Goede smaak had je dan op die leeftijdquote:Op vrijdag 29 december 2023 06:38 schreef Remco het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als mijn napster download folder van rond die tijd
Ja, ik herinner me die ene ToyBoy als zeeeeeer leuk toentertijd. Een kleine 10 jaar later nog veel meer vroegere Eurodance/pop gedraaid omdat een studievriend daar helemaal wild van was.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2023 06:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zonder mij is dit topic toch een stukje stiller
Vriendjequote:Op vrijdag 29 december 2023 06:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Herkenbaar. Mijn ouders draaiden nooit muziek in de auto. En we gingen tot m'n 13e niet naar het buitenland op vakantie (dus zolang zaten we vaak ook niet in de auto) De jaren ervoor altijd weg met de zeilboot, maar daar hadden we ook geen radio.quote:Op vrijdag 29 december 2023 06:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb gewoon een muzikale achterstand opgelopen omdat mijn ouders geen auto hadden. Al die nummers op de achterbank onderweg naar vakantie die ik gemist heb in mijn leven
Morning Oscarquote:Op vrijdag 29 december 2023 06:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik geef jullie even privé tijd,quote:
quote:
Almoust Famous.quote:
Fvd is geschorst.quote:Op vrijdag 29 december 2023 07:18 schreef MatthijsDJ het volgende:
Dat worden kamervragen van de FvD, waarom Rabbering transseksuelen opdringt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |