 #141
Belg
pi_211907759
Ik vind, en dat is mijn persoonlijke mening die anderen wellicht niet boeit.

Dat het set syteem een verplichting moet worden in alle pdc toernooien.

Er kan gerust first to 3 gespeeld worden in sets, dan duurt het ook niet zo lang.(bij een PL bijvoorbeeld.)
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 3 januari 2024 @ 20:25:18 #142
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_211907761
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Best of 13
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:26:22 #143
474254 GurneyIsBestOke
pi_211907774
quote:
14s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Best of 3, net als News of the World altijd.
En ze moeten een meter verder van het bord gooien.
Makkelijk eerste
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:28:44 #144
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211907797
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
En ze moeten een meter verder van het bord gooien.
met hun andere hand.

En met elkaars pijlen.

Zodat we weer gaan uitkijken naar Bunting - Searle _O_
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:29:38 #145
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211907807
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind, en dat is mijn persoonlijke mening die anderen wellicht niet boeit.

Dat het set syteem een verplichting moet worden in alle pdc toernooien.

Er kan gerust first to 3 gespeeld worden in sets, dan duurt het ook niet zo lang.(bij een PL bijvoorbeeld.)
God man, je moest eens weten wat ik allemaal vind :P
pi_211907817
quote:

Berrie gaat hem genadeloos door de gehaktmolen halen en er komt aan andere kant 130 kilo half om half gehakt uit (half mens, half kebab)
pi_211907822
Het juichaapje gaat voor Humphries. Dan feliciteer ik alvast Littler.
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:32:14 #148
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211907824
Pizza döner naar binnen gewerkt voor deze partij BOH
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:32:21 #149
474254 GurneyIsBestOke
pi_211907828
Wat duurt dit godverdetering lang.
Makkelijk eerste
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:32:57 #150
474254 GurneyIsBestOke
pi_211907833
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Littler worden

Als je ouder bent dan 16 verwerk je die zooi alleen niet meer zo makkelijk ;(
Makkelijk eerste
pi_211907840
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:01 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]

Bakkutjes @:de_boswachter
Dit is echt ongezond veel vreten voor twee mensen :r
pi_211907842
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:33:54 #153
357045 Grifte
Feijenoord
pi_211907843
Hup schroeiende finale
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:35:33 #154
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211907864
kom op zeg ze hadden toch wel even een terugkijksamenvattingkje voor het laatste half uur kunnen maken -O-
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:37:13 #155
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211907875
Duurt nog steeds lang.
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 20:38:13 #156
Belg
pi_211907885
Beide heren staan op 50 x180

De wedstrijd zal beslissen wie Ballon d'Art zal winnen
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:40:22 #157
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_211907898
Littler gaat een korte carrière hebben. Zo'n postuur als MvG en je takelt net als hem af.
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:41:43 #158
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211907912
quote:
5s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:37 schreef Kopiko het volgende:
Duurt nog steeds lang.
echt he
pi_211907930
quote:
Vuile papzak
U MAD?
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:45:20 #160
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211907947
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Littler gaat een korte carrière hebben. Zo'n postuur als MvG en je takelt net als hem af.
Dan toch een jaartje of 15 dus…
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:45:48 #161
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211907957
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Vuile papzak
Ranzig gevreet hier allemaal :{w
pi_211907958
quote:
Goor hangbuikzwijn.
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:46:44 #163
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211907962
zullen we het bad nog één avondje op temperatuur houden anders? :?
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:51:11 #164
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_211907998
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik plas er wel even in
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:51:22 #165
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211908001
John Part iets afgevallen :?
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:52:05 #166
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211908006
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Slinger de BadFryer nog eens aan Fles _O_
pi_211908016
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:53:39 #168
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211908021
quote:
5s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:52 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Slinger de BadFryer nog eens aan Fles _O_
Onze charmante assistente @Bezsen regelt het al hoor ik net ^O^
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:54:56 #169
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_211908034
Airfryers :')
Frituur _O_
pi_211908036
Wie is de favoriet?

SPOILER
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  FOK!fotograaf woensdag 3 januari 2024 @ 20:55:35 #171
842 Zorro
Z
pi_211908043
Waarom beginnen we zo laat? Moet Littelaar eerst nog een pizza naar binnenschuiven of zo?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 20:55:56 #172
Belg
pi_211908048
Ik denk dat Luke gaat winnen _O-
  FOK!fotograaf woensdag 3 januari 2024 @ 20:56:00 #173
842 Zorro
Z
pi_211908050
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:55 schreef superniger het volgende:
Wie is de favoriet?

SPOILER
Ik ga voor de Engelsman
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:56:02 #174
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_211908051
quote:
Wie is de favoriet?

SPOILER
Luke
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:56:19 #175
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211908052
Pornodeuntje *O*
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:57:53 #176
357045 Grifte
Feijenoord
pi_211908071
Krijg de Viaplay-stream nog niet aangeslingerd
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:58:16 #177
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_211908082
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:57 schreef Grifte het volgende:
Ik ook niet, we worden beflikkerd!
pi_211908084
quote:
Foutcode idd
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:58:27 #179
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_211908085
Hoe versla je dartssensatie Luke Littler? Andy Baetens deed het meermaals: “Hij weigerde me ooit een hand te geven”
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 20:58:40 #180
Belg
pi_211908088
De bookies geven Luke Humphfries het voordeel
pi_211908089
Nu wel :)
  Redactie Sport woensdag 3 januari 2024 @ 20:58:52 #182
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_211908090
quote:
Hij doet het hier nu wel *O*
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:59:01 #183
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211908093
Real Housewives of Miami :')

Wat een bagger
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:59:11 #184
357045 Grifte
Feijenoord
pi_211908095
Hier ook weer

GAME ON
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:59:13 #185
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211908096
quote:
Wie is de favoriet?

SPOILER
Littler, ietsjes.
  FOK!fotograaf woensdag 3 januari 2024 @ 20:59:16 #186
842 Zorro
Z
pi_211908098
Niet handig om met zo'n 7-6 wedstrijd zo laat te beginnen.
Al die mensen straks zonder metro.
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:59:23 #187
pi_211908099
LOSSSSSSSSS
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 20:59:24 #188
Belg
pi_211908100
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:58 schreef Bezsen het volgende:
Hoe versla je dartssensatie Luke Littler? Andy Baetens deed het meermaals: “Hij weigerde me ooit een hand te geven”
Had Andy graag op de PDC WK gezien. Denk wel dat hij een paar rondes zou overleven.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 3 januari 2024 @ 20:59:24 #189
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_211908101
Jaaaaaaaaaa
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:59:33 #190
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_211908106
Jetzt geht's los
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:59:43 #191
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211908108
quote:
6s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:59 schreef Zorro het volgende:
Hun probleem.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 januari 2024 @ 20:59:51 #192
284411 crew  heywoodu
pi_211908112
*O*
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:59:55 #193
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211908114
Loek Westerman _O_
  woensdag 3 januari 2024 @ 20:59:58 #194
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211908116
KOERT met zn nette pak
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 20:59:59 #195
Belg
pi_211908117
quote:
6s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:59 schreef Zorro het volgende:
En ik als zombie in de fabriek _O-
pi_211908122
Check z’n schoenen haha
pi_211908123
gvd hoe laat gaat dit beginnen

kut engelsen
  FOK!fotograaf woensdag 3 januari 2024 @ 21:00:22 #198
842 Zorro
Z
pi_211908126
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
En ik als zombie in de fabriek _O-
Zou iemand verschil zien?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 3 januari 2024 @ 21:00:45 #199
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_211908127
Waarom altijd die overacting Koert
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:00:46 #200
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211908128
Koerd _O_
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:00:49 #201
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_211908130
Sterke bezettinggenot
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Sport woensdag 3 januari 2024 @ 21:00:52 #202
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_211908132
Jeeeetje de finale, time flies
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:00:59 #203
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211908133
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd hoe laat gaat dit beginnen

kut engelsen
Wie alles weet stelt geen vragen.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 3 januari 2024 @ 21:01:03 #204
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_211908134
James Blake GOD
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:01:04 #205
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_211908135
Ik wil een toilettas van dezelfde stof als het jasje van Kurt.
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:01:11 #206
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211908139
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:00 schreef Pino112 het volgende:
Waarom altijd die overacting Koert
Aandacht afleiden van zijn koortslip.
pi_211908147
Benieuwd of ik het nu de hele avond vol kan houden. Gister tijdens de laatste pot in slaap gevallen :’)
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:01:55 #208
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211908149
quote:
5s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:01 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Aandacht afleiden van zijn koortslip.
Hij mag wel wat gezonder gaan leven dit jaar.
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:02:03 #209
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211908150
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:01 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik wil een toilettas van dezelfde stof als het jasje van Kurt.
Ik een broekje dat ik dan af en toe kan uittrekken.
pi_211908153
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:01 schreef Ronzz het volgende:
Benieuwd of ik het nu de hele avond vol kan houden. Gister tijdens de laatste pot in slaap gevallen :’)
  FOK!fotograaf woensdag 3 januari 2024 @ 21:02:27 #211
842 Zorro
Z
pi_211908160
quote:
Ik was daarnet al een uurtje in slaap gevallen, dus ik kan er weer tegen *O*
pi_211908164
Is @IkGeefEnkelLikes ook online?
pi_211908165
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:02 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Helaas wel haha
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:03:01 #214
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211908169
Sporza Quiz 10/10

Helemaal klaar voor nu!
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 21:03:18 #215
Belg
pi_211908173
Verloop van de wedstrijd

1-0
1-1
1-2
1-3
2-3
2-4
3-4
4-4
5-4
6-4
6-5
6-6
7-6
pi_211908176
HUP LOEK
pi_211908180
quote:
Man man man
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:04:20 #218
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211908181
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:03 schreef Doevelaer het volgende:
HUP LOEK
Al besproken.
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:04:29 #219
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211908184
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verloop van de wedstrijd

1-0
1-1
1-2
1-3
2-3
2-4
3-4
4-4
5-4
6-4
6-5
6-6
7-6
Bij 4-4 gaat de fabriek open.
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 21:04:39 #220
Belg
pi_211908187
Tip:

Als je dreigt in slaap te vallen even tijdens (de vele reclame) een luchtje scheppen buiten, frisse lucht.

Dan kan je er weer tegen.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 3 januari 2024 @ 21:04:49 #221
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_211908189
Daweeknie
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 januari 2024 @ 21:04:51 #222
284411 crew  heywoodu
pi_211908191
Jeetje, ze zouden oorspronkelijk pas om kwart voor tien beginnen? :{
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:05:07 #223
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211908193
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tip:

Als je dreigt in slaap te vallen even tijdens (de vele reclame) een luchtje scheppen buiten, frisse lucht.

sorry wat
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:05:14 #224
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211908194
quote:
Tip:

Het regent hier (alweer)
pi_211908195
Speciaal voor Littler hebben ze een kebab expert uitgenodigd.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_211908196
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Al besproken.
Ja dat viel te verwachten
pi_211908197
quote:
Like Alert
03-01-2024 @ 21:05:06

IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2024 PDC World Darts Championship #98: Final day! Hup Luke!"
*O* *O* *O* @fetX
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:05:31 #228
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211908198
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Nee vgs mij altijd al 21:15 :?
pi_211908200
Aangezien anciënniteit de mooiste tijd is: Hup Humph
pi_211908202
Wasbak vullen. @tong80
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:05:45 #231
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_211908204
quote:
daar lijkt het wel op ja :{
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_211908205
Wie is die dame bij Sky?
#superniger2020
  FOK!fotograaf woensdag 3 januari 2024 @ 21:05:49 #233
842 Zorro
Z
pi_211908206
quote:
Wie heeft dat nou weer uit zijn duim gezogen? Co zeker
pi_211908208
Ik ben voor Luke jij bent voor Luke wij zijn allemaal voor Luke Luke Luke Luke Luke Luke Luke Luke Luke Luke Luke Luke Luke Luke Luke
pi_211908214
quote:
Tip:

Gewoon een dikke punt in de neus
  Redactie Sport woensdag 3 januari 2024 @ 21:06:28 #236
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_211908215
quote:
6s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:05 schreef Zorro het volgende:

[..]
Koert zelf
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:06:34 #237
482080 AgnesGru
pi_211908216
quote:
6s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:05 schreef Zorro het volgende:

[..]
Mister Koortslip
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 21:06:53 #238
Belg
pi_211908220
Een vrouw die dikke tieten heeft en een strak kontje zou eens een supertalent mogen zijn. denk dat het publiek gek wordt. En de finale bereikt van een PDC WK.
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:06:54 #239
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211908221
HUP OPSGIETE PIJLEGOOIE :(
pi_211908223
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
HUP OPSGIETE PIJLEGOOIE :(
GA DARTSEN
pi_211908224
7-4 Humfries.
#superniger2020
pi_211908226
Pff helaas veel te laat als dit geen 7-0 wordt mis ik het eind
No bitch to me
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:07:19 #243
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211908228
quote:
Tip:

Buiten :?
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:07:21 #244
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211908230
quote:
Vervroegd omdat Littler naar bed moet?
pi_211908234
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:06 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Gewoon een dikke punt in de neus
Mogelijk bij.
pi_211908236
:W
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:07:48 #247
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211908242
INKAKKEN = BIJPAKKEN
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:07:50 #248
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211908245
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:06 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Mister Koortslip
Koertslip
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 21:07:58 #249
Belg
pi_211908246
quote:
5s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:07 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Buiten :?
Of je hoofd door het raam steken kan ook. dat is minder eng voor een zolderkamerautist
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 21:08:20 #250
Belg
pi_211908250
Ik zit er klaar voor
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:08:32 #251
482080 AgnesGru
pi_211908252
quote:
5s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:07 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Koertslip
:D
pi_211908255
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:07 schreef Ronzz het volgende:

[..]
Mogelijk bij.
Het zal ook eens niet Betonno
pi_211908259
Ik heb zin in een heerlijk potje darten.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:08:46 #254
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_211908260
Dagjesvolk present.

Zin an! *O*
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:08:46 #255
pi_211908261
We beginnen nu al *O*
pi_211908262
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:08 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Het zal ook eens niet Betonno
Hahahahahahhaha
  FOK!fotograaf woensdag 3 januari 2024 @ 21:08:51 #257
842 Zorro
Z
pi_211908263
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Of je hoofd door het raam steken kan ook. dat is minder eng voor een zolderkamerautist
Jij hebt mooi praten. Jij hebt een capuchon op.
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:08:51 #258
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211908264
Jeetje nu al. Wat vroeg.
pi_211908266
7 minuten te vroeg, GENOT
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 januari 2024 @ 21:09:07 #260
284411 crew  heywoodu
pi_211908267
Mooi man, ook op de slotdag nog weer even te laat zijn voor de intro _O_
  FOK!fotograaf woensdag 3 januari 2024 @ 21:09:30 #261
842 Zorro
Z
pi_211908274
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:08 schreef engine het volgende:
Ik heb zin in een heerlijk potje darten.
Oh, ik had net zin in een kutwedstrijd.
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:09:33 #262
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211908275
Geen kusje van vriendin

Dit gaat fout (de relatie)
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:09:40 #263
15600 BB-King
Long live the King!
pi_211908277
Ik zie dat Littler er klaar voor is.

Eye of the kebab.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_211908279
Vriendin gespot voor t eerst.
pi_211908280
Ik zit al jaren op de Humphries hype train maar een overwinning van die dikke puber zou het sprookje wel compleet maken.
Desalniettemin hup Humphries
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:09:47 #266
482080 AgnesGru
pi_211908281
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:09 schreef heywoodu het volgende:
Mooi man, ook op de slotdag nog weer even te laat zijn voor de intro _O_
Het lijkt de NOS wel, al zouden die de eerste leg missen.
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:09:52 #267
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211908284
7-3 Littler
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:09:55 #268
474254 GurneyIsBestOke
pi_211908285
WE GAAN AL
Makkelijk eerste
pi_211908290
quote:
6s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:09 schreef Zorro het volgende:

[..]
Oh, ik had net zin in een kutwedstrijd.
Dan moet je vrouwendartsen kijken
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:10:08 #270
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211908292
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:09 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Het lijkt de NOS wel, al zouden die de eerste leg missen.
en dat zou dat zo bedoeld zijn ook nog.
pi_211908293
Littler gaat Luke slopen.
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:10:11 #272
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_211908294
Ohohoh
Owieowieowieowie ohohoh
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 21:10:11 #273
Belg
pi_211908295
Hij ziet er stressachtig uit
pi_211908297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen kusje van vriendin

Dit gaat fout (de relatie)
Pas een kusje als de 500K binnen is
pi_211908299
CAKE BY THE OCEAN
pi_211908306
Op tijd thuis *O*
pi_211908310
Luke ‘handen in de zak’ Dumphries
pi_211908311
boehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 3 januari 2024 @ 21:11:09 #279
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_211908312
DE BLINDE is er ook
pi_211908313
Broekje is al uit hier.
pi_211908314
Luke heeft allemaal wijven en een blinde gast met lang haar bij zich
pi_211908318
Searlegod _O_
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:11:41 #283
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_211908323
quote:
14s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:11 schreef Pino112 het volgende:
DE BLINDE is er ook
Surrel!
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:11:59 #284
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211908326
wat een schijtnummer
pi_211908328
Searle met z'n beste hemd
pi_211908329
Hey Bray doet de finale, wie had dat verwacht. :')
pi_211908339
@fetX is online *O* *O*
@Coco is offline *O* *O*
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:12:36 #288
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_211908341
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:12 schreef Doevelaer het volgende:
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:12:38 #289
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211908343
quote:
@wimderon, zie vraag 85
pi_211908344
Dansmariekes mogen ook op tijd de paal in vnv.
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 21:12:55 #291
Belg
pi_211908352
Litller die niets te verliezen heeft ? :)
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:13:12 #292
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_211908359
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Broekje is al uit hier.
Nu pas :?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 3 januari 2024 @ 21:13:13 #293
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_211908360
quote:
Foutenfestijnbingo
pi_211908367
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Litller die niets te verliezen heeft ? :)
De WK Vinale, noem dat maar niks.
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:13:35 #295
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_211908370

Present
pi_211908371
44

Littler kan er niks van
  woensdag 3 januari 2024 @ 21:13:43 #297
473366 AllesKaputt
pelotonvulling