Wie alles weet stelt geen vragen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd hoe laat gaat dit beginnen
kut engelsen
Hij mag wel wat gezonder gaan leven dit jaar.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Aandacht afleiden van zijn koortslip.
Ik een broekje dat ik dan af en toe kan uittrekken.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:01 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik wil een toilettas van dezelfde stof als het jasje van Kurt.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:01 schreef Ronzz het volgende:
Benieuwd of ik het nu de hele avond vol kan houden. Gister tijdens de laatste pot in slaap gevallen :’)
Ik was daarnet al een uurtje in slaap gevallen, dus ik kan er weer tegenquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:01 schreef Ronzz het volgende:
Benieuwd of ik het nu de hele avond vol kan houden. Gister tijdens de laatste pot in slaap gevallen :’)
Man man manquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:01 schreef Ronzz het volgende:
Bij 4-4 gaat de fabriek open.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verloop van de wedstrijd
1-0
1-1
1-2
1-3
2-3
2-4
3-4
4-4
5-4
6-4
6-5
6-6
7-6
sorry watquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tip:
Als je dreigt in slaap te vallen even tijdens (de vele reclame) een luchtje scheppen buiten, frisse lucht.
Dan kan je er weer tegen.
Het regent hier (alweer)quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tip:
Als je dreigt in slaap te vallen even tijdens (de vele reclame) een luchtje scheppen buiten, frisse lucht.
quote:Like Alert
03-01-2024 @ 21:05:06
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2024 PDC World Darts Championship #98: Final day! Hup Luke!"
Nee vgs mij altijd al 21:15quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, ze zouden oorspronkelijk pas om kwart voor tien beginnen?
daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Wie heeft dat nou weer uit zijn duim gezogen? Co zekerquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon een dikke punt in de neusquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tip:
Koert zelfquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie heeft dat nou weer uit zijn duim gezogen? Co zeker
Mister Koortslipquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie heeft dat nou weer uit zijn duim gezogen? Co zeker
Buitenquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tip:
Vervroegd omdat Littler naar bed moet?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Mogelijk bij.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:06 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gewoon een dikke punt in de neus
Of je hoofd door het raam steken kan ook. dat is minder eng voor een zolderkamerautistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |