Goed bezig zo vroeg alquote:Op woensdag 27 december 2023 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Auto naar de garage gebracht en kamer schoongemaakt. Rest van de dag geen plannen meer. Enkel wachten op een pakketje.
Het is hier vooral vrij koud. Normaal is het weer hier vergelijkbaar met Zuid-Frankrijk, maar het is al een week rond het vriespunt. Gelukkig was het vandaag een graad of 15.quote:Op woensdag 27 december 2023 08:22 schreef Arizona het volgende:
Hoe is het daar in het verre oosten @:fred_b?
Is dat die flesopener op de Bund (of hoe je dat ook maar schrijft)?quote:Op woensdag 27 december 2023 09:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is hier vooral vrij koud. Normaal is het weer hier vergelijkbaar met Zuid-Frankrijk, maar het is al een week rond het vriespunt. Gelukkig was het vandaag een graad of 15.
Op gezondheidsvlak is er weinig nieuws. Opa wacht nog op zijn operatie, maar daarvoor moet eerst zijn darmwand herstellen, en dat duurt wat langer dan verwacht. Zelf zijn we alle drie momenteel nogal aan het snotteren, dus we zijn ook even niet op ziekenbezoek, om complicaties te voorkomen.
Maar we vermaken ons tussen de bedrijven door ook prima. In de stad is genoeg te doen. Dit weekend zijn we in een Smurfenpark even buiten de stad geweest (een soort Plopsa Indoor, waar ik trouwens de enige buutnlander was). En we willen nog naar de hoogste toren van de stad (ik geloof de tweede hoogste van de wereld).
Nee, die is ook heel hoog, maar ondertussen al weer ingehaald door de nog hogere Shanghai Tower (goeden naam ook wel).quote:Op woensdag 27 december 2023 09:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Is dat die flesopener op de Bund (of hoe je dat ook maar schrijft)?
Ja! De zondag, en jij?quote:
Beide herken ik van de Lego Shanghai skyline die ik heb staanquote:Op woensdag 27 december 2023 09:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, die is ook heel hoog, maar ondertussen al weer ingehaald door de nog hogere Shanghai Tower (goeden naam ook wel).
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 27 december 2023 09:48 schreef H_T het volgende:
Iedereen goed opletten, want vandaag gaan alle deuren open
Het hele weekend!quote:
Jeetje!quote:Op woensdag 27 december 2023 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn pakketje zou vandaag afgeleverd worden. Toen ik vanmorgenvroeg keek stond er alleen nog maar vandaag en dat de tijd later zou komen. Kijk ik zojuist of er al een tijd bekend is, staat er dat ie al bezorgd is.
Dat is dat liedje! Binnenkort gaan ook wapens roesten en groeit er graan in de woestijnquote:
O dat is al helemaal tofquote:
Er bestaan 365 kerstdagen.quote:Op woensdag 27 december 2023 13:00 schreef NailQueen het volgende:
Bestaat er echt een derde kerstdag?
*Naar kamerdeur kijkt.quote:Op woensdag 27 december 2023 09:48 schreef H_T het volgende:
Iedereen goed opletten, want vandaag gaan alle deuren open
Ja hoor, net zoals dat het vandaag 57 november isquote:Op woensdag 27 december 2023 13:00 schreef NailQueen het volgende:
Bestaat er echt een derde kerstdag?
Het zijn kerstbarbaren , H_Tquote:Op woensdag 27 december 2023 11:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is dat liedje! Binnenkort gaan ook wapens roesten en groeit er graan in de woestijn
Ik moest wel opzoeken wat er op welke kerstdag gebeurtquote:Op woensdag 27 december 2023 14:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het zijn kerstbarbaren , H_T![]()
Denk dat ze gisteren ook niet klein waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |