SPOILER: StemtipsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer?
Maandag 25 december 0:00 beginnen we, zondag 31 december 23:59 lallen we mee met Bohemian Rhapsody. Tenminste, dat kan toch haast niet fout?
Vanaf wanneer stemmen?
Vanaf vrijdag 1 december.
Staat ie in de top 2000?
11 december is gifjesdag ofzo. Heerlijk.
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2023, inclusief statistieken
De FOK! 2000:
Wie weet is er weer een vrijwilliger die onze lijstjes gaat optellen
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Frank van ‘t Hof
04.00 – 06.00 uur Desiree van der Heiden
06.00 – 08.00 uur Paul Rabbering
08.00 – 10.00 uur Jan-Willem Roodbeen & Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Gijs Staverman
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Wouter van der Goes
20.00 – 22.00 uur Emmely de Wilt
22.00 – 00.00 uur Morad El Ouakili
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
Kabelfrequenties in de verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
De Top 2000 in beeld
Cultura 24 NPO 1 Extra:
Twee jaar lang zoomers is mooi geweest, dit jaar weer het CAFÉ! 24/7 te zien. Tevens met een uurtje doventolk. Nu eindelijk in HD
Nederland 3 NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus eigenlijk niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Etalagekanalen
Bij je provider is vast een kanalengids. Je moet NPO 1 extra of de zender van de maand hebben vermoedelijk.
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heen
Topicreeks: Top 2000 Editie 2001
Topicreeks: Top 2000 Editie 2002
Topicreeks: Top 2000 Editie 2003
Topicreeks: Top 2000 Editie 2004
Topicreeks: Top 2000 Editie 2005
Topicreeks: Top 2000 Editie 2006
Topicreeks: Top 2000 Editie 2007
Topicreeks: Top 2000 Editie 2008
Topicreeks: Top 2000 Editie 2009
Topicreeks: Top 2000 Editie 2010
Topicreeks: Top 2000 Editie 2011
Topicreeks: Top 2000 Editie 2012
Topicreeks: Top 2000 Editie 2013
Topicreeks: Top 2000 Editie 2014
Topicreeks: Top 2000 Editie 2015
Topicreeks: Top 2000 Editie 2016
Topicreeks: Top 2000 Editie 2017
Topicreeks: Top 2000 Editie 2018
Topicreeks: Top 2000 Editie 2019
Topicreeks: Top 2000 Editie 2020
Topicreeks: Top 2000 Editie 2021
Topicreeks: Top 2000 Editie 2022
De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2023
@peaceman stelde samen: FOK!2000 2022
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:SPOILER: NSFW!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:SPOILER: PippenScottieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DagoduckOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ArnieAlbertsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileysOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gifjes en afbeeldingenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben jij toevallig ook in de gelegenheid om gifjes te maken? Aangezien je de stream regelmatig checkt en al leuke screens maaktquote:
https://giphy.com/apps/giphycaptureBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Dit is ook een mooi duet. Geen opzienbarende muziek, wel een rake tekst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ik gebruik Gyazo mijn beste.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ben jij toevallig ook in de gelegenheid om gifjes te maken? Aangezien je de stream regelmatig checkt en al leuke screens maakt
https://giphy.com/apps/giphycapture
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Morningquote:![]()
Ik ga zo het licht uitdoenBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Zit ik dan in het donker.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Morning![]()
Ik ga zo het licht uitdoen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die kale gaat er prima op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik begrijp er weinig van dat deze Korn zo populair is. Wie stemmen hierop?
Ik vind Linkin Park super leuk en Limp Bizkit heeft nog wel 1-2 aardige nummers, maar dit heb ik persoonlijk nooit begrepen
Moshpit.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:35 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Zou helemaal losgaamn in dat cafe
OMG dat schattige interview net![]()
![]()
Ivy als fave TayTay hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom is die Pauline al bezet![]()
![]()
En ook wat ze allemaal zei over wat de Top 2000 en muziek voor haar in het algemeen betekent <3 Als een vrouw die info in haar tinderprofiel zet en er ook nog een beetje leuk uitziet ben ik verkocht hoorquote:
Ben je een beetje in love Gretzl?quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:38 schreef Gretzl het volgende:
OMG dat schattige interview net![]()
![]()
Ivy als fave TayTay hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom is die Pauline al bezet![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sleep well Poppequote:
Haha nee, zo snel gaat het gelukkig ook weer nietquote:Op vrijdag 29 december 2023 04:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je een beetje in love Gretzl?![]()
Ik heb enkel voorzichtige interesse in een ander die 640 km verderop woontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Moet zeggen dat ik deze dj niet zo goed ken, ben niet vaak wakker rond 5, maar kan haar wel waarderen. Doet het leuk![]()
Yes, Desiree is een prima toevoeging aan de line-up. Alle dj-vrouwen zijn waardevol. Ik stel voor dat de opstelling gewoon naar 50/50 gaat en dat we Rinkeldekinkel en De Staaf bij de uitgang zetten
quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha nee, zo snel gaat het gelukkig ook weer niet![]()
Ik heb enkel voorzichtige interesse in een ander die 640 km verderop woontGeef het een kans en rustig opbouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik steun deze motie.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:44 schreef Gretzl het volgende:
Yes, Desiree is een prima toevoeging aan de line-up. Alle dj-vrouwen zijn waardevol. Ik stel voor dat de opstelling gewoon naar 50/50 gaat en dat we Rinkeldekinkel en De Staaf bij de uitgang zetten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier kan ik wel achterstaan, maar voeg daar ook maar Ruud de Wild aan toequote:Op vrijdag 29 december 2023 04:44 schreef Gretzl het volgende:
Yes, Desiree is een prima toevoeging aan de line-up. Alle dj-vrouwen zijn waardevol. Ik stel voor dat de opstelling gewoon naar 50/50 gaat en dat we Rinkeldekinkel en De Staaf bij de uitgang zetten![]()
Dat is toch ook wel vergane glorie.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:47 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Hier kan ik wel achterstaan, maar voeg daar ook maar Ruud de Wild aan toe“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen @mario390
Ik ga het zeker een kans geven, als zij daar ook voor open staatquote:Op vrijdag 29 december 2023 04:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef het een kans en rustig opbouwen.
Inderdaad, ze kunnen sowieso wel wat vernieuwing gebruiken bij radio 2quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel vergane glorie.![]()
Binnenkort gaan ze in het weekend de DJ`s skippen in de nacht.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:50 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Inderdaad, ze kunnen sowieso wel wat vernieuwing gebruiken bij radio 2“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze dame toch?quote:Op donderdag 28 december 2023 18:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gezien. Ik kon niet zeggen of ze oud of jong was.![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Gretzl op 29-12-2023 05:03:47 ]Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Maar je bent er nu maatje.Slaap is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:55 schreef mario390 het volgende:
bij de eind bij tub.bells part 1 ben
ik vor 4 uren geslapen![]()
Zonde, dat is niet wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnenkort gaan ze in het weekend de DJ`s skippen in de nacht.![]()
Explain?quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:57 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Zonde, dat is niet wat ik bedoelde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze ging op een gegeven moment bijna strekken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deze dame toch?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja maar ik gaa nog liggen somigequote:Op vrijdag 29 december 2023 04:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je bent er nu maatje.Slaap is ook belangrijk.
liedjes zijn echt saai![]()
bij de genesis lied kann je toch ook
helemal niet dansen![]()
![]()
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op vrijdag 29 december 2023 05:00 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Je kunt daar toch wat jonge DJs kwijt die het vak kunnen leren, die zichzelf kunnen vormen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, daar moet ik nog een gifje van makenquote:Op vrijdag 29 december 2023 04:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze ging op een gegeven moment bijna strekken.
Ik vind de nacht programmas er ook bijhoren, heeft zo zijn charme. De nacht is zo anders qua sfeer dan overdag. Nu willen ze meer gaan investeren in podcasts of we daar al niet genoeg van hebben.quote:![]()
Ik ben altijd gek geweest van nachtradio.quote:Op vrijdag 29 december 2023 05:06 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ik vind de nacht programmas er ook bijhoren, heeft zo zijn charme. De nacht is zo anders qua sfeer dan overdag. Nu willen ze meer gaan investeren in podcasts of we daar al niet genoeg van hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben benieuwd of dit zo'n hellend vlak is, waar langzaam ook doordeweeks de nachtradio verdwijnt. Helemaal met het aankomend kabinetquote:Op vrijdag 29 december 2023 05:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben altijd gek geweest van nachtradio.![]()
![]()
![]()
Top 100 voor reeks "Top 2000 Editie 2023 #1 - Gelukkig halfjaar" van 28-12-2023
nr / aantal posts / gebruiker
01 521 Dagoduck
02 507 alopio
03 471 Mexicanobakker
04 459 PzKpfw
05 451 MTheBassman
06 410 peaceman
07 303 Isorden
08 267 Poppejans1.4
09 265 Diaan73
10 245 Felagund
11 237 ok01
11 237 Gretzl
13 208 Hamlapjes
14 201 Kopiko
15 200 Zorro
16 181 FreshFruit
17 175 Bosbeetle
18 143 DecoAoreste
19 140 4-elements
20 135 ArnieAlbertsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis @PindakaasfanaticusBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ik vond het toen geweldig dat Veronica 24 uur ging uitzenden,dat was tijdens de Firato.quote:Op vrijdag 29 december 2023 05:10 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit zo'n hellend vlak is, waar langzaam ook doordeweeks de nachtradio verdwijnt. Helemaal met het aankomend kabinet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo gaan we idd weer terug naar af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is volgens mij nog voor mijn tijd, ben van 1998. Ik heb altijd genoten van de nacht programma van 3FM of dat was al radio 2, weet niet meer zo goedquote:Op vrijdag 29 december 2023 05:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het toen geweldig dat Veronica 24 uur ging uitzenden,dat was tijdens de Firato.![]()
![]()
De nacht dat Lady Di op tragische wijze om het leven kwam logeerde ik bij een bevriende familie uit het dorp, omdat m'n moeder haar (verlate) 40e verjaardag vierde en dat ging tot laat door. Als 8 jarige moest ik gewoon op tijd naar bed. Ik kreeg echter gedurende de nacht enorm last van buikgriep / misselijkheid en kotste de logeerkamer per ongeluk onderVolgens mijn broer was dat ongeveer rond het tijdstip dat Diana dood werd verklaard.
![]()
Om die reden is het wel een van m'n vroegste duidelijke herinneringen die gekoppeld zijn aan een belangrijk nieuwsfeit.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ik ben iets ouder.Freaknacht was altijd geweldig op 3FM,ken je Midden in de nacht Rick ook? Dat was op 538.quote:Op vrijdag 29 december 2023 05:16 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog voor mijn tijd, ben van 1998. Ik heb altijd genoten van de nacht programma van 3FM, tijdens de betere tijden rond 2010“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario,wakker worden Abba.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, dat heb ik niet meekregenquote:Op vrijdag 29 december 2023 05:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder.Freaknacht was altijd geweldig op 3FM,ken je Midden in de nacht Rick ook? Dat was op 538.![]()
![]()
Freaknacht was Giel Beelen en Gerard Ekdomquote:Op vrijdag 29 december 2023 05:21 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet meekregen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2023 05:24 schreef FlyingEagle het volgende:
Toch maar eens proberen om een paar uurtjes te slapen, welterusten![]()
Humor.quote:Op vrijdag 29 december 2023 05:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder.Freaknacht was altijd geweldig op 3FM,ken je Midden in de nacht Rick ook? Dat was op 538.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Heer Killem.quote:
Chiquitita is zo mooi gezongen ,Agnetha![]()
gaa ik zeker betje huilen bij deze
Chiquitita,en I have a Dream de 2 mooieste
Liedjes van Abba,
maar ook mooi Fernando en Eagle![]()
Ik weet helaas niet meer wat ik toen luisterde, beetje zwart gat die tijdquote:Op vrijdag 29 december 2023 05:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Freaknacht was Giel Beelen en Gerard Ekdom![]()
Janken mag in DTS,niet hier.quote:Op vrijdag 29 december 2023 05:27 schreef mario390 het volgende:
Chiquitita is zo mooi gezongen ,Agnetha![]()
gaa ik zeker betje huilen bij deze
Chiquitita,en I have a Dream de 2 mooieste
Liedjes van Abba,
maar ook mooi Fernando en Eagle
Hoe zit jij erbij?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nein poppedijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Origineeel van Guus MeeuwisBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Anneke Douma.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je haar ook weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee leave,blijf.quote:
Je weet wie het post toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2023 05:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee leave,blijf.
Je weet wie het post toch?
-XOXO-![]()
en keer als naast me de nachbarsvrouw
overleden is, heeft haar zon in de kerk
Der Weg gezongen, ik was niet maar mijn
moeder heeft me dat vertelt![]()
Knap van hem.Ik zou dat niet kunnen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 05:37 schreef mario390 het volgende:
en keer als naast me de nachbarsvrouw
overleden is, heeft haar zon in de kerk
Der Weg gezongen, ik was niet maar mijn
moeder heeft me dat vertelt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
was je en keer in de Cafe?quote:Op vrijdag 29 december 2023 05:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Knap van hem.Ik zou dat niet kunnen.![]()
Ben er weleens geweest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie Crowded House![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morningquote:![]()
Ik ga zo wel slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
I don't care if Monday's black![]()
Tuesday, Wednesday, heart attack![]()
Thursday, never looking back![]()
It's Friday, I'm in love
is toch zo dat Bollands ook van Hilversum zijn
weet ik van somige Falco Dokus
maar hun liedjes zijn niet in Top 2000
ook niet Tears Of Ice??![]()
21 Harry shows. Daar kom ik net niet aan bij m'n fave band voor het kalenderjaar 2023
kann hier me jemand en antwort geven?
ook niet Tears Of Ice??![]()
Ik heb geen idee wat hier staatquote:Op vrijdag 29 december 2023 06:22 schreef mario390 het volgende:
ook niet Tears Of Ice??
-XOXO-![]()
Een van de beste AdeMs![]()
![]()
![]()
De vraag is of de Gebroeders Bolland in de lijst staan.Voorheen producers van Falco.quote:Op vrijdag 29 december 2023 06:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hier staat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Vrijdagmiddag in het Vondelpark
November en nat
Vlakbij de vijver zit een man,
Herman
En Herman is het zat
Heeft een kutjaar gehad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bolland & Bolland zijn inderdaad Nederlandse broers. En Jeanny van Falco en In the Army now van Status Quo staan wel in de top2000. Die nummers zijn door hen geschreven.quote:Op vrijdag 29 december 2023 06:22 schreef mario390 het volgende:
ook niet Tears Of Ice??
Ik hoop dat dat je vraag was in ieder geval?Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Heer Plyquote:Op vrijdag 29 december 2023 06:31 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Mogge, mijn zoon gaat zondag met zijn meid.
Gaat elk jaar twee X ofzo![]()
![]()
yep,maar hun eigen liedjes staan niet in?quote:Op vrijdag 29 december 2023 06:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Bolland & Bolland zijn inderdaad Nederlandse broers. En Jeanny van Falco en In the Army now van Status Quo staan wel in de top2000. Die nummers zijn door hen geschreven.
Ik hoop dat dat je vraag was in ieder geval?
Tears of Ice?
En zij hebben selfs 1982 ook In The Army Now
gezongen![]()
Dikke prim hier.Fijn dat je er weer bent.quote:Op vrijdag 29 december 2023 06:33 schreef Ply_ het volgende:
[..]
Alles oke freon? Heb hem nu ook opstaan top 2000.
Heb wel wat gezelligs
Nee, zo succesvol zijn ze zelf nooit geweest als zangers. Ze zijn vooral succesvol als producers.quote:Op vrijdag 29 december 2023 06:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep,maar hun eigen liedjes staan niet in?
Tears of Ice?
En zij hebben selfs 1982 ook In The Army Now
gezongenAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Deze post is geïnspireerd door de verhalen van users (hoi @PippenScottie, @Diaan73, @peaceman e.a.) wiens kinderen inmiddels ook al op de Top 2000 stemmen (jong geleerd, oud gedaan, heel goed). Zelf haakte ik pas rond de jaren 2009-10 aan bij de mooiste allertijdenlijst.
Ik vroeg me af hoe ik met terugwerkende kracht zou hebben gestemd, dus ik ben even herinneringen gaan ophalen. Meeste nummers had ik al wel in een eerder stadium verzameld als eerste jeugdfavorieten.
Dit is dan mijn stemlijstje voor de 2e editie van de Top 2000 geworden. Dus als ik de lijst der lijsten op m'n 11 al zou hebben ontdektIk heb bewust voor 2000 en niet voor 1999 gekozen omdat ik toen net wat meer leuke hitjes kende
Vooral veel pure popzangeressen en wat Nederlandsetalige (inmiddels) klassiekers, want daarmee is mijn liefde voor muziek ontstaan
![]()
Ik was op die leeftijd zeker nog geen grote fan van één specifieke artiest, want ik kreeg de muziek voornamelijk mee via de radio en dorpsfeesten.
A*Teens - Mamma Mia (1999)
A*Teens - Super Trouper (1999)
ABBA - Thank You for the Music (1977)
Abel - Onderweg (2000)
Alice Deejay - Better Off Alone (2000)
Ann Lee - 2 Times (1999)
BLØF - Harder Dan Ik Hebben Kan (1999)
Bon Jovi - Always (1994)
Boyzone - No Matter What (1998)
Britney Spears - ...Baby One More Time (1999)
Britney Spears - Sometimes (1999)
Cher - Believe (1998)
Dario G - Carnaval de Paris (1998)
Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee) (1999)
Emilia - Big Big World (1998)
Jennifer Paige - Crush (1998)
Jennifer Popez - Waiting for Tonight (1999)
Jessica - How Will I Know (Who You Are) (1998)
K3 - Heyah Mama (1999)
Kim Lukas - All I Really Want (1999)
Lene Marlin - Sitting Down Here (1999)
Meja - All 'Bout the Money (1998)
Robyn - Show Me Love (1997)
Ronan Keating - When You Say Nothing at All (1999)
Samantha Mumba - Gotta Tell You (2000)
Sasha - If You Believe (1998)
Scoop - Drop It (2000)
Shania Twain - That Don't Impress Me Much (1999)
The Tamperer feat. Maya - Feel It (1998)
Toy-Box - Tarzan & Jane (1999)
Twarres - Wêr Bisto (2000)
Vengaboys - Boom, Boom, Boom, Boom!! (1998)
Vengaboys - Parada de Tettas (1997)
Vengaboys - We’re Going to Ibiza! (1999)
Wes - Alane (1997)
Laatste afvaller: DJ Ötzi - Anton aus Tirol (2000), want die vond ik toch iets te plat(ook toen al hoop ik, al hoorde je die overal met carnaval). Atomic Kitten - Whole Again kwam net te laat uit, in januari 2001.
Geert stemt voor de Top 2000 (2000) · Playlist · 35 songs
[ Bericht 4% gewijzigd door Gretzl op 29-12-2023 07:05:55 ]Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Tja, het bloed kruipt hequote:Op vrijdag 29 december 2023 06:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prim hier.Fijn dat je er weer bent.![]()
![]()
Als ik naar het café zou gaan zou ik er ook staan als zo'n sneue vrouw van middelbare leeftijd die een beetje zielig meewiegt. Dat beeld bespaar ik mezelf en anderen. Ik keek gisteren voor het eerst even en het viel me weer enorm op. Helemaal triest vond ik het aantal mensen dat daar op hun telefoon aan het kijken was.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Dit ziet eruit als mijn napster download folder van rond die tijdquote:Op vrijdag 29 december 2023 06:35 schreef Gretzl het volgende:
Mijn stemlijstje voor de 2e editie van de Top 2000 als ik de lijst der lijsten op m'n 11 al had ontdektIk heb voor 2000 en niet voor 1999 gekozen omdat ik toen net wat meer leuke hitjes kende
![]()
Vooral veel pure popzangeressen en wat Nederlandsetalige (inmiddels) klassiekers, want daarmee is mijn liefde voor muziek ontstaan![]()
Laatste afvaller: DJ Ötzi - Anton aus Tirol (2000), want die vond ik toch iets te plat(ook toen al hoop ik, al hoorde je die overal met carnaval)
Geert stemt voor de Top 2000 (2000) · Playlist · 35 songs![]()
![]()
Zeker in de ochtend is het vaak poepjesaai. Soms is er wel een leuk uurtje hoor maar dan moeten wel de juiste nummers komen en er moet een gangmaker aanwezig zijnquote:Op vrijdag 29 december 2023 06:37 schreef livelink het volgende:
Als ik naar het café zou gaan zou ik er ook staan als zo'n sneue vrouw van middelbare leeftijd die een beetje zielig meewiegt. Dat beeld bespaar ik mezelf en anderen. Ik keek gisteren voor het eerst even en het viel me weer enorm op. Helemaal triest vond ik het aantal mensen dat daar op hun telefoon aan het kijken was.
-XOXO-![]()
Zonder mij is dit topic toch een stukje stillerHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Beatles is toch echt een zwaar overrated bandjeHaters can be so lame and vicious
Goede smaak had je dan op die leeftijdquote:Op vrijdag 29 december 2023 06:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als mijn napster download folder van rond die tijd![]()
In ieder geval de leukere hitjes uitgekozen die toen de Top 40 haaldenBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ik heb gewoon een muzikale achterstand opgelopen omdat mijn ouders geen auto hadden. Al die nummers op de achterbank onderweg naar vakantie die ik gemist heb in mijn leven
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Ja, ik herinner me die ene ToyBoy als zeeeeeer leuk toentertijd. Een kleine 10 jaar later nog veel meer vroegere Eurodance/pop gedraaid omdat een studievriend daar helemaal wild van was.quote:Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
quote:Op vrijdag 29 december 2023 06:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zonder mij is dit topic toch een stukje stillerVriendjequote:Op vrijdag 29 december 2023 06:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zonder mij is dit topic toch een stukje stiller
-XOXO-![]()
Herkenbaar. Mijn ouders draaiden nooit muziek in de auto. En we gingen tot m'n 13e niet naar het buitenland op vakantie (dus zolang zaten we vaak ook niet in de auto) De jaren ervoor altijd weg met de zeilboot, maar daar hadden we ook geen radio.quote:Op vrijdag 29 december 2023 06:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb gewoon een muzikale achterstand opgelopen omdat mijn ouders geen auto hadden. Al die nummers op de achterbank onderweg naar vakantie die ik gemist heb in mijn leven
Meeste muziek die ik meekreeg in m'n jongste jaren was op de achterbank van de ouders van andere kinderen, onderweg naar voetbalwedstrijden. En tijdens voetbal- en zeilkamp
Morning Oscarquote:Op vrijdag 29 december 2023 06:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zonder mij is dit topic toch een stukje stiller
Ik geef jullie even privé tijd,quote:
Ik vind het topic met jou erbij nog steeds stil hoor @OscarMopperkontAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Best mooi nummer dit van John Mayer, maar het valt absoluut niet lekker zo na Ed Sheeran.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Deo, deo
Wat een ooraids blijft dit tochHaters can be so lame and vicious
quote:hoi
Haters can be so lame and vicious
Sir Elton.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Almoust Famous.quote:
Topfilm.
Dat jij deze kent.
Dat worden kamervragen van de FvD, waarom Rabbering transseksuelen opdringt..Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Fvd is geschorst.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
Dat worden kamervragen van de FvD, waarom Rabbering transseksuelen opdringt..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En het is recces.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tony Danza genot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Kan altijd daarna nogquote:
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn cineastische kennis is zeer breed
Het regent hier…[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tevens goedemorgen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In 058 is het droog.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goeiemoarn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelijk aan hetquote:
… en het gitaarquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En wij dan?quote:
Deze is wel heel fijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier in een kwartier zelfsquote:Op vrijdag 29 december 2023 07:29 schreef Gehenna het volgende:
Al 6 minuten wakker, nog geen kutnummer gehoord. Topdag!![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Shit, ben ik toch alsnog die sneue meewieger van middelbare leeftijd.quote:Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Shit, ben ik toch alsnog die sneue meewieger van middelbare leeftijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo lang je niet fysiek in beeld komt, is er geen reden voor schaamte.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Shit, ben ik toch alsnog die sneue meewieger van middelbare leeftijd.
Ik ontken ook alles…![]()
Goed plan!quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang je niet fysiek in beeld komt, is er geen reden voor schaamte.
Ik ontken ook alles…Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Je moet dit natuurlijk mooi vinden, maar ik vind het alleen maar ongelooflijk saai
Dit kabbelt heerlijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Madmaster herken ik gelijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
AC/DC en De Munnik[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe de fuck is...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
CD van mij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze haat ook veel van mij...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Ik hou niet van reggae[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit mixt goed met Independent woman van Beyoncé.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
![]()
Benieuwd wanneer de woke community dit nummer gaat cancellenHaters can be so lame and vicious
Laten we hopen dat, dat woke gedoe zoooo 2023 gaat worden... Iig als het om dit soort zaken gaat.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Benieuwd wanneer de woke community dit nummer gaat cancellenMijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Bowiegod[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja twee dingen wmbquote:Op vrijdag 29 december 2023 07:47 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Laten we hopen dat, dat woke gedoe zoooo 2023 gaat worden... Iig als het om dit soort zaken gaat.
- Iedereen moet lekker doen wat ie zelf fijn vindt zoals ie een ander geen pijn doet
- We gaan niet alles van tig jaar geleden nog zo treurig 'cancelen'
nouja naar mij wordt toch nooit geluisterd dus het zal wel niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog even völlig losgelöst van de aarde voordat ik moet gaan werken
Gutemorgen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat dit er in staat komt door jou, Guus.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kunnen we bij Guus geen Marco’tje doen?quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dat dit er in staat komt door jou, Guus.![]()
Ik denk dat ik even Pachelbel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou nou nouquote:Op vrijdag 29 december 2023 07:53 schreef Bugno3 het volgende:
Guus met z'n chansonnier-act. Veel erger wordt het niet. Ik hoor liever Bankzitters.
Heb je bankzitters gehoord gisteren![]()
Jazeker. Die nemen zichzel niet zo serieus. Guus wel. Guus vindt zich chansonnier in Franse stijl. Guus is om te kotsen.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou nou nou
Heb je bankzitters gehoord gisteren![]()
Eens met het laatstequote:Op vrijdag 29 december 2023 07:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jazeker. Die nemen zichzel niet zo serieus. Guus wel. Guus vindt zich chansonnier in Franse stijl. Guus is om te kotsen.
Maar erger dan bankzitters..nee dat kan niet![]()
I raise you with Oos Joos.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens met het laatste
Maar erger dan bankzitters..nee dat kan niet![]()
Dat was gewoon Status Quo-schijtlol. Ook niks, maar beter dan bankzitters of hunekopquote:Op vrijdag 29 december 2023 07:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Ok ok die is nog erger ja
Hoop bagger in de lijst eigenlijk[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hunekop. Wat is dat dan weer? Bankzitters is natuurlijk ook schijtlol en dus per definitie walgelijk en infantiel.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was gewoon Status Quo-schijtlol. Ook niks, maar beter dan bankzitters of hunekop
Het is allemaal wanstaltig en vooral niet leuk.![]()
Hmmm,beetje respect voor Hunekop.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was gewoon Status Quo-schijtlol. Ook niks, maar beter dan bankzitters of hunekop![]()
Bouke is vorige week overleden.![]()
Alors on luistert nog even mee. Anderson .paak is toch de makkelijkste woordzoeker ooit? Iedereen weet toch dat dat een s moet zijn?All Day I Dream About Stemlijsten![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hunekop. Wat is dat dan weer? Bankzitters is natuurlijk ook schijtlol en dus per definitie walgelijk en infantiel.
Het is allemaal wanstaltig en vooral niet leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat je 5 meter verwijderd bent van de bushalte en je de bus mist![]()
Ook een goedemorgenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kort slaapje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Elke dag opnieuw weer dat pijnlijke moment dat je je dat realiseert.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Ok ok die is nog erger ja
Hoop bagger in de lijst eigenlijkAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook een goedemorgen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Ah bah dat begint al slecht vandaagquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook een goedemorgen![]()
En de volgende bus reed bijna langs mij heen totdat ik wild ging zwaaien
![]()
![]()
Toevallig vrijdag de 13e?Trotste mama van Ambar
Sinds 10 december is de dienstregeling aangepast en gaat mijn bus 1 minuut eerder dan daarvoor. En sindsdien is dit the story of my lifequote:Op vrijdag 29 december 2023 08:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ook een goedemorgen![]()
Flexibiliteit en aanpassingsvermogen = 0. Ik moet maar niet gaan solliciteren voorlopig.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Stromae gaat weer los met z'n poetsdoek[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je hand wel uitgestoken om mee te gaan?quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:06 schreef ieniminimuis het volgende:
En de volgende bus reed bijna langs mij heen totdat ik wild ging zwaaien
![]()
![]()
Toevallig vrijdag de 13e?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
De beste van Stromea
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Is Jan Willem weer terug?Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Niet teveel aandacht ,ze zeurt altijd .quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:04 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ah bah dat begint al slecht vandaag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijdens spits gaat bus elke 10 minuten en ik ga alleen met slecht weer (regen, wind en moet een berg op ivm hoog water) dus meestal plan ik niets aangezien ik ook nog bijna naast de bushalte woon.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Sinds 10 december is de dienstregeling aangepast en gaat mijn bus 1 minuut eerder dan daarvoor. En sindsdien is dit the story of my life![]()
Flexibiliteit en aanpassingsvermogen = 0. Ik moet maar niet gaan solliciteren voorlopig.Trotste mama van Ambar
Claude is ook leukquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:07 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dan heb je ook nog die Claude...vre-se-lijkFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Okee doei.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tijdens spits gaat bus elke 10 minuten en ik ga alleen met slecht weer (regen, wind en moet een berg op ivm hoog water) dus meestal plan ik niets aangezien ik ook nog bijna naast de bushalte woon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:02 schreef Tussle266 het volgende:
Alors on luistert nog even mee. Anderson .paak is toch de makkelijkste woordzoeker ooit? Iedereen weet toch dat dat een s moet zijn?![]()
Nou zeg, ienimini is lief!quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet teveel aandacht ,ze zeurt altijd .![]()
Uiteraard. Maar bus is zowat leeg dus ik denk dat buschauffeur vergeten is dat hij mensen mee moet nemenquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hand wel uitgestoken om mee te gaan?Trotste mama van Ambar
Jij bent af.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:07 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik vind Stromae echt vreselijke drek![]()
Of hij wou snel naar huis of aan pauzequote:Op vrijdag 29 december 2023 08:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar bus is zowat leeg dus ik denk dat buschauffeur vergeten is dat hij mensen mee moet nemenFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Jan Willem is nog steeds ziek
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
En de nummers worden kleiner en de hits groterTrotste mama van Ambar
Ahaaaaa[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ook weer veel van ABBA gestegen zeker? Je dacht dat die nummers niet meer hoger konden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ga eens werken jij.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit valt mee toch, net als bij Coldplay het ene jaar de ene helft en het andere jaar de andere helft.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook weer veel van ABBA gestegen zeker? Je dacht dat die nummers niet meer hoger kondenAll Day I Dream About Stemlijsten![]()
Wakker worden met ABBA
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Voor deze laat ik de deur open om verder omlaag te gaan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: