Binnenkort gaan ze in het weekend de DJ`s skippen in de nacht.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:50 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Inderdaad, ze kunnen sowieso wel wat vernieuwing gebruiken bij radio 2
Deze dame toch?quote:Op donderdag 28 december 2023 18:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gezien. Ik kon niet zeggen of ze oud of jong was.
Maar je bent er nu maatje.Slaap is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:55 schreef mario390 het volgende:
bij de eind bij tub.bells part 1 ben
ik vor 4 uren geslapen![]()
Zonde, dat is niet wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnenkort gaan ze in het weekend de DJ`s skippen in de nacht.
Explain?quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:57 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Zonde, dat is niet wat ik bedoelde.
Ze ging op een gegeven moment bijna strekken.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Deze dame toch?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja maar ik gaa nog liggen somigequote:Op vrijdag 29 december 2023 04:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar je bent er nu maatje.Slaap is ook belangrijk.
Dat bedoel ik dus ook.quote:Op vrijdag 29 december 2023 05:00 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Je kunt daar toch wat jonge DJs kwijt die het vak kunnen leren, die zichzelf kunnen vormen.
Ja, daar moet ik nog een gifje van makenquote:Op vrijdag 29 december 2023 04:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze ging op een gegeven moment bijna strekken.
Ik vind de nacht programmas er ook bijhoren, heeft zo zijn charme. De nacht is zo anders qua sfeer dan overdag. Nu willen ze meer gaan investeren in podcasts of we daar al niet genoeg van hebben.quote:
Ik ben altijd gek geweest van nachtradio.quote:Op vrijdag 29 december 2023 05:06 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ik vind de nacht programmas er ook bijhoren, heeft zo zijn charme. De nacht is zo anders qua sfeer dan overdag. Nu willen ze meer gaan investeren in podcasts of we daar al niet genoeg van hebben.
Ben benieuwd of dit zo'n hellend vlak is, waar langzaam ook doordeweeks de nachtradio verdwijnt. Helemaal met het aankomend kabinetquote:Op vrijdag 29 december 2023 05:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben altijd gek geweest van nachtradio.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis @PindakaasfanaticusBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik vond het toen geweldig dat Veronica 24 uur ging uitzenden,dat was tijdens de Firato.quote:Op vrijdag 29 december 2023 05:10 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit zo'n hellend vlak is, waar langzaam ook doordeweeks de nachtradio verdwijnt. Helemaal met het aankomend kabinet
Dat is volgens mij nog voor mijn tijd, ben van 1998. Ik heb altijd genoten van de nacht programma van 3FM of dat was al radio 2, weet niet meer zo goedquote:Op vrijdag 29 december 2023 05:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het toen geweldig dat Veronica 24 uur ging uitzenden,dat was tijdens de Firato.
Ik ben iets ouder.Freaknacht was altijd geweldig op 3FM,ken je Midden in de nacht Rick ook? Dat was op 538.quote:Op vrijdag 29 december 2023 05:16 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog voor mijn tijd, ben van 1998. Ik heb altijd genoten van de nacht programma van 3FM, tijdens de betere tijden rond 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |