Net als Lex Immers en Larry Butlerquote:Op zondag 31 december 2023 14:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Koos Stompé wisselt vaak naar de triple 1.
dat snap ikquote:Op zondag 31 december 2023 14:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]geen idee wat dit met de rest van je betoog te maken heeft dus ik stop met reageren op je overduidelijke bait posts
quote:Op zondag 31 december 2023 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik wens @:Ikweethetookniet een fijn 2024 toe.
Eens. En @IkGeefEnkelLikes ook.quote:Op zondag 31 december 2023 13:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik wens @:Ikweethetookniet een fijn 2024 toe.
HARVARDED.quote:Op zondag 31 december 2023 14:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Laten we eerlijk zijn de meeste postbodes werken niet volgens bovenstaande modellen.....
Via Twitch.quote:Op zondag 31 december 2023 19:45 schreef Arcee het volgende:
Dit is nergens anders van via Viaplay te kijken zeker, hè?
quote:Op zondag 31 december 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wens alvast al mijn DRT Vrienden een geweldig 2024 toe
@:wimderon @:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @Neef_Wuppie (hopelijk trap je in een cobra mislukte dwaas @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:Slobeend @:De_Kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:Wertha @:onlogisch @:Pisces29 @:Dr_Flash @:Bezsen @:AllesKaputt @:Janneke141 @:wavanburen
Jij ook. Gelukkig kunnen we vanmiddag de draad alweer oppakken!quote:Op zondag 31 december 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:wimderon @:Tagliano @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:fetX @:DombohetOlifantje1 @Neef_Wuppie (hopelijk trap je in een cobra mislukte dwaas @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:Slobeend @:De_Kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:Wertha @:onlogisch @:Pisces29 @:Dr_Flash @:Bezsen @:AllesKaputt @:Janneke141 @:wavanburen
Jij ook makker!quote:Op zondag 31 december 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Insgelijksquote:Op zondag 31 december 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goede voornemens, altijd goed!quote:Op maandag 1 januari 2024 10:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Net als Littler overweeg ik vandaag een kebab
quote:Op zondag 31 december 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heel realistisch inderdaad.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van Gerwen is nu ook 10 keer beter dan op zijn 16e
Als die littler op de leeftijd van Van Gerwen 10 keer beter zal zijn dan gooit hij 5 9 darts legs in 1 wedstrijd straks
https://twitter.com/DartsOrakel/status/1741761963242164667quote:📊 Quarter-finalists' percentage of darts at Treble 20 hit from those attempted in this year's World Championship -
◼️⬜️ Dobey 48.9%
🟩 van Gerwen 45.0%
🚀 Littler 44.6%
⚡️ Cross 41.9%
🟨 Chisnall 40.4%
❄️ Humphries 38.9%
🍀 Dolan 35.5%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |