Beetje mededogen Stijnquote:Op zondag 31 december 2023 00:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De vuile calimero klootzak darter Cullen heeft weer gefaald JAJAJAJAJJAAJAJ JAAÄAAAAAAAAAA
Rare reactie. You ok?quote:Op zondag 31 december 2023 00:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De vuile calimero klootzak darter Cullen heeft weer gefaald JAJAJAJAJJAAJAJ JAAÄAAAAAAAAAA
Die kerkganger gaat maar poep scheppen.quote:Op zondag 31 december 2023 00:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal wel morgen met een schijtlollige reactie zijn falen komen dulden. WIJ weten beter.
Misschien is hij dat nu wel al aan het doen (lol)quote:Op zondag 31 december 2023 00:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die kerkganger gaat maar poep scheppen.
De sympathieke Cullen hatenquote:Op zondag 31 december 2023 00:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, mijn haat jegens Joe Cullen kent geen grenzen.
Ik schrik hiervanquote:Op zondag 31 december 2023 00:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Marc Dutroux dan?quote:Op zondag 31 december 2023 00:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Serieus nog nooit van gehoord. Tot begin dit WK.
Boooohhhhhkworstenquote:Op zondag 31 december 2023 00:50 schreef de_boswachter het volgende:
Trusten maten. Behalve @:dr_flash die droomt al een uur of twee over bokworsten
sowquote:Op zondag 31 december 2023 00:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, mijn haat jegens Joe Cullen kent geen grenzen.
Cullen is een choker als het erom gaat. En die haalt alleen het beste uit zichzelf als hij gooit tegen darters die terecht beter dan hem worden ingeschat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |