Er is warempel ineens gezoend!quote:Op woensdag 27 december 2023 21:12 schreef Stepperoller het volgende:
Joshua lijkt zoveel ouder dan 31.
En Benjamin heeft geen ruggengraat en lijkt in een Joshua-tunnel te zitten.
Wat voor werk doet hij eigenlijk? Want hoe kan je elke avond thuisbezorgd betalen? Is toch minstens 20 euro per avond toch?quote:
Hij krijgt ook wel beetje emotionele vrouwen steeds... er moet even een leukerd komen die niet gaat huilen of onzekerheden gaat uiten vanaf de eerste 5 minuten.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:36 schreef Revanches het volgende:
En Marco moet voorlopig maar single blijven, hij stuurt iedereen weg omdat hij na 3 dagen nog niet verliefd is.
Bart is eigenaar van een bouwbedrijf,quote:Op woensdag 27 december 2023 21:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Wat voor werk doet hij eigenlijk? Want hoe kan je elke avond thuisbezorgd betalen? Is toch minstens 20 euro per avond toch?
En geen tijd heeft voor de dames.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:36 schreef Revanches het volgende:
En Marco moet voorlopig maar single blijven, hij stuurt iedereen weg omdat hij na 3 dagen nog niet verliefd is.
Zoals ik al eerder schreef kan Joshua met z'n looks & vlotte babbel, in z'n home-base: Amsterdam - Vaseline Alley, de meeste kontjes krijgen, waar hij op loert. In dit dorp dat zonder sneeuw al helemaal niet langer dan 1-week te harden is, heeft deze jager op aandacht, niets te zoeken. Benjamin zelf maakt in contactuele zin, enigszins een indruk van het hebben van autistische trekjes.quote:Op woensdag 27 december 2023 20:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik denk dat Benjamin gevoelens krijgt voor Joshua en niet weet dat hij (Joshua) helemaal geen relatie met hem wil. En zodoende Joshua toch beetje iedereen cock blocked
Die vetklep vreet gewoon chips met bier als avondeten.quote:Op woensdag 27 december 2023 21:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Wat voor werk doet hij eigenlijk? Want hoe kan je elke avond thuisbezorgd betalen? Is toch minstens 20 euro per avond toch?
Nou heb ik trek in sjips en bier.quote:Op donderdag 28 december 2023 13:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die vetklep vreet gewoon chips met bier als avondeten.
Klopt ze giechelt wel heel veel. Terwijl Saul de ouders nog niet heeft ontmoetquote:Op donderdag 28 december 2023 20:39 schreef Stepperoller het volgende:
Van Amy-Rose krijg ik bijna de indruk dat er meer is gebeurd dan alleen een tongzoen. Anders is het toch niet zo'n enorm ding?
Hahahahhaahhaha ik zie nu voor me dat er van die boeren heerlie de peerlie aan het demonstreren zijnquote:Op donderdag 28 december 2023 20:47 schreef Stepperoller het volgende:
Echt heel boers idd, taalgebruik zoals 'HDP'.
die hebben liggen krikken toen ze ‘in slaap waren gevallen’ tijdens de film.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:40 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Klopt ze giechelt wel heel veel. Terwijl Saul de ouders nog niet heeft ontmoet
“Intiem geweest” is geen kusje.quote:Op donderdag 28 december 2023 20:39 schreef Stepperoller het volgende:
Van Amy-Rose krijg ik bijna de indruk dat er meer is gebeurd dan alleen een tongzoen. Anders is het toch niet zo'n enorm ding?
Ik wil wel graag spoilers.quote:Op donderdag 28 december 2023 21:35 schreef Pierre_Ranja het volgende:
He bah staan allemaal spoilers op internetniet gaan googlen op de kandidaten hoor als je geen spoilers wil
Hahahah ik durf het niet te zeggen, maar in het topic voor de vooruit kijkers kun je ook al veel vinden. Zat ik ook per ongeluk al inquote:Op donderdag 28 december 2023 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik wil wel graag spoilers.
Welke kandidaten zijn het googelen waard?
Mats en Edith zijn een heel leuk duoquote:
Ze doet me denken aan stifflers mom.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:35 schreef JOHANK88 het volgende:
amy rose doet me steeds meer denken aan een soort zusje van Louisa (van louisa en rowan)
Ja.quote:Op donderdag 28 december 2023 23:35 schreef JOHANK88 het volgende:
amy rose doet me steeds meer denken aan een soort zusje van Louisa (van louisa en rowan)
Ze heeft geen fillers en duck lips, waar hij kennelijk op valt.quote:Op donderdag 28 december 2023 22:54 schreef JOHANK88 het volgende:
Saul zegt dat hij in een bar nooit op iemand als Kelsey af zou stappen.
Hij bedoelt dat ze niet knap genoeg is voor hem?
Maar -ben ik blind?- ze is toch een bovengemiddeld mooie vrouw?
Hij bedoelt dat hij zelf eerder op een man af zou stappen, in een bar?
Waarom die obsessie?quote:Op zondag 31 december 2023 14:38 schreef Bever_NL het volgende:
Maar waar ik dan wel weer benieuwd naar ben, is hoe het veulen Benjamin de romantische nacht met de ervaren dekhengst Joshua doorstaan heeft.
De volgende ochtend enigszins moeilijk lopend?, dan wel teder maar toch volledig uiteen getrokken?
Dit werd z'n eerste relatie toch (Benjamin), of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op zondag 31 december 2023 14:38 schreef Bever_NL het volgende:
Heb geen abonnement en kan dus niet voorruitkijken
Maar waar ik dan wel weer benieuwd naar ben, is hoe het veulen Benjamin de romantische nacht met de ervaren dekhengst Joshua doorstaan heeft.
De volgende ochtend enigszins moeilijk lopend?, dan wel teder maar toch volledig uiteen getrokken?
We weten het <nog> niet.
Grow up man.quote:Op zondag 31 december 2023 14:38 schreef Bever_NL het volgende:
Heb geen abonnement en kan dus niet voorruitkijken
We weten het <nog> niet.
geen relatie hebben gehad betekent niet meteen maagd zijn natuurlijk.quote:Op zondag 31 december 2023 16:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dit werd z'n eerste relatie toch (Benjamin), of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ah ja, is ook zo.quote:Op zondag 31 december 2023 17:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
geen relatie hebben gehad betekent niet meteen maagd zijn natuurlijk.
Omdat er per week nieuwe afleveringen worden opgezet? Dus 2 januari zullen er denk ik weer nieuwe zijn.quote:
1 januari. Vannacht na nieuwjaar. Op maandag.quote:Op zondag 31 december 2023 17:51 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Omdat er per week nieuwe afleveringen worden opgezet? Dus 2 januari zullen er denk ik weer nieuwe zijn.
Top, iets te doen straks!quote:Op zondag 31 december 2023 17:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
1 januari. Vannacht na nieuwjaar. Op maandag.
Ik zag dat vertrek ook echt niet aan komen!quote:Op maandag 1 januari 2024 23:20 schreef Revanches het volgende:
Rustig hier!
Wat stuurt Guido Elsje lomp weg zeg..
Ik ben afgehaakt. Eerste seizoen was kneuterig top, daarna te veel bemoeienis van regie en sensatiebeluste casting.quote:
Maar ik vind 'm ergens wel heel charmant of zo, met z'n guitige grijze bolle koppiequote:
Oh echt? Wanneer zei zij dat dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Joshua.......... de moeder van Benjamin zei t correct: Hoe vol van jezelf ben je dan?
Gisteren.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 12:28 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Oh echt? Wanneer zei zij dat dan?
quote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 14:21 schreef Dotteke het volgende:
Berichten voor Videoland voor uitkijkers mogen hier. .
RLS / [VIDEOLAND] Winter Vol Liefde - voor de vooruitkijkers #1
Dit topic is voor de tv kijkers
Marco is helemaal nog niet toe aan een nieuwe liefde. Daarvoor zit hij nog te veel verbonden aan zijn overleden vrouw.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:02 schreef JOHANK88 het volgende:
waarom vind joyce dat ze marco 'met nog zo'n verhaal gaat opzadelen' als ze het over haar borstkanker heeft?
en vrij bizar dat marco daar eerst over moet nadenken zodat hij er daarna een goed gesprek over kan hebben.
je hebt toch wel een eerste, spontane reactie? juist hij moet er toch snel en goed iets over kunnen zeggen, zou
je denken. alsof die vrouw niet heel even een beetje door wil praten na zo'n onthulling.
Ik snap het vanuit Joyce wel, zij heeft net kanker achter de rug maar nog wel controles enzo. En wil het aan de ene kant delen maar hem ook niet nog een keer daarmee opzadelen.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:02 schreef JOHANK88 het volgende:
waarom vind joyce dat ze marco 'met nog zo'n verhaal gaat opzadelen' als ze het over haar borstkanker heeft?
en vrij bizar dat marco daar eerst over moet nadenken zodat hij er daarna een goed gesprek over kan hebben.
je hebt toch wel een eerste, spontane reactie? juist hij moet er toch snel en goed iets over kunnen zeggen, zou
je denken. alsof die vrouw niet heel even een beetje door wil praten na zo'n onthulling.
Ik zou wel gek worden van dat geknuffel de hele tijdquote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:45 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Joyce lijkt me een schat , maar het kapsel vind ik beetje bipolair
Omggggg ik ook....quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:46 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik zou wel gek worden van dat geknuffel de hele tijd
Hij vroeg immers ook of hij met haar mocht eten. Toen zei Benjamin, alleen als het van haar uit gaat en niet vn jou uit. Toen zei hij heel ongeloofwaardig: nee joh...hahahaquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:07 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Is dat niet die kribbige huisgenote van benjamin?
dat was ook zo'n raar moment inderdaad.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:09 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Hij vroeg immers ook of hij met haar mocht eten. Toen zei Benjamin, alleen als het van haar uit gaat en niet vn jou uit. Toen zei hij heel ongeloofwaardig: nee joh...hahaha
Ik denk dat Benjamin allang van Anna heeft gehoord dat hij bij haar zit te vissen naar geld verdien manierenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:10 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
dat was ook zo'n raar moment inderdaad.
Oh wat erg hahaha wat ben ik gemeenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:15 schreef JOHANK88 het volgende:
nou, dank je pierre, nu denk ik de hele tijd 'wat een bipolair kapsel heeft zij toch'
Ik ook vraag me oprecht af of zo'n iemand echt vrienden kan hebben hier lijkt mij zo moeilijk mee om te gaan.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:13 schreef S_E het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij dat is. Ik word heel verdrietig van het feit dat dit soort mensen bestaan
Kijk voor de aardigheid eens op zijn instagram en dan bij de reacties. Er lijken wel 100en reacties als; wat ben jij een prachtig mens, jij bent de leukste etc.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik ook vraag me oprecht af of zo'n iemand echt vrienden kan hebben hier lijkt mij zo moeilijk mee om te gaan.
weer een reden voor mij om niet aan instagram te beginnenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:18 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Kijk voor de aardigheid eens op zijn instagram en dan bij de reacties. Er lijken wel 100en reacties als; wat ben jij een prachtig mens, jij bent de leukste etc.
Nee snap ik welquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:19 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
weer een reden voor mij om niet aan instagram te beginnen
Ik heb nog nooit geskiied maar denk dat ik dat ook zo kan lol. Maar dat valt dus erg tegenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:23 schreef JOHANK88 het volgende:
ik kan wel lachen om mike's hoogmoed. zo dacht ik zelf destijds ook meteen van de middelmatige
piste te kunnen, na 10 minuten op ski's.
eerste dag 200 keer gevallen
het is heel goed voor je ego, je wordt er heel bescheiden vanquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:24 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geskiied maar denk dat ik dat ook zo kan lol. Maar dat valt dus erg tegen
Hahahahhaha is een snowboard makkelijer denk je?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:25 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
het is heel goed voor je ego, je wordt er heel bescheiden van
destijds zeiden ze telkens tegen mij dat snowboarden makkelijk is, als je al kunt skieen. dus ik weet het nietquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:27 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Hahahahhaha is een snowboard makkelijer denk je?
Ja gadver dat vind ik ook zo dom!!! "Bang dat ik dan over de ander heen wals"quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:27 schreef JOHANK88 het volgende:
tegengas. als iemand tegen mij zegt dat ie tegengas wil in een relatie dan zit ik alweer in de auto op weg naar huis.
precies!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:28 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ja gadver dat vind ik ook zo dom!!! "Bang dat ik dan over de ander heen wals"
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:37 schreef Remco het volgende:
Kan die mooi even 2 dagen geld gaan verdienen.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:37 schreef Remco het volgende:
Kan die mooi even lekker 2 dagen geld gaan verdienen.
Benjamin is niet eerlijk naar zijn dates toe. Is misschien geen valsheid, maar eerder onhandigheid en iedereen willen ontzien?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 23:29 schreef ISVV het volgende:
Ik loop nog achter, maar die Benjamin vind ik tot dusver echt een valse nicht.
Ik zou al doodgaan door verkeerd te ademhalen halfnaakt met een cameraploeg er om heenquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:43 schreef JOHANK88 het volgende:
ongeoefend in zo'n wak stappen, in de middle of nowhere.
nu je het zegt, er staat ook nog een hele ploeg van de productie en de camera en zo bijquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik zou al doodgaan door verkeerd te ademhalen halfnaakt met een cameraploeg er om heen
En van dieren houdt omggg....quote:Op woensdag 3 januari 2024 20:50 schreef JOHANK88 het volgende:
benieuwd of die nieuwe van guido gaat afknappen op zijn boxers aan het gewei,
aangezien ze erg van schoon en netjes is
komt hij net aanlopen met een halve eland voor op de bbqquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
En van dieren houdt omggg....
Hahha ja omgquote:Op woensdag 3 januari 2024 20:53 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
komt hij net aanlopen met een halve eland voor op de bbq
het is voor ons als kijkers in ieder geval ook een leuke afwisselingquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Volgens mij vindt Marco deze vrouw wel leuk. Even wat anders dan de emotionele blonde Nederlandse vrouwen. No offense trouwens...
Zeker!quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:22 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
het is voor ons als kijkers in ieder geval ook een leuke afwisseling
ja, dat eten als een holbewoner is wel een minpuntje.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik trek dat gesmak niet bij het eten
ik hoor het jaws melodietjequote:Op woensdag 3 januari 2024 21:50 schreef Pierre_Ranja het volgende:
"Ik ben verliefd op Benjamin en Benjamin is verliefd op mij"
Hahahahahahh Hertog van Haarlemquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:55 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Olivier Bas van Slotervaert tot Bosch en Lommer, toch?
Precies! Hertog van Haarlemquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:56 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Hahahahahahh Hertog van Haarlem
Morgen, donderdag ook nog 'n aflevering van Winter Vol Liefde,quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:58 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Oke tot maandag.. dat is volgens mij al de laatste week
Omg ik dacht serieus dat het donderdag was. Bedankt!! Tot morgen <3quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:01 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Morgen, donderdag ook nog 'n aflevering van Winter Vol Liefde,
In de zin van...Vagina? Daar komt Marco vast niet op.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:21 schreef JOHANK88 het volgende:
vanina!! dat is toch een schot voor open doel
Benjamin wil eigenlijk Joshua ook maar Joshua is net iets te dominant. We gaan het zien. Ik zou het een mooi setje vinden en Benjamin moet dan maar goed duidelijk zijn over zijn eigen wensen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 23:51 schreef Blues het volgende:
Ik herken het wel, dat uittunen bij kabbelende gesprekken
Maar wat wil Benjamin dan..dampende seks of wat
Hoe weet zo'n leuke moeder een onbeschofte Benjamin op te voeden?quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:49 schreef JOHANK88 het volgende:
hoe komt benjamin aan zo'n leuke no nonsense moeder?
Ja en op deze manier maakt hij de potentiële relatie met die Amy ook kapot. In ieder geval het voorstukje was nogal suggestief.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:44 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Niet je ex willen verliezen voor de meid waar je verliefd op bent
Saul = slappe patat
Ik wil sowieso geen relatie met iemand die vrienden wil blijven met de ex. Vriendschappelijk uit elkaar prima, maar niet nog elkaar willen zien etc. Jullie wel?quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en op deze manier maakt hij de potentiële relatie met die Amy ook kapot. In ieder geval het voorstukje was nogal suggestief.
Heel betrouwbaar komt het in ieder geval niet over.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:48 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ik wil sowieso geen relatie met iemand die vrienden wil blijven met de ex. Vriendschappelijk uit elkaar prima, maar niet nog elkaar willen zien etc. Jullie wel?
Helaas...quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hoop dat de nuchtere moeder van Benjamin, Joshua gaat ontmoeten lol. Die prikt daar zo door heen
Dat het uberhaupt een dilemma voor hem is om die ex....quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:08 schreef JOHANK88 het volgende:
nou als zzzaul nu niet voor amy kiest weet ik het ook niet meer.
Ik snap dat ook niet hoor. Als ze dan nog zoveel voor elkaar voelen, waarom zijn ze dan niet eerderquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:10 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Dat het uberhaupt een dilemma voor hem is om die ex....
En ze hebben elkaar immers ook al jaren niet gezien, want zij had het nog niet gezien na de verbouwingen ofzo. Dus wat een drama boy om nietsquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:11 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor. Als ze dan nog zoveel voor elkaar voelen, waarom zijn ze dan niet eerder
alweer romantisch bij elkaar gekomen? Ik vind het maar flauwekul allemaal.
Lol hahahaha inderdaadquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:22 schreef JOHANK88 het volgende:
verschil is dat deze nieuwe zegt 'ik wil hem leren kennen' en niet 'ik wil de liefde leren'
Drie mannen voor Edith,quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:33 schreef JOHANK88 het volgende:
dit wordt ook alweer niks bij edith. komt er straks nog een laatste man of was dit het, voor haar?
Volgens mij is 5 de max.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:33 schreef JOHANK88 het volgende:
dit wordt ook alweer niks bij edith. komt er straks nog een laatste man of was dit het, voor haar?
inderdaad, heel grote red flag. wat een eikel eigenlijk.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Doe nou niet zo moeilijk? Pardon? Red flag hoor... rennen Amy Rose. HIJ doet moeilijk
Hahahahhahahhaquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:52 schreef JOHANK88 het volgende:
benjamin houdt niet van honden en dieren. rennen olivier b bommel!
Jaa eens!!! Er is alleen wel een boze ex uit de school geklapt over hem, gek genoeg moet ik daar toch steeds aan denken. Maarja elk verhaal heeft 2 kantenquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:00 schreef JOHANK88 het volgende:
komt er dan toch een match in deze serie, tussen guido en esmeralda? zou wel leuk zijn
vertel! ik weet van niksquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:02 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Jaa eens!!! Er is alleen wel een boze ex uit de school geklapt over hem, gek genoeg moet ik daar toch steeds aan denken. Maarja elk verhaal heeft 2 kanten
Dit wordt wel echt interessante TV inderdaadquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:01 schreef JOHANK88 het volgende:
oooh voorpret alvast voor komende week, benjamin die tegen joshua ingaat
Google maar eens op Guido, ex, storyquote:
heerlijk dat benjamin zei "je bent heel dominant en ook best wel manipulatief"quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:02 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Dit wordt wel echt interessante TV inderdaad
Hahaaha spot on hahahahquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:04 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
heerlijk dat benjamin zei "je bent heel dominant en ook best wel manipulatief"
al denk ik dat joshua meteen weer iets gaat roepen als:
"heel goed. leuk, vind ik heel leuk dat je dit nu zegt want daar hoopte ik al op.
heb ik je toch goed ingeschat, jij prikt door mij heen, mooi joh, geweldig. leuk!
ik hou van een man die tegengas kan geven."
iek! dat klinkt niet goed. ik kan het me ook wel een beetje voorstellen, bij hem. jammer.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:04 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Google maar eens op Guido, ex, story
Ze heeft haar verhaal aan story gedaan...
Hij heeft 12 jaar samengewoond met iemand uit dat dorp en de relatie was pas 3 maanden uit toen hij zich opgaf voor dit programma.quote:Op donderdag 4 januari 2024 23:14 schreef golfer het volgende:
Guido is zo al jaren gewend om alleen in en met de natuur te leven dat daar geen enkele vrouw bij past.
Oh? Is dat verteld?quote:Op donderdag 4 januari 2024 23:24 schreef lily het volgende:
Hij heeft 12 jaar samengewoond met iemand uit dat dorp en de relatie was pas 3 maanden uit toen hij zich opgaf voor dit programma.
Jij bent daar wel een beetje obsessief mee bezig, gezien ook wat eerdere posts van jou daarover?quote:Op donderdag 4 januari 2024 23:04 schreef matthijst het volgende:
Een soort gay-papa die hem meeneemt in de wondere wereld van het kontneuken.![]()
Je hebt een beter geheugen dan ikquote:Op donderdag 4 januari 2024 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij bent daar wel een beetje obsessief mee bezig, gezien ook wat eerdere posts van jou daarover?
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 00:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je hebt een beter geheugen dan ik
Ik borduur een beetje voort op Bever_NL:
Kan in z'n habitat <Amsterdam -Vaseline Alley > met gemak de meeste kontjes krijgen waar hij op loert.
hoe het veulen Benjamin de romantische nacht met de ervaren dekhengst Joshua doorstaan heeft. De volgende ochtend enigszins moeilijk lopend?, dan wel teder maar toch volledig uiteen getrokken?
Excuses , dat ik je meesleep .................... guilty !!
Ugh, Guido. Elsje was heel leuk voor hem. Suf dat hij dat zelf niet zag. Hij vindt zichzelf direct, maar is niet eerlijk over zijn motieven. Het ligt er dik bovenop dat hij de nieuwe aantrekkelijk en dus ineens wél interessant vindt. Dat is z'n goed recht natuurlijk, net zoals het mijn recht is om hem een oppervlakkige sukkel te vinden.quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:49 schreef JOHANK88 het volgende:
guido gaat op sjiek, hij heeft een andere pet opgezet!
No way, dat wordt niks. Zie je zelf niet hoe ijzig en ongemakkelijk het tussen hen is? En het helpt niet dat ze slecht Nederlands spreekt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:21 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Volgens mij vindt Marco deze vrouw wel leuk. Even wat anders dan de emotionele blonde Nederlandse vrouwen. No offense trouwens...
Ze spreekt zeker geen slecht Nederlands. Ze heeft een zwaar accent, Dat is iets heel anders !!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 17:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
No way, dat wordt niks. Zie je zelf niet hoe ijzig en ongemakkelijk het tussen hen is? En het helpt niet dat ze slecht Nederlands spreekt.
Ze heeft ook moeite om op de juiste woorden te komen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:47 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Ze spreekt zeker geen slecht Nederlands. Ze heeft een zwaar accent, Dat is iets heel anders !!
Haar woordenschat is ondanks het zoeken naar de juiste woorden ....ook vrij goed.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze heeft ook moeite om op de juiste woorden te komen.
Misschien had hij Raf ook nog niet gezien na de laatste 3 verbouwingen?quote:Op donderdag 4 januari 2024 21:12 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
En ze hebben elkaar immers ook al jaren niet gezien, want zij had het nog niet gezien na de verbouwingen ofzo. Dus wat een drama boy om niets
Maar toch had ze op een gegeven moment de vraag niet helemaal goed begrepen. Ik kan het niet meer helemaal terughalen, maar ze gaf een totaal ander antwoord dan wat er gevraagd werd. Kan ook aan de zenuwen liggen natuurlijk, maar toch...quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:58 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Haar woordenschat is ondanks het zoeken naar de juiste woorden ....ook vrij goed.
Ik kan een minachtende glimlach niet onderdrukken als ik je geklaag lees over haar Nederlands.
Voelt een beetje alsof je zelf meedoet en jullie concurrenten zijn LOL ;-)
Ze spreekt gewoon slecht Nederlands, weet niet waarom jij zo op op je teentjes getrapt bent. Is zij je tante of zo?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:58 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Haar woordenschat is ondanks het zoeken naar de juiste woorden ....ook vrij goed.
Ik kan een minachtende glimlach niet onderdrukken als ik je geklaag lees over haar Nederlands.
Ik vel er geen oordeel mee over haar. Ik ken haar geschiedenis niet. Maar ik zie wel dat het hem belemmert om vrijuit met haar te praten. Met Joyce gaat dat veel makkelijker.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:58 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
😀quote:Op vrijdag 5 januari 2024 21:46 schreef Buendia het volgende:
[..]
Misschien had hij Raf ook nog niet gezien na de laatste 3 verbouwingen?
Nee dat niet maar ben jij dan de oudere zus van Claudia die zich over haar ontfermt?quote:Op vrijdag 5 januari 2024 23:03 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ze spreekt gewoon slecht Nederlands, weet niet waarom jij zo op op je teentjes getrapt bent. Is zij je tante of zo?
Dat moet toch bijna wel? Of manipuleert hij het zo dat hij daar ineens mede eigenaar wordtquote:
het zou me niets verbazen hoor, die lult zich er misschien wel weer uit.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Dat moet toch bijna wel? Of manipuleert hij het zo dat hij daar ineens mede eigenaar wordt
grote god (pun intended) - hij is bloedserieus. ik dacht dat hij toch wel wat grapte, over vrouwen die hulpjesquote:
Toch denk ik dat het voor Edith sowieso heel lastig is om een man te vinden die aan haar wensen voldoet. Dus er zal altijd wel wat mankeren. Gun het haar wel hoor <3quote:
is dit de laatste week?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:49 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Nog wel 2 leuke vrouwen nu op het laatst bij Guido! En nog maar 4 dagen voor ons
jammer hoor, ik vind het toch wel leuk nu, ook al is het een beetje saai seizoen.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:51 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ja volgens mij welhad ik ergens gelezen
die met die krullen is echt heel erg mooi, tjeemig.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:51 schreef DKUp het volgende:
Deze twee dames bij Saul zien er echt veel beter en normaal uit.
je hebt in elk geval meer empathie dan joshua en benjamin bij elkaarquote:Op maandag 8 januari 2024 20:52 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik vind het toch ook wel ineens zielig voor Joshua... of heb ik teveel empathie
Als iemand verdrietig of teleurgesteld is, zie ik er ineens de kindversie van diegene in. Bij hem zag je ook ineens zo'n jongetje die teleurgesteld isquote:Op maandag 8 januari 2024 20:54 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
je hebt in elk geval meer empathie dan joshua en benjamin bij elkaar
dat is voor mij ook wel herkenbaar hoorquote:Op maandag 8 januari 2024 20:58 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Als iemand verdrietig of teleurgesteld is, zie ik er ineens de kindversie van diegene in. Bij hem zag je ook ineens zo'n jongetje die teleurgesteld is(ik trap echter ook vaak in manipulatie lol)
Hahaahahahhaquote:Op maandag 8 januari 2024 21:07 schreef JOHANK88 het volgende:
heb je lekker geslapen? "heerlijk"
en ook allebei he! na zo'n ruzie
Ja donderdag aflevering 16, de laatste,quote:
Die uitdrukking "er zit een vijf in de klok" dat je vanaf 17u alcohol mag, maar de "grap" bij Saul was dat het 3u s'middags was (15u) dus ze konden al aan de wijn. Haha lachen 😉quote:Op maandag 8 januari 2024 21:16 schreef Pierre_Ranja het volgende:
De vijf zit in de klok? Ik snap het niet
Omg dankjewel! Ik zat al te googlen maar snapte alsnog de 'grap' nietquote:Op maandag 8 januari 2024 21:30 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Die uitdrukking "er zit een vijf in de klok" dat je vanaf 17u alcohol mag, maar de "grap" bij Saul was dat het 3u s'middags was (15u) dus ze konden al aan de wijn. Haha lachen 😉
En ja hoor. Joshua draait het weer zo dat hij de beslissing heeft genomen.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:07 schreef JOHANK88 het volgende:
heb je lekker geslapen? "heerlijk"
en ook allebei he! na zo'n ruzie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |