SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo:
TV:
Viaplay![]()
quote:Op zondag 31 december 2023 00:30 schreef AllesKaputt het volgende:
Hier komt een masterclass choken aan
Beetje mededogen Stijnquote:Op zondag 31 december 2023 00:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De vuile calimero klootzak darter Cullen heeft weer gefaald JAJAJAJAJJAAJAJ JAAÄAAAAAAAAAA
Rare reactie. You ok?quote:Op zondag 31 december 2023 00:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De vuile calimero klootzak darter Cullen heeft weer gefaald JAJAJAJAJJAAJAJ JAAÄAAAAAAAAAA
Die kerkganger gaat maar poep scheppen.quote:Op zondag 31 december 2023 00:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal wel morgen met een schijtlollige reactie zijn falen komen dulden. WIJ weten beter.
Misschien is hij dat nu wel al aan het doen (lol)quote:Op zondag 31 december 2023 00:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die kerkganger gaat maar poep scheppen.
De sympathieke Cullen hatenquote:Op zondag 31 december 2023 00:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, mijn haat jegens Joe Cullen kent geen grenzen.
Ik schrik hiervanquote:Op zondag 31 december 2023 00:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Marc Dutroux dan?quote:Op zondag 31 december 2023 00:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus nog nooit van gehoord. Tot begin dit WK.
Boooohhhhhkworstenquote:Op zondag 31 december 2023 00:50 schreef de_boswachter het volgende:
Trusten maten. Behalve @:dr_flash die droomt al een uur of twee over bokworsten
sowquote:Op zondag 31 december 2023 00:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, mijn haat jegens Joe Cullen kent geen grenzen.
Cullen is een choker als het erom gaat. En die haalt alleen het beste uit zichzelf als hij gooit tegen darters die terecht beter dan hem worden ingeschat.quote:
Wordt wel n dilemma voor de pdc. Durf te wedden dat die humphries chisnall gewoon in de middag gaan programmeren en de 2 minst spannende in de avondquote:
duidelijkquote:Op zondag 31 december 2023 00:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Cross, Littler, vGerwen, Humphries.
Welterusten
Wat gek, een sportman die zichzelf naar een hoger niveau tilt tegen een op papier betere tegenstanderquote:Op zondag 31 december 2023 00:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Cullen is een choker als het erom gaat. En die haalt alleen het beste uit zichzelf als hij gooit tegen darters die terecht beter dan hem worden ingeschat.
Het is een calimerodarter pur sang.
Lastig inderdaad. De twee potten met nul komma nul uitstraling zijn in principe wel het spannendst, maar ja.quote:Op zondag 31 december 2023 00:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wordt wel n dilemma voor de pdc. Durf te wedden dat die humphries chisnall gewoon in de middag gaan programmeren en de 2 minst spannende in de avond
Na 88 wedstrijdenquote:
quote:2023
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
695 - Kim Huybrechts 1-6 Dimitri van den Bergh
706 - Gabriel Clemens 5-6 Alan Soutar
723 - Michael Smith 10-7 Joe Cullen
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
738 - Rob Cross 7-8 Chris Dobey
747 - Michael van Gerwen 3-6 Dirk van Duijvenbode
758 - Luke Humphries 4-7 Stephen Bunting
2024
Saturday December 30
3x Fourth Round
688 - Scott Williams 6-7 Damon Heta
698 - Daryl Gurney 1-9 Dave Chisnall
704 - Rob Cross 4-2 Jonny Clayton
Evening Session (1930 GMT)
3x Fourth Round
712 - Brendan Dolan 3-5 Gary Anderson
727 - Raymond van Barneveld 6-9 Luke Littler
751 - Luke Humphries 12-12 Joe Cullen
Als je naar het trackrecord van Cullen op het WK kijkt, kun je alleen maar stellen dat hij het altijd af laat weten als er op zijn intrinsieke kwaliteiten een beroep wordt gedaan. Iemand die al zo lang rond de top-16 hangt en nooit doorstoot tot de kwartfinale van het WK, kun je met geen mogelijkheid serieus nemen. Cullen is een nul en zal dat altijd blijven zolang hij niet tot de finale van een ranked major doorstoot.quote:Op zondag 31 december 2023 00:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat gek, een sportman die zichzelf naar een hoger niveau tilt tegen een op papier betere tegenstander.
Op papier zou je zeggen dat alleen de eerste wedstrijd spannend gaat worden.quote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef WAvanBuren het volgende:
1 jan.
Middag:
Cross - Dobbie
Humfries - Chizzy
Avond:
Littler - Dolan
v. Gerwen - Williams
Zal het wel zijn zeker?
Ik denk middag Dolan en Cross, avond Humphries en MVG.quote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef WAvanBuren het volgende:
1 jan.
Middag:
Cross - Dobbie
Humfries - Chizzy
Avond:
Littler - Dolan
v. Gerwen - Williams
Zal het wel zijn zeker?
quote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef Szura het volgende:
Ik vind dat ze MvG in de middag moeten zetten om hem te irriteren
Ja, en zou ook terecht zijn. De middagsessie is veel interessanter dan de avondsessie...quote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef Szura het volgende:
Nee joh, Dolan in de halve finale. Dat kan toch helemaal nietquote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk middag Dolan en Cross, avond Humphries en MVG.
Ze gaan echt Littler niet in de middag zetten.quote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk middag Dolan en Cross, avond Humphries en MVG.
Cross vs Humfriesquote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef WAvanBuren het volgende:
1 jan.
Middag:
Cross - Dobbie
Humfries - Chizzy
Avond:
Littler - Dolan
v. Gerwen - Williams
Zal het wel zijn zeker?
Het is voor de schemamakers een ongekend dilemma.quote:Op zondag 31 december 2023 01:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze gaan echt Littler niet in de middag zetten.
Nee, denk het ook niet. Maar wel lastig, omdat Dolan natuurlijk wel in de middag moet. Boh, dat is een lastige keuze voor die gastenquote:Op zondag 31 december 2023 01:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze gaan echt Littler niet in de middag zetten.
Lijkt bijna al logisch.quote:Op zondag 31 december 2023 01:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
MVG-Littler in de finale. Dat zie ik wel gebeuren.
Ja, al is een Cross of Dobey nog wel een tricky potje natuurlijk. Bij Littler moeten we natuurlijk nog zien of hij dit geweldig niveau elke wedstrijd weer opnieuw kan behalen, of iig in de buurt komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
Een schitterend gezicht. Het was weer zo'n dag aan het worden.quote:Op zondag 31 december 2023 00:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een jankende Cullen, wat mooi. @:wimderon @:mani89
Dit was wel de beste Humphries tot nu toe op het WK. Die topstops en 86 in de laatste zet getuigen van stalen ballen. Voorts denk ik niet dat ik de tijd en hersenen heb om hier voor de aftrap van de kwartfinale chocola van te maken.quote:Op zondag 31 december 2023 02:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een schitterend gezicht. Het was weer zo'n dag aan het worden.
Loek gaat wel beter moeten speren tegen Deef, anders gooit die hem er voor de zoveelste keer af.
Het is niet consistent genoeg. Teveel beurten zonder triples en teveel series gemiste dubbels. Dat wordt een keer afgestraft.quote:Op zondag 31 december 2023 02:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit was wel de beste Humphries tot nu toe op het WK. Die topstops en 86 in de laatste zet getuigen van stalen ballen. Voorts denk ik niet dat ik de tijd en hersenen heb om hier voor de aftrap van de kwartfinale chocola van te maken.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik kijk die interviews morgen wel terug, als ik ze kan vinden![]()
nu te beddeDie laatste pot zal me jeuken.
Ik weet niet of ik de tijd heb om te onderzoeken hoe Chisnall omgaat met wedstrijden waar hij niet de favoriet is, maar gevoelsmatig zou je natuurlijk zeggen dat dit soort wedstrijden in Domme Deef zijn straatje liggen.quote:Op zondag 31 december 2023 02:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is niet consistent genoeg. Teveel beurten zonder triples en teveel series gemiste dubbels. Dat wordt een keer afgestraft.
Maar als Humphries opnieuw doorgroeit tegen Chisnall qua niveau, ben ik hoopvol gestemd. Want ik vind dat er iets mis is met Van Gerwen's spel, en iemand die dat bloot kan leggen heeft ruim voldoende kans tegen hem. 'Iemand die dat bloot kan leggen' uit een ander segment uiteraard.quote:Op zondag 31 december 2023 02:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is niet consistent genoeg. Teveel beurten zonder triples en teveel series gemiste dubbels. Dat wordt een keer afgestraft.
Ik denk dat Humphries met enige regelmaat badend in het zweet wakker wordt van Dave.quote:Op zondag 31 december 2023 02:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar als Humphries opnieuw doorgroeit tegen Chisnall qua niveau, ben ik hoopvol gestemd. Want ik vind dat er iets mis is met Van Gerwen's spel, en iemand die dat bloot kan leggen heeft ruim voldoende kans tegen hem. 'Iemand die dat bloot kan leggen' uit een ander segment uiteraard.
Maar dat betekent ook dat de nutteloze Nathan Rafferty dan via de Development Tour een kaart verdient. Misschien dat het er in 2024 dan een keer uitkomt. Want hij doet het op die tour *toch* beter dan Bialecki, Slevin die wij allemaal waarschijnlijk serieuzer nemen dan Rafferty.quote:Op zondag 31 december 2023 02:28 schreef wimderon het volgende:
Dat gezegd hebbende verliest Lennon zijn toerkaart als Littler van Dolan wint [ afbeelding ]
Heerlijk geslapen, dank je welquote:
Helaasquote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef Szura het volgende:
Hier.quote:Op zaterdag 30 december 2023 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
alsof ik @:lonaa hoor praten
waar is die eigenlijk
Wespquote:Op zondag 31 december 2023 11:03 schreef Breekfast het volgende:
Had Barney weer last van jeuk aan zijn voet?
NOS, wie kijkt dat nog?quote:Op zondag 31 december 2023 11:00 schreef Slobeend het volgende:
Dit is toch ongelofelijk. 16-jarig godstalent heeft net gewonnen, de NOS wil van hem weten hoe hij tegen de prestaties van Barney dit toernooi aankijkt
Ben benieuwd of hij gestopt wordt door Rob Cross, die had ooit eens 107 gemiddeld in de finale tegen Phil Taylor.quote:
Het schijnt dat Cross eerst tegen de beste speler van elke ronde moet.quote:Op zondag 31 december 2023 12:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij gestopt wordt door Rob Cross, die had ooit eens 107 gemiddeld in de finale tegen Phil Taylor.
Laat me raden.quote:Op zondag 31 december 2023 11:00 schreef Slobeend het volgende:
Dit is toch ongelofelijk. 16-jarig godstalent heeft net gewonnen, de NOS wil van hem weten hoe hij tegen de prestaties van Barney dit toernooi aankijkt
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:21 schreef Kopiko het volgende:
Gies: Wie gaat deze gast stoppen?
RVB: Nou, dat interesseert me eigenlijk geen reet!
Erg fijn dat de altijd een toernooi verneukende Cullen heeft verloren. Die 85 gemiddeld in de volgende ronde blijft ons mooi bespaard en we gaan enorm genieten van de affiches met Luke Humphries in de hoofdrol de komende rondes.quote:Op zondag 31 december 2023 00:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een jankende Cullen, wat mooi. @:wimderon @:mani89
doe niet zo raar Yannickquote:Op zondag 31 december 2023 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Erg fijn dat de altijd een toernooi verneukende Cullen heeft verloren. Die 85 gemiddeld in de volgende ronde blijft ons mooi bespaard en we gaan enorm genieten van de affiches met Luke Humphries in de hoofdrol de komende rondes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk Bezsen verslagen zit die vervelende Szura me weer dwars #boehoe #altijdtegenmij #brienenoord #Jullienogeenoliebolletje?quote:Op zondag 31 december 2023 12:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "2024 PDC World Darts Championship #1" van 15-12-2023 t/m 31-12-2023
nr / aantal posts / gebruiker
01 1541 Szura
02 1343 Dr_Flash
03 1250 Bezsen
Prima volgorde, zin inquote:Op zondag 31 december 2023 01:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Monday January 1
2x Quarter-Finals
Chris Dobey v Rob Cross
Luke Littler v Brendan Dolan
Evening Session (1900 GMT)
2x Quarter-Finals
Michael van Gerwen v Scott Williams
Luke Humphries v Dave Chisnall
Ik zei het gisteren al die Littler gebruikt het hele bord terwijl anderen maar fixeren op die 180quote:Op zondag 31 december 2023 10:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Luke Littler 105,01
Michael Smith 102,47
Chris Dobey 102,43
Michael van Gerwen 99,8
Raymond van Barneveld 99,61
Luke Humphries 99,23
Dave Chisnall 98,98
Joe Cullen 98,66
Rob Cross 98,41
Stephen Bunting 94,84
Brendan Dolan 94,01
Gary Anderson 93,38
Scott Williams 92,96
Damon Heta 92,5
Daryl Gurney 91,03
Jonny Clayton 90,89
Ja dat was gisteren ook al onzin, en nu nog steedsquote:Op zondag 31 december 2023 13:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren al die Littler gebruikt het hele bord terwijl anderen maar fixeren op die 180
Het is een totaal darter
Hij maakt zijn berekeningen anders dan de gemiddelde darter
Komt omdat jij darts ziet als een pijltje gooi sport terwijl ik en littler het zien als een reken sportquote:Op zondag 31 december 2023 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat was gisteren ook al onzin, en nu nog steeds
Het dartsjaar eindigen met een Cullen in tranen. Ik ben Humphries voor eeuwig dankbaar. Hang it in the Louvre.quote:Op zondag 31 december 2023 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Erg fijn dat de altijd een toernooi verneukende Cullen heeft verloren. Die 85 gemiddeld in de volgende ronde blijft ons mooi bespaard en we gaan enorm genieten van de affiches met Luke Humphries in de hoofdrol de komende rondes.
Dagjesvolk komt even uitleggen hoe het zitquote:Op zondag 31 december 2023 13:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Komt omdat jij darts ziet als een pijltje gooi sport terwijl ik en littler het zien als een reken sport
Wij hebben een wetenschappelijke benadering om tot een bovengemiddeld getal te komen
Maar dit gaat boven de pet van postbodes en volk zoals jij
Mooi ditquote:Op zondag 31 december 2023 13:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Komt omdat jij darts ziet als een pijltje gooi sport terwijl ik en littler het zien als een reken sport
Wij hebben een wetenschappelijke benadering om tot een bovengemiddeld getal te komen
Maar dit gaat boven de pet van postbodes en volk zoals jij
Dagjesvolk😎quote:Op zondag 31 december 2023 13:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dagjesvolk komt even uitleggen hoe het zit
Wasbak vullenquote:Op zondag 31 december 2023 13:06 schreef Zipportal het volgende:
Straks koffie MET een puddingbroodje. @:wereldgozer
Als je darts iets langer zou volgen zou je weten dat Van Gerwen heel vaak switcht naar de T19 en ondanks z'n hoge tempo hem altijd goed weg zetquote:Op zondag 31 december 2023 13:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dagjesvolk😎
Littler gaat een gemiddelde halen van 110 puur op rekenwerk
Hert heeft ook helemaal niets alleen met die trebbles te maken als je gisteren goed gekeken hebquote:Op zondag 31 december 2023 13:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als je darts iets langer zou volgen zou je weten dat Van Gerwen heel vaak switcht naar de T19 en ondanks z'n hoge tempo hem altijd goed weg zet
Nog een voorbeeld is Berry van Peer die in een interview uitlegde dat hij vaak voor de T17 gaat om uiteindelijk niet op 162/163 of vergelijkbaar uit te komen
Cross is nog een voorbeeld die heel vaak de T18 gebruikt, Razma switcht vaak naar de T19, en zo heb je er nog wel een paar
Het valt mij op dat bepaalde spelers op 350 proberen weg te zetten. Smith is ook een speler die bij zijn eerste beurt vaak naar T17 gaat met de laatste pijl.quote:Op zondag 31 december 2023 13:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als je darts iets langer zou volgen zou je weten dat Van Gerwen heel vaak switcht naar de T19 en ondanks z'n hoge tempo hem altijd goed weg zet
Nog een voorbeeld is Berry van Peer die in een interview uitlegde dat hij vaak voor de T17 gaat om uiteindelijk niet op 162/163 of vergelijkbaar uit te komen
Cross is nog een voorbeeld die heel vaak de T18 gebruikt, Razma switcht vaak naar de T19, en zo heb je er nog wel een paar
quote:Op zondag 31 december 2023 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat was gisteren ook al onzin, en nu nog steeds
quote:Op zondag 31 december 2023 13:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dagjesvolk komt even uitleggen hoe het zit
Koos Stompé wisselt vaak naar de triple 1.quote:Op zondag 31 december 2023 13:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2023 13:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij had gisteren ver boven de 105 uit kunnen komen maar ik had echt het idee dat hij barney niet met 4-0 wilde slopen
Net als Lex Immers en Larry Butlerquote:Op zondag 31 december 2023 14:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Koos Stompé wisselt vaak naar de triple 1.
dat snap ikquote:Op zondag 31 december 2023 14:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]geen idee wat dit met de rest van je betoog te maken heeft dus ik stop met reageren op je overduidelijke bait posts
quote:Op zondag 31 december 2023 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik wens @:Ikweethetookniet een fijn 2024 toe.
Eens. En @IkGeefEnkelLikes ook.quote:Op zondag 31 december 2023 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik wens @:Ikweethetookniet een fijn 2024 toe.
HARVARDED.quote:Op zondag 31 december 2023 14:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Laten we eerlijk zijn de meeste postbodes werken niet volgens bovenstaande modellen.....
Via Twitch.quote:Op zondag 31 december 2023 19:45 schreef Arcee het volgende:
Dit is nergens anders van via Viaplay te kijken zeker, hè?
quote:Op zondag 31 december 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wens alvast al mijn DRT Vrienden een geweldig 2024 toe
@:wimderon @:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @Neef_Wuppie (hopelijk trap je in een cobra mislukte dwaas @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:Slobeend @:De_Kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:Wertha @:onlogisch @:Pisces29 @:Dr_Flash @:Bezsen @:AllesKaputt @:Janneke141 @:wavanburen
Jij ook. Gelukkig kunnen we vanmiddag de draad alweer oppakken!quote:Op zondag 31 december 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:wimderon @:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @Neef_Wuppie (hopelijk trap je in een cobra mislukte dwaas @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:Slobeend @:De_Kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:Wertha @:onlogisch @:Pisces29 @:Dr_Flash @:Bezsen @:AllesKaputt @:Janneke141 @:wavanburen
Jij ook makker!quote:Op zondag 31 december 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Insgelijksquote:Op zondag 31 december 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goede voornemens, altijd goed!quote:Op maandag 1 januari 2024 10:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net als Littler overweeg ik vandaag een kebab
quote:Op zondag 31 december 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heel realistisch inderdaad.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Gerwen is nu ook 10 keer beter dan op zijn 16e
Als die littler op de leeftijd van Van Gerwen 10 keer beter zal zijn dan gooit hij 5 9 darts legs in 1 wedstrijd straks
https://twitter.com/DartsOrakel/status/1741761963242164667quote:📊 Quarter-finalists' percentage of darts at Treble 20 hit from those attempted in this year's World Championship -
◼️⬜️ Dobey 48.9%
🟩 van Gerwen 45.0%
🚀 Littler 44.6%
⚡️ Cross 41.9%
🟨 Chisnall 40.4%
❄️ Humphries 38.9%
🍀 Dolan 35.5%
Vtmgo.be accountje aanmaken en “live” tv kijken op zender vtm2.quote:Op zondag 31 december 2023 19:45 schreef Arcee het volgende:
Dit is nergens anders van via Viaplay te kijken zeker, hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |