Dit is echt ongezond veel vreten voor twee mensenquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:01 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Bakkutjes @:de_boswachter
Vuile papzakquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Pizza döner naar binnen gewerkt voor deze partij BOH
Dan toch een jaartje of 15 dus…quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Littler gaat een korte carrière hebben. Zo'n postuur als MvG en je takelt net als hem af.
Goor hangbuikzwijn.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Pizza döner naar binnen gewerkt voor deze partij BOH
Ik plas er wel even inquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
zullen we het bad nog één avondje op temperatuur houden anders?
Slinger de BadFryer nog eens aan Flesquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
zullen we het bad nog één avondje op temperatuur houden anders?
Onze charmante assistente @Bezsen regelt het al hoor ik netquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Slinger de BadFryer nog eens aan Fles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:55 schreef superniger het volgende:
Wie is de favoriet?Ik ga voor de EngelsmanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Wie is de favoriet?LukeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet, we worden beflikkerd!quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:57 schreef Grifte het volgende:
Krijg de Viaplay-stream nog niet aangeslingerd
Foutcode iddquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:57 schreef Grifte het volgende:
Hij doet het hier nu welquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:57 schreef Grifte het volgende:
Wie is de favoriet?Littler, ietsjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had Andy graag op de PDC WK gezien. Denk wel dat hij een paar rondes zou overleven.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:58 schreef Bezsen het volgende:
Hoe versla je dartssensatie Luke Littler? Andy Baetens deed het meermaals: “Hij weigerde me ooit een hand te geven”
Hun probleem.quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:59 schreef Zorro het volgende:
Niet handig om met zo'n 7-6 wedstrijd zo laat te beginnen.
Al die mensen straks zonder metro.
En ik als zombie in de fabriekquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:59 schreef Zorro het volgende:
Niet handig om met zo'n 7-6 wedstrijd zo laat te beginnen.
Al die mensen straks zonder metro.
Zou iemand verschil zien?quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En ik als zombie in de fabriek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |