Moshpit.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:35 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Zou helemaal losgaamn in dat cafe
En ook wat ze allemaal zei over wat de Top 2000 en muziek voor haar in het algemeen betekent <3 Als een vrouw die info in haar tinderprofiel zet en er ook nog een beetje leuk uitziet ben ik verkocht hoorquote:
Ben je een beetje in love Gretzl?quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:38 schreef Gretzl het volgende:
OMG dat schattige interview net![]()
![]()
Ivy als fave TayTay hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom is die Pauline al bezet![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sleep well Poppequote:
Haha nee, zo snel gaat het gelukkig ook weer nietquote:Op vrijdag 29 december 2023 04:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben je een beetje in love Gretzl?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha nee, zo snel gaat het gelukkig ook weer niet![]()
Ik heb enkel voorzichtige interesse in een ander die 640 km verderop woontGeef het een kans en rustig opbouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik steun deze motie.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:44 schreef Gretzl het volgende:
Yes, Desiree is een prima toevoeging aan de line-up. Alle dj-vrouwen zijn waardevol. Ik stel voor dat de opstelling gewoon naar 50/50 gaat en dat we Rinkeldekinkel en De Staaf bij de uitgang zetten
Hier kan ik wel achterstaan, maar voeg daar ook maar Ruud de Wild aan toequote:Op vrijdag 29 december 2023 04:44 schreef Gretzl het volgende:
Yes, Desiree is een prima toevoeging aan de line-up. Alle dj-vrouwen zijn waardevol. Ik stel voor dat de opstelling gewoon naar 50/50 gaat en dat we Rinkeldekinkel en De Staaf bij de uitgang zetten
Dat is toch ook wel vergane glorie.quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:47 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Hier kan ik wel achterstaan, maar voeg daar ook maar Ruud de Wild aan toe
Ik ga het zeker een kans geven, als zij daar ook voor open staatquote:Op vrijdag 29 december 2023 04:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef het een kans en rustig opbouwen.
Inderdaad, ze kunnen sowieso wel wat vernieuwing gebruiken bij radio 2quote:Op vrijdag 29 december 2023 04:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is toch ook wel vergane glorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |