Nee joh, Dolan in de halve finale. Dat kan toch helemaal nietquote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk middag Dolan en Cross, avond Humphries en MVG.
Ze gaan echt Littler niet in de middag zetten.quote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk middag Dolan en Cross, avond Humphries en MVG.
Cross vs Humfriesquote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef WAvanBuren het volgende:
1 jan.
Middag:
Cross - Dobbie
Humfries - Chizzy
Avond:
Littler - Dolan
v. Gerwen - Williams
Zal het wel zijn zeker?
Het is voor de schemamakers een ongekend dilemma.quote:Op zondag 31 december 2023 01:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze gaan echt Littler niet in de middag zetten.
Geen idee over welk toernooi jij het hebt. Maar dat gaat dit WK in ieder geval niet gebeuren.quote:
Nee, denk het ook niet. Maar wel lastig, omdat Dolan natuurlijk wel in de middag moet. Boh, dat is een lastige keuze voor die gastenquote:Op zondag 31 december 2023 01:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze gaan echt Littler niet in de middag zetten.
Lijkt bijna al logisch.quote:Op zondag 31 december 2023 01:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
MVG-Littler in de finale. Dat zie ik wel gebeuren.
Ja, al is een Cross of Dobey nog wel een tricky potje natuurlijk. Bij Littler moeten we natuurlijk nog zien of hij dit geweldig niveau elke wedstrijd weer opnieuw kan behalen, of iig in de buurt komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
Een schitterend gezicht. Het was weer zo'n dag aan het worden.quote:Op zondag 31 december 2023 00:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een jankende Cullen, wat mooi. @:wimderon @:mani89
Dit was wel de beste Humphries tot nu toe op het WK. Die topstops en 86 in de laatste zet getuigen van stalen ballen. Voorts denk ik niet dat ik de tijd en hersenen heb om hier voor de aftrap van de kwartfinale chocola van te maken.quote:Op zondag 31 december 2023 02:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een schitterend gezicht. Het was weer zo'n dag aan het worden.
Loek gaat wel beter moeten speren tegen Deef, anders gooit die hem er voor de zoveelste keer af.
Het is niet consistent genoeg. Teveel beurten zonder triples en teveel series gemiste dubbels. Dat wordt een keer afgestraft.quote:Op zondag 31 december 2023 02:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit was wel de beste Humphries tot nu toe op het WK. Die topstops en 86 in de laatste zet getuigen van stalen ballen. Voorts denk ik niet dat ik de tijd en hersenen heb om hier voor de aftrap van de kwartfinale chocola van te maken.
quote:Op zaterdag 30 december 2023 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik kijk die interviews morgen wel terug, als ik ze kan vinden![]()
nu te beddeDie laatste pot zal me jeuken.
Ik weet niet of ik de tijd heb om te onderzoeken hoe Chisnall omgaat met wedstrijden waar hij niet de favoriet is, maar gevoelsmatig zou je natuurlijk zeggen dat dit soort wedstrijden in Domme Deef zijn straatje liggen.quote:Op zondag 31 december 2023 02:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is niet consistent genoeg. Teveel beurten zonder triples en teveel series gemiste dubbels. Dat wordt een keer afgestraft.
Maar als Humphries opnieuw doorgroeit tegen Chisnall qua niveau, ben ik hoopvol gestemd. Want ik vind dat er iets mis is met Van Gerwen's spel, en iemand die dat bloot kan leggen heeft ruim voldoende kans tegen hem. 'Iemand die dat bloot kan leggen' uit een ander segment uiteraard.quote:Op zondag 31 december 2023 02:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is niet consistent genoeg. Teveel beurten zonder triples en teveel series gemiste dubbels. Dat wordt een keer afgestraft.
Ik denk dat Humphries met enige regelmaat badend in het zweet wakker wordt van Dave.quote:Op zondag 31 december 2023 02:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar als Humphries opnieuw doorgroeit tegen Chisnall qua niveau, ben ik hoopvol gestemd. Want ik vind dat er iets mis is met Van Gerwen's spel, en iemand die dat bloot kan leggen heeft ruim voldoende kans tegen hem. 'Iemand die dat bloot kan leggen' uit een ander segment uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |