Ja dat was gisteren ook al onzin, en nu nog steedsquote:Op zondag 31 december 2023 13:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren al die Littler gebruikt het hele bord terwijl anderen maar fixeren op die 180
Het is een totaal darter
Hij maakt zijn berekeningen anders dan de gemiddelde darter
Komt omdat jij darts ziet als een pijltje gooi sport terwijl ik en littler het zien als een reken sportquote:Op zondag 31 december 2023 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat was gisteren ook al onzin, en nu nog steeds
Het dartsjaar eindigen met een Cullen in tranen. Ik ben Humphries voor eeuwig dankbaar. Hang it in the Louvre.quote:Op zondag 31 december 2023 12:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Erg fijn dat de altijd een toernooi verneukende Cullen heeft verloren. Die 85 gemiddeld in de volgende ronde blijft ons mooi bespaard en we gaan enorm genieten van de affiches met Luke Humphries in de hoofdrol de komende rondes.
Dagjesvolk komt even uitleggen hoe het zitquote:Op zondag 31 december 2023 13:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Komt omdat jij darts ziet als een pijltje gooi sport terwijl ik en littler het zien als een reken sport
Wij hebben een wetenschappelijke benadering om tot een bovengemiddeld getal te komen
Maar dit gaat boven de pet van postbodes en volk zoals jij
Mooi ditquote:Op zondag 31 december 2023 13:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Komt omdat jij darts ziet als een pijltje gooi sport terwijl ik en littler het zien als een reken sport
Wij hebben een wetenschappelijke benadering om tot een bovengemiddeld getal te komen
Maar dit gaat boven de pet van postbodes en volk zoals jij
Dagjesvolk😎quote:Op zondag 31 december 2023 13:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dagjesvolk komt even uitleggen hoe het zit
Wasbak vullenquote:Op zondag 31 december 2023 13:06 schreef Zipportal het volgende:
Straks koffie MET een puddingbroodje. @:wereldgozer
Als je darts iets langer zou volgen zou je weten dat Van Gerwen heel vaak switcht naar de T19 en ondanks z'n hoge tempo hem altijd goed weg zetquote:Op zondag 31 december 2023 13:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dagjesvolk😎
Littler gaat een gemiddelde halen van 110 puur op rekenwerk
Hert heeft ook helemaal niets alleen met die trebbles te maken als je gisteren goed gekeken hebquote:Op zondag 31 december 2023 13:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als je darts iets langer zou volgen zou je weten dat Van Gerwen heel vaak switcht naar de T19 en ondanks z'n hoge tempo hem altijd goed weg zet
Nog een voorbeeld is Berry van Peer die in een interview uitlegde dat hij vaak voor de T17 gaat om uiteindelijk niet op 162/163 of vergelijkbaar uit te komen
Cross is nog een voorbeeld die heel vaak de T18 gebruikt, Razma switcht vaak naar de T19, en zo heb je er nog wel een paar
Het valt mij op dat bepaalde spelers op 350 proberen weg te zetten. Smith is ook een speler die bij zijn eerste beurt vaak naar T17 gaat met de laatste pijl.quote:Op zondag 31 december 2023 13:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als je darts iets langer zou volgen zou je weten dat Van Gerwen heel vaak switcht naar de T19 en ondanks z'n hoge tempo hem altijd goed weg zet
Nog een voorbeeld is Berry van Peer die in een interview uitlegde dat hij vaak voor de T17 gaat om uiteindelijk niet op 162/163 of vergelijkbaar uit te komen
Cross is nog een voorbeeld die heel vaak de T18 gebruikt, Razma switcht vaak naar de T19, en zo heb je er nog wel een paar
quote:Op zondag 31 december 2023 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat was gisteren ook al onzin, en nu nog steeds
quote:Op zondag 31 december 2023 13:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dagjesvolk komt even uitleggen hoe het zit
Koos Stompé wisselt vaak naar de triple 1.quote:Op zondag 31 december 2023 13:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 december 2023 13:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Hij had gisteren ver boven de 105 uit kunnen komen maar ik had echt het idee dat hij barney niet met 4-0 wilde slopen
Net als Lex Immers en Larry Butlerquote:Op zondag 31 december 2023 14:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Koos Stompé wisselt vaak naar de triple 1.
dat snap ikquote:Op zondag 31 december 2023 14:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]geen idee wat dit met de rest van je betoog te maken heeft dus ik stop met reageren op je overduidelijke bait posts
quote:Op zondag 31 december 2023 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik wens @:Ikweethetookniet een fijn 2024 toe.
Eens. En @IkGeefEnkelLikes ook.quote:Op zondag 31 december 2023 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik wens @:Ikweethetookniet een fijn 2024 toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |