abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211904658

Over minder dan een maand is het alweer zover, HET wereldkampioenschap der wereldkampioenschappen staat voor de deur. Op vrijdag 15 december trappen we af met onder meer titelverdediger Michael Smith in actie. Een kleine drie weken later, op woensdag 3 januari staat de finale op het program en weten we wie zijn opvolger is.

Plaats van handeling is ook dit jaar de gezegende dartstempel bovenop de heuvel: Alexandra Palace. Ze hebben daar tribunes en zitplaatsen aan tafels en daar schijnt ook een liedje over te zijn. De ORANJE penen zijn ongetwijfeld ook weer van de partij, maar wellicht sneeuwt het tegen die tijd en blijft ons dat bespaard. Uiteraard kunt u ook rekenen op kale mannen die een groen shirt aantrekken en op Michael van Gerwen denken te lijken, gezang over de gebroeders Touré, mannen van middelbare leeftijd die een dagje bevrijd zijn van moeder de vrouw en zichzelf een Peter Wright-hanenkam cadeau gedaan hebben en meer van zulke leuke rubrieken.

Helaas geen licht ordinaire Bob Greaves in het publiek, omdat de best dartende vrouw op de planeet, Beau Greaves niet mee mag doen van de PDC. Ook de voorganger van Beau Greaves, Lisa Ashton, is ditzelfde lot beschoren en daarom vormen Fallon Sherrock en Mikuru Suzuki de afvaardiging van het vrouwelijk geslacht.

Favorieten voor de titel zijn zij echter niet. Wie dan wel? Gerwyn Price is sterk bezig, Michael Smith verdedigt zijn titel en is een hele nare tegenstander om tegen te spelen, als het draait, Peter Wright heeft zijn pijlen volledig op dit toernooi gericht, Gary Anderson heeft zijn beste vorm in jaren te pakken en kan altijd wat extra's op het WK en Rob Cross heeft vorm en de ervaring van een eerdere titel. Kunnen de coming men als Josh Rock, Luke Humphries en Chris Dobey de immense druk weerstaan? Dan heb je nog een Wade, een Aspinall, een Clayton, een Chisnall, een Cullen: kunnen zij meerdere wedstrijden lang hun topniveau halen en een run neerzetten? Kan Dimitri van den Bergh zijn magere jaar goedmaken op het WK? Kan Gabriel Clemens zijn stunt van vorig jaar herhalen. Enfin: grote namen genoeg dus, zonder uitgesproken favoriet. Alle ingrediënten voor een spectaculair WK.

Dan heb je ook nog de ongeplaatste spelers. Daar zit ERVARING als Ian White en Simon Whitlock tussen, maar als je naar namen kijkt die je als seed wilt vermijden dan kijk je eerder naar Ricardo Pietreczko, Jim Williams en Luke Littler. Ook eeuwige veldvulling als Steve Beaton, Mickey Mansell, Steve Lennon, Ritchie Edhouse, Marko Kantele en Prakash Jiwa zit er weer tussen. Opdoeken, weg die club. Devon Petersen, Diogo Portela en Paul Lim blijven ons gelukkig bespaard.

Maar, maar er doen toch ook NEDERLANDERS mee? Ja, natuurlijk. Een hele hoop zelfs. Michael van Gerwen hoort uiteraard bij de grootste favorieten. Daarachter is het even afwachten, daar Dirk van Duijvenbode en Danny Noppert niet bepaald in grootste vorm zijn. Heeft Raymond van Barneveld de ideale setup nu écht gevonden? Richard Veenstra is een gevaarlijke klant, als het draait. Dat geldt ook voor Christian Kist, die de afgelopen tijd een kleine renaissance heeft beleefd. Gian van Veen is echter de Nederlander die misschien wel het gevaarlijkst is buiten Michael van Gerwen, dit talent is de ongeplaatste speler die iedereen wil vermijden in de loting. Dan hebben we nog Kevin Doets, Jermaine Wattimena, Niels Zonneveld en Wessel Nijman, ja, wat moet je ermee? En Berry van Peer, altijd in voor een lolletje met het publiek. Alsof dat nog niet genoeg is hebben we met Jules van Dongen en Jeffrey de Graaf nog twee reserve-Nederlanders!

Bracket:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schedule of Play:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bingo:

TV:
Viaplay

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_211904728
hup humpries
pi_211904793
U MAD?
pi_211904853
Wasbak vullen. @de_boswachter
pi_211904939
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft iemand gisteravond een 10-darter gegooid? :?

Nodig voor de Nostra :)
Je blijft maar mooi wakker voortaan
pi_211904946
quote:
SPEEL JE SOMS HONKBAL
pi_211904951
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:00 schreef PSVCL het volgende:
hup humpries
Wie
pi_211905172
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:21 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Wie
Lukeinho
pi_211905180
twitter

quote:
Littler & Humphries: Finalists Unlikely Journeys

It is a photo which speaks a thousand words. Luke Littler and Luke Humphries, our unlikely pair of finalists, pictured in 2019 after playing off in a local competition. Littler, 12 at the time, is markedly younger and without the facial hair that dons his face now. His time might come, but surely not for a while.

And yet Humphries has also changed. Back then, his well-publicised issues with anxiety were still in the rear-view mirror, as ‘Cool Hand’ tried to rebuild his confidence and love for the game. He was already a World Championship quarter-finalist, but he had so far to go yet. The road that the two have travelled since cannot be underestimated.

And so emerges a final which is in so many ways a triumph against adversity and the odds, but also possesses the highest of stakes. Luke Littler has overcome all before him, but he is yet to face a player who could truly be regarded as a tournament favourite. Tonight, that changes.

But for Humphries, the proposition is equally as tough. He no doubt expected his world final debut, should it come off, to be one in which he faces the scrutiny and limelight of expectation. But instead his narrative, however equally as enticing, must play second fiddle.

Had Humphries not delivered one of the all-time great semi-final performances yesterday evening, his claim on a maiden World Championship would have looked much weaker. But instead the pair look aptly placed to go hammer and tongs for the Sid Waddell trophy. And whereas Littler has had an almost seamless route to this stage, Humphries has twice clawed back from the verge of defeat against both Ricardo Pietreczko and Joe Cullen. The battle-weary on the one hand, versus the unscarred on the other.

Luke Littler can perhaps look to the man he vanquished in the semi-finals, Rob Cross, as evidence that the fairytale need not stop yet. In 2018, when he went on an unlikely run to the world final also on debut, he produced the biggest giant-killing of them all over Phil Taylor.

Cross’s skill in that World Championship was to not allow his focus to escape or be affected by the rising press clamour and intrigue. Until he nailed the final double to deny Taylor a happy fairytale departure, it was all business. And however much a world final at 16-years-old is a cause for adulation, if Littler wants to win, he must do the same.

There is every reason to believe he will retain that focus, given how cool and calm he looked in despatching Rob Cross yesterday. But like most finals, it will be one defined by those glimmers of opportunity and chinks in the armour. They have earned their spots, but who will be the last man standing?

https://dartsworld50.com/(...)s-unlikely-journeys/
pi_211905181
Ik spring voor luuk
  woensdag 3 januari 2024 @ 16:44:35 #11
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211905221
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:40 schreef PSVCL het volgende:
Ik spring voor luuk
Wie is Luuk?
pi_211905230
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:20 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Je blijft maar mooi wakker voortaan
Vanavond nog, dan zit het er weer op *O*
pi_211905249
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vanavond nog, dan zit het er weer op *O*
Wat staat er dan op je agenda?
pi_211905267
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Wat staat er dan op je agenda?
Slapen, wat denk jij dan.
pi_211905272
quote:
6s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Slapen, wat denk jij dan.
En daarna airfryeren?
pi_211905293
pi_211905310
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Wie is Luuk?
Welke Luuk?
pi_211905325
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Maandag wacht alweer de beruchte Qualifying School. Week daarop denderen we verder met Bahrain Darts Masters genot. Eind januari Dutch Dart Masters. 1 februari trappen we af met Premier League.
wimderon in DRT / Dutch Open 2023 - Met Marcel Maijer

De Premier League wordt niet erkend.
pi_211905461
Kwissen!

Bij minder dan 10/10 mag u DRT verlaten.
pi_211905470
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
En daarna airfryeren?
:Y

En dan weer slapen :z
pi_211905481
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:05 schreef wimderon het volgende:
Kwissen!

Mooi, mag blijven :s)
pi_211905502
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 15:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
ja, maar de wereld bestaat langer dan het laatste WK he :s)
Ja maar kijkcijfers zijn de afgelopen jaren alleen maar aan het dalen, mensen kijken minder TV. Dus als we Engelse halve finale cijfers willen gaan vergelijken met Nederlandse kijkcijfers dan kijk ik toch echt naar de laatste grote toernooien voor een vergelijking.
  woensdag 3 januari 2024 @ 17:16:20 #24
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_211905540
quote:
Erg mooi

Eerste worp gelijk een hartverzwakking voor Pisschroaper en Zjak.
RED ONS HENNIEGOD
pi_211905571
quote:
9s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Erg mooi

Eerste worp gelijk een hartverzwakking voor Pisschroaper en Zjak.
Bart Nolles zou ook een hartverzakking krijgen. Iemand die concentratie en tijd nodig heeft voor een worp, dat zou niet mogen.
  woensdag 3 januari 2024 @ 17:23:02 #26
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_211905584
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Bart Nolles zou ook een hartverzakking krijgen. Iemand die concentratie en tijd nodig heeft voor een worp, dat zou niet mogen.
Alleen bij een vlaggetje uiteraard.
RED ONS HENNIEGOD
pi_211905612
Geniet deze avond nog even van de onbevangen 16 jarige. Hij moet toch vast ook druk gaan voelen komende jaren en minder gaan presteren.
pi_211905696
Vanavond laatste potje van het jaar kijken

en dan weer kijken over een maandje of 12 :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 17:42:43 #29
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_211905723
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:

Inderdaad, ik bind dit de dnife toernooi die ik kan kijken. De andere lukt het me zo moeilijk
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_211905813
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 16:54 schreef wimderon het volgende:

[..]
wimderon in DRT / Dutch Open 2023 - Met Marcel Maijer

De Premier League wordt niet erkend.
We weten morgen 17:00 wel welke jonge hertjes komend jaar verslonden gaan worden door de Premier League.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 januari 2024 @ 17:52:38 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211905817
quote:
Kwissen!

Big fish wordt niet meer zo vaak genoemd, Zjak is z'n hype een beetje verloren. Hij zit nu wel volle bak op de 'de rode pit!'-hypetrain.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 januari 2024 @ 17:53:39 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211905828
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:

Lekker alles tot aan de kwartfinales overslaan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 3 januari 2024 @ 17:56:08 #33
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_211905854
Ik haal nu kebab en een sinas
Makkelijk eerste
  woensdag 3 januari 2024 @ 17:56:46 #34
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211905862
quote:
Kwissen!

Werkt voor geen meter bij mij ivm cookies. Applaus.
  woensdag 3 januari 2024 @ 17:56:50 #35
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_211905863
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:42 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Inderdaad, ik bind dit de dnife toernooi die ik kan kijken. De andere lukt het me zo moeilijk
ik bind dit de dnife
Makkelijk eerste
  Redactie Sport woensdag 3 januari 2024 @ 17:57:13 #36
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_211905867
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:26 schreef Mansjester het volgende:
Geniet deze avond nog even van de onbevangen 16 jarige. Hij moet toch vast ook druk gaan voelen komende jaren en minder gaan presteren.
Daarom heb ik liever dat Humphries wint, Littler heeft nog tijd zat en ben bang dat ie misschien na het WK kapotgemaakt wordt (door de media, sponsoren, whatever)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_211905887
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:57 schreef DeLuna het volgende:

[..]
Daarom heb ik liever dat Humphries wint, Littler heeft nog tijd zat en ben bang dat ie misschien na het WK kapotgemaakt wordt (door de media, sponsoren, whatever)
Ik vrees dat het kwaad al geschied is en hij sowieso in de Premier League komt. Die jongen gaat zijn eerste professionele jaar in en zal dan maar twee dagen, of misschien één thuis zijn. Dat is op zo'n leeftijd ongehoord.
pi_211905889
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:57 schreef DeLuna het volgende:

[..]
Nou ik heb persoonlijk niks met Littler dus bang ben ik daar niet voor. That said, zal toch wel gebeuren, of ie de finale nou wint of niet.
pi_211905949
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ja maar kijkcijfers zijn de afgelopen jaren alleen maar aan het dalen, mensen kijken minder TV. Dus als we Engelse halve finale cijfers willen gaan vergelijken met Nederlandse kijkcijfers dan kijk ik toch echt naar de laatste grote toernooien voor een vergelijking.
Dat is wel selectief shoppen met een toernooi dat 's nachts/'s ochtends plaatsvond. In 2014, 2010, 2006 en 2002 was het steeds bijna het dubbele. Het aantal tv-kijkers neemt dan weliswaar af, maar niet met 50% in die periode.

Hetzelfde geldt voor het WK voetbal dat in een volgens de SKO (nu NMO) minder aantrekkelijke periode plaatsvond dan normaal wat vergelijken met eerdere toernooien vrij zinloos maakt.
pi_211905990
quote:
Vriendin van dartsfenomeen Luke Littler onder vuur voor leeftijdsverschil, mama is woest: “Zijn geld en roem boeien haar niet!”

Luke Littler zet de dartswereld in vuur en vlam. Op amper 16-jarige leeftijd staat ‘The Nuke’ in de finale van het WK. Aan zijn zijde staat Eloise Milburn, ook actief in het darten én vijf jaar ouder. Het leverde de Britse plots de nodige kritiek op, tot frustratie van mama Amanda.

Je kon er nauwelijks naast kijken de voorbije weken. De entourage van Littler kwam veelvuldig in beeld tijdens zijn exploten in het Londense Alexandra Palace. Na elke overwinning kreeg vriendin Eloise telkens een dikke kus en een innige knuffel. Het leverde telkens mooie beelden op.

Maar Eloise Milburn staat plots in het oog van de storm. Het feit dat ze als 21-jarige een relatie heeft met een 16-jarige stuit sommigen blijkbaar tegen de borst. Ze wordt ook verweten een ‘gold digger’ te zijn omdat ze zou willen profiteren van het succes van Littler. Haar profielen op sociale media werden dan ook overstelpt met haatberichten. Gevolg: weg Instagram-pagina.

Haar mama Amanda is niet opgezet met de stroom aan kritiek. “Er zijn online veel verschrikkelijke dingen gezegd over mijn dochter”, klinkt het bij The Daily Mail. “Mijn man Phil en ik zijn daar heel boos over. Eloise is van allerlei dingen beschuldigd, onder andere dat ze alleen maar bij Luke is voor zijn geld en de roem. Dat zijn alleen maar leugens en is walgelijk. Ze is niet om die redenen bij hem. Zijn geld en roem boeien haar niet, ze is samen met hem omdat ze hem leuk vindt. Zo simpel is het.”

“Het doet echt pijn wanneer we deze reacties lezen, veelal van zogenaamde dartfans. Mijn dochter is geen van de dingen die deze gemene mensen verzinnen. Ze is een lief jong meisje dat een nieuwe relatie heeft en mensen moeten hen de kans geven om verder te gaan”, aldus nog Amanda Milburn.

Prille liefde

Boodschap begrepen. Eloise Milburn leerde Littler overigens enkele weken geleden kennen via het populaire videospel EA Sports FC, wat beiden spelen op hun Xbox samen met vrienden. Ze delen dan ook een passie voor voetbal. Hij is fan van Manchester United, zij van Crystal Palace. Milburn is schoonheidsconsulente en speelt darts in haar vrije tijd. Ze was ook regelmatig aanwezig op de Development Tour (de opstapklasse voor darters tot 24 jaar). In dat circuit was ‘The Nuke’ het voorbije jaar actief. Met succes, want Littler won vijf manches en eindigde als tweede na het Nederlandse talent Gian van Veen.

Milburn kwam er ook de gebroeders Viani en Xanti Van den Bergh tegen. “We hebben haar een paar keer gezien en best wel wat afgelachen”, aldus Xanti, die vooral naar zijn oudere broer verwijst. “Klopt, al is ‘kennen’ een groot woord. Ik heb er een paar keer mee gesproken en zo. Het is belachelijk wat ze nu zeggen over haar. Zoals ik ze ken, is ze wel een leuke, lieve, sociale en aangename dame.”

De liefde van de twee is groot, want Luke en Eloise leven aan verschillende kanten van het land. Littler is afkomstig uit Warrington, vlakbij Manchester, terwijl Milburn in Surrey nabij Londen woont. Met de auto ben je al snel bijna vier uur kwijt. Geen wonder dus dat Littler zijn mogelijk toekomstige schoonouders nog niet ontmoet heeft.

“Eloise heeft duidelijk gemaakt dat ze niet wil dat we al mee naar het WK gaan”, klinkt het. “Omdat ze denkt dat de relatie tussen haar en Luke nog in een te vroeg stadium zit. Ze hebben dan ook een groeiende relatie, die nog niet erg serieus. Dat kan natuurlijk nog komen. Ik heb haar om kaartjes gevraagd omdat Phil en ik Luke graag in actie wilden zien, maar Eloise zei: ‘Mama, alsjeblieft, ik wil niet dat je hem al ontmoet, het is te vroeg.’ Ik ben nog nooit naar het WK geweest en je zou denken dat ik een kaartje zou kunnen bemachtigen nu mijn dochter een relatie heeft met Luke, maar dat is helaas niet het geval.”

Volgens verschillende Britse media moest Milburn - die relatief mooi zou kunnen zingen en fan is van Adele - recent nog onder het mes om een tumor in haar been te verwijderen. Het is dus al wat geweest voor de twee tortelduifjes. Ze hebben sowieso al een vakantie gepland na het WK.

“Ze zullen wat privacy nodig hebben als dit allemaal voorbij is”, stelt Amanda Milburn. “Maar bovenal wil ik dat mensen stoppen met het zeggen van vreselijke dingen, zodat ze verder kunnen gaan met hun relatie.”
  woensdag 3 januari 2024 @ 18:11:28 #41
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_211906023
de gebroeders Viani en Xanti Van den Bergh

:') Belged
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_211906036
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:11 schreef Szura het volgende:

Dat je Dimitri heet en dan de minst erge kampernaam van de familie hebt _O_
pi_211906042
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:08 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wat geef je haar voor score op de schaal van plamuur / Antwannette?
Jack does it in real time...
pi_211906082
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:11 schreef Szura het volgende:

dit suggereert dat er aan een heel alfabet gewerkt wordt :{
pi_211906116
quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:12 schreef DeeBee het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Wat geef je haar voor score op de schaal van plamuur / Antwannette?
Op de schaal van verhullende filters in ieder geval erg hoog.
  woensdag 3 januari 2024 @ 18:20:36 #46
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_211906120

Dimitri, Viani, Xanti en Beli

TOKKIED
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_211906137
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:12 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Dat je Dimitri heet en dan de minst erge kampernaam van de familie hebt _O_
Er is ook nog een Beli!
  Moderator woensdag 3 januari 2024 @ 18:23:45 #48
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_211906181
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
ik bind dit de dnife
Jezus wat heb ik daar getypt?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_211906185
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 18:21 schreef wimderon het volgende:

[..]
Er is ook nog een Beli!
Verwekt na een fles Baileys zeker
pi_211906187
quote:
RECTIFICATIE: BERICHTGEVING OVER QUOTES VAN DIMITRI VAN DEN BERGH OVER MICHAEL VAN GERWEN IS VOLLEDIG ONJUIST

Woensdagochtend hadden wij een artikel geplaatst waarin te lezen was dat Dimitri van den Bergh bepaalde dingen over Michael van Gerwen had gezegd tijdens zijn optreden als commentator bij VTM 2. Deze berichtgeving was volledig onjuist.

De redactie heeft besloten dit artikel te verwijderen, omdat het is verschenen op basis van onjuiste informatie. Via deze weg maakt Dartsnieuws ook excuses aan Van den Bergh voor de publicatie van het onjuiste artikel.
Fakenewsed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')