Na 88 wedstrijdenquote:
quote:2023
Friday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
695 - Kim Huybrechts 1-6 Dimitri van den Bergh
706 - Gabriel Clemens 5-6 Alan Soutar
723 - Michael Smith 10-7 Joe Cullen
Evening Session (1900 GMT)
3x Fourth Round
738 - Rob Cross 7-8 Chris Dobey
747 - Michael van Gerwen 3-6 Dirk van Duijvenbode
758 - Luke Humphries 4-7 Stephen Bunting
2024
Saturday December 30
Afternoon Session (1230 GMT)
3x Fourth Round
688 - Scott Williams 6-7 Damon Heta
698 - Daryl Gurney 1-9 Dave Chisnall
704 - Rob Cross 4-2 Jonny Clayton
Evening Session (1930 GMT)
3x Fourth Round
712 - Brendan Dolan 3-5 Gary Anderson
727 - Raymond van Barneveld 6-9 Luke Littler
751 - Luke Humphries 12-12 Joe Cullen
Als je naar het trackrecord van Cullen op het WK kijkt, kun je alleen maar stellen dat hij het altijd af laat weten als er op zijn intrinsieke kwaliteiten een beroep wordt gedaan. Iemand die al zo lang rond de top-16 hangt en nooit doorstoot tot de kwartfinale van het WK, kun je met geen mogelijkheid serieus nemen. Cullen is een nul en zal dat altijd blijven zolang hij niet tot de finale van een ranked major doorstoot.quote:Op zondag 31 december 2023 00:53 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat gek, een sportman die zichzelf naar een hoger niveau tilt tegen een op papier betere tegenstander.
Op papier zou je zeggen dat alleen de eerste wedstrijd spannend gaat worden.quote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef WAvanBuren het volgende:
1 jan.
Middag:
Cross - Dobbie
Humfries - Chizzy
Avond:
Littler - Dolan
v. Gerwen - Williams
Zal het wel zijn zeker?
Ik denk middag Dolan en Cross, avond Humphries en MVG.quote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef WAvanBuren het volgende:
1 jan.
Middag:
Cross - Dobbie
Humfries - Chizzy
Avond:
Littler - Dolan
v. Gerwen - Williams
Zal het wel zijn zeker?
quote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef Szura het volgende:
Ik vind dat ze MvG in de middag moeten zetten om hem te irriteren
Ja, en zou ook terecht zijn. De middagsessie is veel interessanter dan de avondsessie...quote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef Szura het volgende:
Ik vind dat ze MvG in de middag moeten zetten om hem te irriteren
Nee joh, Dolan in de halve finale. Dat kan toch helemaal nietquote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk middag Dolan en Cross, avond Humphries en MVG.
Ze gaan echt Littler niet in de middag zetten.quote:Op zondag 31 december 2023 01:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk middag Dolan en Cross, avond Humphries en MVG.
Cross vs Humfriesquote:Op zondag 31 december 2023 00:57 schreef WAvanBuren het volgende:
1 jan.
Middag:
Cross - Dobbie
Humfries - Chizzy
Avond:
Littler - Dolan
v. Gerwen - Williams
Zal het wel zijn zeker?
Het is voor de schemamakers een ongekend dilemma.quote:Op zondag 31 december 2023 01:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze gaan echt Littler niet in de middag zetten.
Geen idee over welk toernooi jij het hebt. Maar dat gaat dit WK in ieder geval niet gebeuren.quote:
Nee, denk het ook niet. Maar wel lastig, omdat Dolan natuurlijk wel in de middag moet. Boh, dat is een lastige keuze voor die gastenquote:Op zondag 31 december 2023 01:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ze gaan echt Littler niet in de middag zetten.
Lijkt bijna al logisch.quote:Op zondag 31 december 2023 01:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
MVG-Littler in de finale. Dat zie ik wel gebeuren.
Ja, al is een Cross of Dobey nog wel een tricky potje natuurlijk. Bij Littler moeten we natuurlijk nog zien of hij dit geweldig niveau elke wedstrijd weer opnieuw kan behalen, of iig in de buurt komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |