Sinds 10 december is de dienstregeling aangepast en gaat mijn bus 1 minuut eerder dan daarvoor. En sindsdien is dit the story of my lifequote:Op vrijdag 29 december 2023 08:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat je 5 meter verwijderd bent van de bushalte en je de bus mist![]()
Ook een goedemorgen
Je hand wel uitgestoken om mee te gaan?quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:06 schreef ieniminimuis het volgende:
En de volgende bus reed bijna langs mij heen totdat ik wild ging zwaaien
![]()
![]()
Toevallig vrijdag de 13e?
Niet teveel aandacht ,ze zeurt altijd .quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:04 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ah bah dat begint al slecht vandaag
Tijdens spits gaat bus elke 10 minuten en ik ga alleen met slecht weer (regen, wind en moet een berg op ivm hoog water) dus meestal plan ik niets aangezien ik ook nog bijna naast de bushalte woon.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Sinds 10 december is de dienstregeling aangepast en gaat mijn bus 1 minuut eerder dan daarvoor. En sindsdien is dit the story of my life![]()
Flexibiliteit en aanpassingsvermogen = 0. Ik moet maar niet gaan solliciteren voorlopig.
Claude is ook leukquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:07 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Dan heb je ook nog die Claude...vre-se-lijk
Okee doei.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tijdens spits gaat bus elke 10 minuten en ik ga alleen met slecht weer (regen, wind en moet een berg op ivm hoog water) dus meestal plan ik niets aangezien ik ook nog bijna naast de bushalte woon.
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:02 schreef Tussle266 het volgende:
Alors on luistert nog even mee. Anderson .paak is toch de makkelijkste woordzoeker ooit? Iedereen weet toch dat dat een s moet zijn?
Nou zeg, ienimini is lief!quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet teveel aandacht ,ze zeurt altijd .
Uiteraard. Maar bus is zowat leeg dus ik denk dat buschauffeur vergeten is dat hij mensen mee moet nemenquote:Op vrijdag 29 december 2023 08:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je hand wel uitgestoken om mee te gaan?
Jij bent af.quote:Op vrijdag 29 december 2023 08:07 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik vind Stromae echt vreselijke drek
Of hij wou snel naar huis of aan pauzequote:Op vrijdag 29 december 2023 08:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar bus is zowat leeg dus ik denk dat buschauffeur vergeten is dat hij mensen mee moet nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |